Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

The Doctor Will See You Now | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse poradnik Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse

Ostatnia aktualizacja: 18 października 2019

Trafiłeś do laboratorium (#135), gdzie niemal od razu zostaniesz zaatakowany przez naukowców z laserowymi pukawkami. Załatw wszystkich wrogów, zwiększając swoją armię truposzy. Po zakończonym pojedynku skieruj się do drzwi (#136) na dolnym poziomie i rozpraw się z kolejnymi przeciwnikami. Uczonych kryjących się za barykadą, skutecznie uciszy granat.

1 - The Doctor Will See You Now | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Dalsza droga wiedzie przez korytarze kompleksu - The Doctor Will See You Now | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Dalsza droga wiedzie przez korytarze kompleksu. Zabijaj wrogów i przywołuj swoich kompanów. Po krótkiej wędrówce dotrzesz do pochyłej platformy (#137), która zabierze Cię na pierwsze piętro laboratorium.

2 - The Doctor Will See You Now | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Ruszaj przed siebie - The Doctor Will See You Now | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Ruszaj przed siebie. Nie oszczędzaj granatów, zwłaszcza w sytuacjach, kiedy zostaniesz zaatakowany przez naukowców dysponujących najmocniejszymi pukawkami energetycznymi. Staraj się trzymać blisko swoich kompanów. Na kolejne piętro lepiej wyjść w grupie. Kieruj się przed siebie. W labiryncie korytarzy (#138) odnalezienie drogi nie jest specjalnie trudne - trasę wytyczają kolejne drzwi. Większe problemy stwarzają przeciwnicy, ale na tym etapie rozgrywki będziesz już tak doświadczony w eksterminacji wrogów, że raczej nie zatrzymają Cię oni w drodze do upragnionego celu.

Po wejściu na kolejne piętro, trafisz do pomieszczenia chronionego przez naukowców i roboty. Załatw wszystkich przeciwników (pamiętaj, że maszyny po kilku zadanych ciosach wybuchają, poważnie Cię raniąc) i wciśnij czerwony przycisk na pulpicie (#139). Wejdź do kabiny windy i skorzystaj z kolejnego guzika. Trafisz do następnej części kompleksu.

3 - The Doctor Will See You Now | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
4 - The Doctor Will See You Now | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
5 - The Doctor Will See You Now | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
W sali z prądnicą załatw wrogów przy pomocy ręki i postaraj się przejąć jednego z naukowców stojących u góry - The Doctor Will See You Now | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

W sali z prądnicą załatw wrogów przy pomocy ręki i postaraj się przejąć jednego z naukowców stojących u góry. Pukawka posłuży Ci do zniszczenia robotów (#140), które pilnują pomieszczenia znajdującego się nieopodal. Kiedy wrogowie zostaną zlikwidowani, powróć do postaci Stubbsa i pędź na górę. Wciśnij czerwony przycisk (#141), aby otworzyć metalowe wrota z napisem Exit (#142).

Idź cały czas przed siebie, eksterminując kolejnych przeciwników. W końcu dotrzesz do pomieszczenia, w którym zostaniesz zaatakowany przez bardzo liczne siły wroga (#143). Kiedy pozbędziesz się wszystkich oponentów, a program zapisze stan gry, wejdź na symbol (#144) wskazywany przez zieloną strzałkę.

6 - The Doctor Will See You Now | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
Musisz stoczyć pojedynek z drugim bossem, którym jest szalony nazistowski naukowiec, doktor Hermann Wye - The Doctor Will See You Now | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

Musisz stoczyć pojedynek z drugim bossem, którym jest szalony nazistowski naukowiec, doktor Hermann Wye. Naukowiec unosi się w powietrzu za pomocą odrzutowego plecaka (#145), w dodatku otoczony jest polem siłowym, uniemożliwiającym zadanie obrażeń.

Wye będzie atakować Cię z powietrza przy pomocy laserowej broni, która zadaje spore obrażenia. Skieruj się do centralnej części pomieszczenia, a zauważysz cztery czerwone przyciski (#146). Jeśli wciśniesz je wszystkie, urządzenie zacznie tworzyć wyładowania elektryczne, które osłabią przeciwnika i zlikwidują jego pole siłowe. Rzuć w kierunku naukowca granatami i zdetonuj je w powietrzu (#147). Kiedy doktor ponownie uruchomi ochronną powłokę, rozpocznij rajd w celu wciśnięcia jeszcze raz wszystkich guzików. Tym razem wyładowania będą na tyle silne, że Wye padnie u Twych stóp.

7 - The Doctor Will See You Now | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
8 - The Doctor Will See You Now | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
9 - The Doctor Will See You Now | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry
W trakcie potyczki zamieniaj kręcących się nieopodal cywilów w zombie (#148) - The Doctor Will See You Now | Solucja Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - poradnik do gry

W trakcie potyczki zamieniaj kręcących się nieopodal cywilów w zombie (#148). Doktor będzie wówczas atakował Twoich pobratymców, co pozwoli Ci na podreperowanie straconej energii. Generalnie walka jest bardzo prosta i powinieneś uporać się z nią przy pierwszym, może drugim podejściu.