Misja 11 - Wizje przeszłości | Kampania poradnik Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Misja 11 - Wizje przeszłości (Visions of the Past)
Z informacji zdobytych w bazie komunikacyjnej na Saleucami wynika, że Jabba the Hutt odkrył starą fabrykę pochodzącą jeszcze z okresu Wojny Klonów. Fabryka ta nigdy nie została odnaleziona przez Starą Republikę. Jeśli Tyber trafi do niej pierwszy, w jego rękach znajdzie się olbrzymi potencjał. Sformuj odpowiednią grupę jednostek lądowych i wraz z Tyber Zannem skieruj ją na powierzchnię planety Hypori.
Cele:
1) Urai Fen wyłącza produkcję robotów.
2) Tyber Zann musi przeżyć.
3) Urai Fen musi przeżyć.
4) Bossk musi przeżyć.
5) Skieruj Urai Fena do obsługi fabryki droidów (Droid Works) w celu przeprogramowania droidów, by stanęły po stronie Konsorcjum.
6) Zdobądź wszystkie punkty przerzutowe.
7) Fabryka (Droid Works) nie może zostać zniszczona.
Na pierwszy rzut oka fabryka wydaje się opuszczona. Jest to tylko pozór. W budynku tym produkuje się Droideki (Droid Niszczyciel), niezwykle szybkie i niebezpieczne droidy uzbrojone w dwa działka i generator tarczy ochronnej. Urai ostrzega, że system fabryki jest ustawiony na obronę i droidy będą polować na każdego intruza. Można wyłączyć system, ale wymaga to przedostania się do odpowiedniego panelu sterowania w dalszej części fabryki. Najlepszy do tego zadania jest zamaskowany Urai Fen. Przedostań się do punktu zaznaczonego na mapie, niszcząc po drodze panele kontrolne włazów, co opóźni możliwy pościg Droidek. Resztą oddziałów posuwaj się powoli, budując (gdzie tylko możliwe) wieżyczki (Mass Driver Turret), które skutecznie chronią przed atakami droidów. Po dojściu do hali, w której znajduje się panel kontroli produkcji droidów, postaw kilka wieżyczek. Teraz niech Urai wyłączy system.
Uważaj na Droideki! Są bardzo groźne dla piechoty.
| Droid Niszczyciel MK II w całej krasie.
|
Pojawi się osławiony łowca nagród Bossk, przysłany przez Jabbę. Dla Tyber Zanna pieniądze są najlepszym sposobem negocjacji, więc przekupi Bossk'a, by przeszedł na stronę Konsorcjum. Jest to świetny wojownik potrafiący dodatkowo walczyć za pomocą miotacza ognia i granatów.
Po krótkiej wymianie zdań z Jabbą, rozpocznie się walka z jego licznymi oddziałami przybywającymi z trzech lądowisk. Jabba dysponuje walkerami AT-AP oraz piechotą. Jeśli wybudowałeś wieżyczki, to ustaw swoje jednostki w ich pobliżu, ponieważ ogień z nich jest niezwykle pomocny. Urai jest w stanie przeprogramować system fabryki w taki sposób, że Droideki bedą walczyć po stronie Konsorcjum. Skieruj go do punktu, w którym znajduje się Droid Works, starając się utrzymać pozycje resztą jednostek. Bardzo przydatna jest umiejętność przekupstwa (Bribery), którą w tym zadaniu Tyber Zann powinien zastosować w celu zdobycia kilku walkerów AT-AP.
Znany w całej galaktyce Łowca Nagród - Bossk.
| Droid Works do którego musi się dostać Urai.
|
Gdy Urai zdoła przeprogramować fabrykę, wszystkie Droideki będą do Twojej dyspozycji. Skieruj je na lądowiska, nad którymi nie masz jeszcze kontroli. Aby zdobyć punkty wsparcia (Reinfocement Point), musisz posłać tam zwykłe jednostki piechoty. Jabba pokonany, ale Tyber decyduje się go oszczędzić. Teraz może skoncentrować na swym głównym przeciwniku - Imperium. Po ukończeniu tej misji Konsorcjum będzie w stanie produkować nowy statek kosmiczny - Kanonierka klasy Krzyżowiec (Crusader-class Gunship). Do tego dochodzi możliwość budowy kilku nowych struktur naziemnych: m.in. umożliwiających produkcję M.A.L. Company, F9-TZ Transport, czołgów MZ-8, oraz Destroyer Droid MK II.
Efekt działania miotacza ognia Bossk'a widziany z perspektywy ofiary...
| Musisz przejąć kontrolę nad wszystkimi punktami wsparcia.
|