[Misja 02] Uratuj porucznika Raymonda | Star Wolves Gwiezdne Wilki poradnik Star Wolves: Gwiezdne Wilki
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Przed misją: Jeśli starczy ci pieniędzy, to wyposaż statek-bazę oraz jeden z myśliwców w systemy przeciwrakietowe. Jeśli nie starczy, to spróbuj chociaż jedno z nich w taki system uzbroić, przyda się to w walce z lepiej uzbrojonymi piratami.
Nagroda: 1500
W tej misji można zarobić kilkanaście tysięcy, jeśli postarasz się i wykończysz dodatkowych przeciwników. Najpierw jednak zajmiemy się pokonaniem dwóch myśliwców pirackich, które zaatakują cię jak tylko wylecisz z portalu w [1]. Potem leć do stacji kupieckiej w [2] - czeka cię rozmowa. Zgódź się pomóc i z ładunkiem leć do [3]. Po drodze rozwalisz trzech piratów, nie powinni oni sprawić problemu, ale lepiej na ostrzał wystawić statek-bazę. Gdy dolecisz na miejsce okaże się, że ma dla ciebie pieniędzy - zamiast wybrać 90 kredytów, wybierz opcję o 'innym rozwiązaniu'. Dostaniesz dzięki temu ciężkie działo - Wypalacz . Wymień ten laser na działo, które miałeś dotychczas w jednym z myśliwców.
Teraz musisz zdecydować, czy chcesz zarobić dodatkowe pieniądze i zdobyć więcej punktów doświadczenia, czy też od razu skupić się na zadaniu. Polecam tę pierwszą opcję - w okolicach punktu [4] są dwa skrzydła myśliwców Berserków (4 i 5). Spróbuj po kolei rozprawić się z przeciwnikami. Warte zdobycia są Lasery Berserków , bo choć na razie nie możesz ich używać, to sprzedasz je za 2400 każdy. Dlatego zapisz grę i spróbuj wywabić jedno skrzydło z miejsca do statku-matki. Drugie powinno dołączyć do walki niebawem - może ci nie wyjść za pierwszym razem, ale próbuj do skutku. Nie zapominaj używać rakiet w walce, niech myśliwce cały czas będą obok statku-matki. Niszcz cele po kolei, poczynając od tych będących najbliżej statku-matki. Jeśli któryś z twoich myśliwców zostanie zniszczony, to najlepiej od razu wgraj grę. Po zniszczeniu przeciwników zbierz łupy i poczekaj, aż osłony się zregenerują. Wleć myśliwcami do statku-bazy by i je naprawić, a potem ruszaj do [6]. Tu będzie łatwo - tylko trzy myśliwce Berserków do zniszczenia. Potem udaj się do [5].
Po zebraniu informacji ze stacji straży udaj się do [7] i porozmawiaj z pilotem. Potem zapisz grę i leć do [8] po drodze niszcząc dwa skrzydła po dwa myśliwce piratów. Straż powinna ci pomóc. Zabierz kapsułę ratunkową i rozpraw się z dwoma skrzydłami po trzy myśliwce, które nadlecą z dwóch stron. Atakuj te cele, które są najbliżej statku-bazy. I znów możesz wracać, lub jeszcze się pomęczyć by zarobić więcej - jak zwykle polecam tę drugą opcję.
W [9] znajduje się kryjówka piratów. Są tam trzy myśliwce, ruchoma baza i dwa transportowce. Zapisz grę i zatrzymaj się tak, by pirackie myśliwce same do ciebie przyleciały. Na ich celownik wystaw statek-bazę lub ten myśliwiec, który ma system zakłócający - rakiety przeciwnika nie powinny cię trafić. Po zniszczeniu skrzydła zajmij się ruchomą bazą i transportowcem. Drugi transportowiec ucieknie w stronę lewego górnego rogu mapy. Zostaw statek-bazę by zebrał łupy, a myśliwcami leć i rozpraw się z transportowcem. Potem również zbierz łupy. Wreszcie, w [10] znajduje się kapitan piratów w sprzątaczu - myśliwcu drugiej generacji. Masz przewagę liczebną, więc po prostu poczekaj aż osłony się zregenerują i zaatakuj kapitana. Nie zapomnij używać rakiet. Niech przeciwnik skupi ogień na statku-bazie. Po jego zniszczeniu nie masz już nic do roboty - leć do portalu w [1].