Bohaterowie | Nowości poradnik Star Wars: Empire at War - Forces of Corruption
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Tyber Zann | |
Lider i mózg Konsorcjum. Urodzony na planecie Anaxes w roku 34 BBY. Pracował w rodzinnej firmie Zann Remanufacturing zajmującej się przerabianiem starego sprzętu wojskowego na użytek cywili. Pierwsze kroki w przestępczym świecie stawiał w bardzo młodym wieku, gdy znudzony pracą zaczął brać udział w rozgrywkach sabacc. Zwycięstwa w grze o duże stawki ściągnęły na niego uwagę lokalnych przywódców grup przestępczych. Tyber chcąc się przed nimi chronić, zorganizował kradzież broni z magazynów Zann Remanufacturing. Złapany przez ojca, został karnie wysłany do Caridańskiej Akademii Wojskowej. Tam stał się obiecującym kadetem, nawiązując jednocześnie kontakty ze światem przestępczym, a w szczególności Jabbą. Wyrzucono go z uczelni, ponieważ admirał Thrawn podejrzewał go o kradzież i przemyt imperialnej broni. Korzystając ze zdobytych kontaktów, rozpoczął budowę swej organizacji przestępczej Zann Consortium i współpracę z kartelem Jabby. |
Specjalne umiejętności:
Przekup wrogów (Bribe Enemies) - pozwala przekupić wrogie jednostki, by stanęły do walki po stronie Konsorcjum. Nie działa na niektóre jednostki (np. Imperial Guard, Dark Trooper Phase III).
Osobiste pole maskujące (Personal Cloaking Field) - umożliwia Tyberowi pozostawać niewidzialnym dla wroga. Każda akcja (atak, łapówka) powoduje automatyczne wyłączenie maskowania. W pobliżu wież obserwacyjnych nie można używać maskowania.
Strzał (Blast) (podczas kierowania statkiem Zwiastun Pokoju) - wystrzeliwuje dwa potężne pociski powodujące duże obrażenia.
Urai Fen | |
Druga postać w Konsorcjum. Starożytny wojownik należący do rasy Talortai. Najbardziej zaufany i lojalny pomocnik Tyber Zanna. Jest mistrzem walki wręcz, niesamowicie sprawnie posługuje się też dwoma olbrzymimi mieczami. Potrafi się regenrować i ogłuszać wrogów. Jako przedstawiciel rasy Taltorai wyczuwa obecność Mocy i jej członków. Specjalne umiejętności: Paralizator dźwiękowy (Sonic Stunner) - ogłusza i paraliżuje na krótką chwilę jednostki przeciwnika znajdujące się w zasięgu działania. Osobiste pole maskujące (Personal Cloaking Field) - umożliwia pozostawanie niewidzialnym dla wroga. Każda akcja (atak, łapówka) powoduje automatyczne wyłączenie maskowania. W pobliżu wież obserwacyjnych nie można używać maskowania. |
Silri | |
Wiedźma z planety Darthomir, członkini klanu Sióstr Nocy. Jak inne członkinie tego klanu przeszła na Ciemną Stronę Mocy. W czasie walk potrafi wysysać życie z przeciwników i przywoływać rancora. Walczy oryginalną odmianą miecza świetlnego - świetlnym pejczem. Specjalne umiejętności: Wezwanie rancora (Summon Rancor) - przywołuje olbrzymiego rancora do pomocy w walce. Pozostaje on w grze aż do śmierci. Silri nie może jeździć na rancorze jak inne Siostry Nocy. Wyssanie życia (Drain Life) - wysysa życie z wybranego wroga i wydłuża w ten sposób swoje. Bardzo skuteczna zdolność i często jedyna szansa na przeżycie. Działa wyłącznie na organizmy żywe. |
Bossk | |
Znany w całej galaktyce gadopodobny łowca nagród z planety Trendoshan, pilot statku Psi Ząb (Hound's Tooth). Brutalny i porywczy. Na początku polował tylko na przedstawicieli rasy Wookie, później zaczął przyjmować zlecenia dotyczące też innych ras. Han Solo i Chewbacca byli jego najważniejszymi celami. Wielokrotnie na usługach Jabby i Imperium. Zamordował swego ojca (również łowcę nagród) w walce o przywódctwo w Gildii Łowców Nagród. Specjalne umiejętności: Miotacz ognia (Flamethrower) - zabójczy miotacz ognia, niezwykle skuteczny przeciwko piechocie. |
Zamiana broni (Weapon Swap) - zmiana broni na granaty plazmowe. Wywołują dużą eksplozję, która utrzymuje się przez jakiś czas, zadając spore obrażenia. Idealne do niszczenia budynków, elementów obrony i powolnych jednostek.
Zagłuszanie czujników (Sensor Jamming) (podczas walk kosmicznych) - radar wroga nie wykrywa jednostek.
IG-88 | |
Jeden z najlepszych droidów zabójców, stworzony przez Holowan Laboratories. Nazwa IG-88 odnosi się do całej serii robotów (A, B, C, D). Niezwykle bogato uzbrojone i obdarzone wysoką inteligencją oraz świadomością (zwłaszcza pierwszy model) stanowią olbrzymie zagrożenie. Specjalne umiejętności: Zarażenie (Infection) - pociski wystrzeliwane z karabinu snajperskiego, rozprzestrzeniają gaz zżerający materiał organiczny i metal. Przenosi się on na stojące w pobliżu jednostki i rozprzestrzenia dalej. Skażenie radioaktywne (Radioactive Contamination) - wybrany obszar jest zatruwany radioaktywną substancją na pewien okres. Wszystko, co znajduje się na nim, odnosi olbrzymie obrażenia w bardzo szybkim czasie. |
Skorumpowane systemy (Corrupt Systems) (podczas walk kosmicznych) - uszkadza systemy jednostek wroga (np. powoduje awarie tarcz wrogich jednostek).
Hack Death Star (na mapie galaktyki) - umożliwia zniszczenie gwiazdy śmierci (Death Star) i wszystkich jednostek znajdujących się na tej samej orbicie kosztem permanentnego usunięcia IG-88 z gry.