Painting the Town Red | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse poradnik Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse
Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019
Akcja przeniesie się ponownie na ulice Punchbowl. Ruszaj przed siebie. Po chwili pojawią się radiowozy (#41), z których wyskoczą policjanci. Z racji tego, że do walki włączą się przechadzający nieopodal młodzieńcy, materiał do złożenia śmierdzącej brygady szturmowej sam nawinie Ci się pod zgniłe ręce.
Załatwiwszy wszystkich w najbliższej okolicy, zwołaj chłopaków i biegnij do przodu ulicą. Na najbliższym zakręcie skręć w lewo. Dokonaj procesu zombifikacji funkcjonariuszy policji (#42) i skręć w lewo do budynku, w którym mieści się parking.
Kompleks strzeżony jest przez policjantów, ale co to dla Ciebie. Wraz z grupą uległych Ci towarzyszy dokonaj masakry na kolejnych poziomach parkingu. Pamiętaj o tym, aby swoich kompanów trzymać w pobliżu (#43) - wszak w kupie jesteś mocniejszy. Po krótkiej wędrówce dotrzesz na szczyt, gdzie będzie czekał na Ciebie znajomy robot (#44).
Nauczysz się ostatniej ze sztuczek - odrywania głowy (#45) i wykorzystania jej w charakterze kuli od kręgli. Toczącą się łepetyną można sterować i w odpowiednim momencie wysadzić - przetestuj tę umiejętność na wrogich policjantach, a następnie wraz z grupą wejdź do znajdującego się przed Tobą budynku. Załatw wszystkich i wejdź do windy (#46), która zabierze Cię na dół.
Znajdziesz się w obszernym holu (#47). Co prawda na dół zjechałeś sam, ale w okolicy czają się nowi towarzysze. Dokonaj eksterminacji obrońców budynku i skieruj się do bramy (#48). Kiedy wszystkie jednostki w okolicy zostaną zabite, drzwi otworzą się, a do środka wpadnie gotowe do walki komando. Na tym etapie gry powinieneś mieć już sporo kompanów u boku, dlatego pojedynek nie powinien sprawić Ci większych kłopotów.
Znów znalazłeś się na ulicach miasta (#49), w dzielnicy eleganckich sklepów. Ruszaj do przodu, zwołując od czasu do czasu kolegów oraz eksterminując wszystkich pozostałych. Część wrogów będzie przebywać na balkonie (#50). Jeśli nie chcesz, żeby funkcjonariusze zmasakrowali Ci całej grupy, musisz pofatygować się do nich na górę, za pośrednictwem klatki schodowej (wejścia do niej znajdują się po obu stronach budynku).
Ruszaj w górę ulicy. Tuż przed kinem (#51) czeka Cię kolejna potyczka z przeciwnikami, ale mając już sporą grupę podkomendnych, nie powinieneś mieć z nimi żadnych problemów. Kolejny zakręt prowadzi na ulicę (#52), która patrolowana jest przez funkcjonariuszy stojących na balkonie. Pozwól swoim kolegom pójść dołem, a sam schowaj się za murem i wypuść rękę. Udaj się po ścianie budynku na jedną z platform i obejmij kontrolę nad oficerem policji (#53). Mając gnata w ręku bez trudu pokonasz przeciwników stojących u góry (#54). Twoja armia rozprawi się z policjantami broniącymi się na ulicy. Kiedy program automatycznie zapisze stan gry, możesz uwolnić rękę i powrócić do postaci Stubbsa.
Zejdź na dół i ruszaj przed siebie, nawołując pozostałych przy życiu kompanów. Na końcu ulicy skręć w zaułek (#55), w którym stoi samochód policyjny. Zauważysz furgonetki, zza których wyskoczą funkcjonariusze. Można ich załatwić w prosty sposób - puszczając bąka w towarzystwie. Kiedy wszyscy wrogowie będą zamroczeni, wykończ ich. Po krótkim przerywniku filmowym trafisz do magazynu (#56).