The Slammer | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse poradnik Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Akcja tego rozdziału rozpoczyna się na posterunku policji (#27). Więźniowie, którzy razem z Tobą znajdują się w pokoju widzeń, to doskonały i co najważniejsze bezbronny materiał na nowych towarzyszy w wędrówce. Kiedy zakończysz proces zombifikacji, skorzystaj z jedynych drzwi i ruszaj w dalszą drogę.
Gdy opuścisz pierwsze biura, znajdziesz się w korytarzu (#28). Policjanci będą bronić się przy pomocy broni palnej, dlatego staraj się zamienić w truposzy jak najwięcej ludzi. Po wejściu do sali z czerwonym dywanem, pojawi się więcej wrogów. Jeśli umiejętnie prowadzisz swoją armię, po tej wyżerce powinieneś mieć już pokaźną grupę towarzyszy.
Dalsza droga wiedzie przez szatnię (#29), gdzie czai się kilku wrogów. Pokonawszy ten kompleks dotrzesz do dużych drzwi. Program uruchomi krótki przerywnik filmowy, w którym szef policji wezwie wszystkich funkcjonariuszy do stawienia czynnego oporu.
Pomieszczenie, w którym się właśnie znalazłeś (#30), jest szczelnie wypełnione przez policjantów. Jeśli nie masz pod swoją komendą towarzyszy, jak najszybciej stwórz kompanów za pomocą granatów. Uważaj, gdyż panowie z bronią w ręku nie mają zamiaru łatwo sprzedać skóry. Staraj się nie zostawiać im miejsca na oddanie strzału, bowiem kilka celnych trafień zakończy Twój żywot.
Po zakończonej walce podejdź do dużych drzwi z gwiazdką (#31). Do akcji wkroczy miejscowe komando, a Ty zostaniesz schwytany.
Zostało jeszcze 60% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie