[Misja 08] Eridan | Star Wolves Gwiezdne Wilki poradnik Star Wolves: Gwiezdne Wilki
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Przed misją: Już powinieneś wiedzieć jak sobie poradzić. Cały czas ulepszaj swój statek-bazę, a jeśli pieniędzy starczy to kup jakiś myśliwiec drugiej generacji. Nie zapomnij wyposażyć Jachtu Astry w jakieś urządzenia. Nie sprzedawaj też towarów LS - poczekaj, aż ich cena wzrośnie.
Nagroda: brak
Czas wybrać się na poszukiwanie jakichś artefaktów. W walce z Berserkami zabieraj każdy ich laser, bo - jak pewnie pamiętasz - każdy warty jest 2400. Zaczynasz w [1] - leć do stacji w [2] i porozmawiaj. Dowiedz się czego trzeba i zgódź się wykonać zadanie. Leć do punktu nawigacyjnego w [3], po drodze zniszczysz 4-myśliwcowe skrzydło Berserków, potem 3-myśliwcówe, a następnie skrzydło piratów (trzy myśliwce), które wyleci z góry. W walce z Berserkami pomagaj sobie rakietami, ale na razie nie korzystaj ze specjalnych umiejętności. Po dotarciu do punktu leć do [4], znów zniszczysz czterech Berserków. Potem leć w stronę się do [5] i zniszcz kolejną czwórkę.
Zatrzymaj się. Czekają cię tutaj dwie walki - nad punktem [5] jest Chimera i cztery myśliwce Berserków. To samo jest na dole. Taktyka jest taka sama - poczekaj aż chroniące Chimerę statki oddalą się i zaatakuj ją statkiem-bazą, a potem myśliwcami. Uważaj tylko by myśliwce przeciwnika nie zniszczyły twojego statku-bazy, niech skupią ogień na wytrzymałych myśliwcach. Potem po kolei je niszcz - korzystaj z rakiet, choć specjalne umiejętności staraj się na razie oszczędzać (jeśli oczywiście to możliwe). Po oczyszczeniu tego miejsca zbierz łupy, zapisz grę i leć do stacji badawczej w [6].
Zgódź się wykonać dla nich zadanie i wracaj do [2] po odbiór nagrody za patrol. Po drodze napotkasz drugą grupę najemników - zapisz grę przed starciem z nimi, korzystaj z umiejętności i rakiet. Niszcz oczywiście cele po kolei - zbierz łupy i doleć do [2]. Odbierz nagrodę i skieruj się do [7]. Jest tam Chimera i cztery myśliwce Berserków - już wiesz zapewne jak z nimi walczyć. Po ich zniszczeniu i zebraniu łupów wracaj do [6] i leć do [8]. Zapisz grę i jednocześnie statkiem-bazą oraz myśliwcami zaatakuj wytrzymałego strażnika. Korzystaj z umiejętności i pocisków, a tuż przed zniszczeniem przeciwnika zapisz grę. Jeśli pojawi się po nim Działo Prekursorów , to uciekaj do [1] - jeśli nie, to wgraj grę i zniszcz go ponownie. Tak czy inaczej zbierz łup i uciekaj stąd przed strażą do portalu.