Poradnik do gry - Lista misji | Star Wolves Gwiezdne Wilki poradnik Star Wolves: Gwiezdne Wilki
Ostatnia aktualizacja: 20 września 2019
Poniżej znajduje się lista wszystkich misji dostępnych w grze. Niektóre misje wykluczają się nawzajem - inne pojawiają się w określonym przypadku lub powodują pojawienie się jeszcze innych. Wszystkie informacje o tym zostały zawarte w tym rozdziale.
Misja 1: Standardowy patrol
Misja 2: Uratuj porucznika Raymonda
Misja 3: Przemyt
Po wykonaniu misji 2 lub 3 (dostajesz obie naraz), dostaniesz też misję 4. Najpierw jednak radzę wykonać drugą lub trzecią (w zależności którą już zaliczyłeś), a dopiero potem wybrać misję 4.
Misja 4: Polowanie na Czerwonego Korsarza
Na koniec tej misji możesz wybrać, czy chcesz mieć w swojej drużynie Czerwonego Korsarza (gorąco radzę to zrobić). Jeśli odmówisz, to twoją następną misją będzie dopiero misja 7. Jeśli się zgodzisz, to prócz misji 7 dostaniesz także misje 5 i 6. Polecam wykonać je najpierw.
Misja 5: Odszkodowanie
Misja 6: Piracki skarb
Misja 7: Pomoc humanitarna
Misja 8: Eridan
Misja 9: Przybycie do sektora Wodnik
Po tej misji dostajesz na raz trzy misje: 10, 11 i 12. Wykonaj je po kolei.
Misja 10: Pilnowanie złóż
Misja 11: Konwój z uranem
Po wykonaniu tych misji pojawią się - prócz misji 12 - dwie kolejne. Wykonuj je oczywiście po kolei.
Misja 12: Konkurencja
Misja 13: Posejdon
Po wykonaniu tej misji dostaniesz kolejną związaną z Berserkami - misję 16. Najpierw jednak polecam wykonać zadanie 14. Po jego wykonaniu udostępni się też misja 15 - ją wykonaj przez atakiem na Berserki.
Misja 14: Zasadzka
Misja 15: Piracki admirał
Misja 16: Gniazdo hydry
Misja 17: Ostatnia głowa hydry
Misja 18: Konwój korporacyjny
Dwie kolejne misje się wykluczają nawzajem. Gorąco polecam wybrać drugą, ponieważ w ten sposób możesz zdobyć najlepszy lekki myśliwiec w grze. W poradniku opisane są obie misje.
Misja 19-A: Rutyna
Misja 19-B: Kradzież prototypu
Dwie kolejne misje również się wykluczają, ale są to identyczne misje - tylko że dla innego pracodawcy. W poradniku opisane są obie.
Misja 20-A: Mokra robota
Misja 20-B: Na pomoc nauce
Misja 21: Atak na bazę piratów
Po tej misji dostaniesz dwie kolejne - misje 22 i 23. Po jednej z tych misji będą się pojawiać kolejne, i tak cały czas, do misji 28. Problem jednak w tym, że jeśli trzy razy z rzędu ominiesz jakąś misję, to już się ona nie pojawi. Jeśli będziesz wykonywał misje w takiej kolejności, jaka została przedstawiona w poradniku, to Misja 27 cię ominie (choć została oczywiście opisana). Sam musisz zdecydować, które oferty są ciekawsze. Podsumowując - jednej z sześciu następnych misji na pewno nie wykonasz.
Misja 22: Oferta specjalna
Misja 23: Dymisja ministra
Misja 24: Zaginiony konwój
Misja 25: Stalingrad
Misja 26: Pomoc prawna
Misja 27: Pilne wezwanie
Przed tą misję musisz zdecydować czy stanąć po stronie korporacji, czy też po stronie imperatora. Ta decyzja wpłynie na to, jakie końcowe misje otrzymasz (w przypadku wybrania korporacji odłączy się od ciebie Żmija). Misje dla imperatora mają tutaj oznaczenie w postaci litery "A" przy numerze misji. Analogicznie - misje dla korporacji - mają literę "B".
Misja 28: S.O.S.
Misja 29-A: Przechwycenie
Misja 29-B: Ewakuacja
Misja 30-A: Złoty klucz, Gwiezdny Młot
Misja 30-B: Przechwycenie
Misja 31-B: Nagroda