- Marauders | WORF | Star Trek Deep Space Nine The Fallen poradnik Star Trek Deep Space Nine: The Fallen
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Podejdź do drzwi znajdujących się na wprost. Za chwilę wysiądzie zasilanie. Wyjmij swój miecz klingoński i załatw dwóch pierwszych przeciwników [1] . Skieruj się na lewo do windy. Na samym początku spotkasz pierwszego z Grigarich. Na stan obecny musisz zabić go mieczem [2] . Idź do końca korytarza.
Włącz trikoder i znajdź amunicję oraz hiposprej w sąsiednich pomieszczeniach [1] . Spotkasz kolejnego Grigari w pomieszczeniu silnikowym (duże przejście z czerwoną obwódką). Wejdź do środka, weź procesor, a następnie zaprogramuj go w żółtym panelu na ścianie [2] .
Musisz teraz go zamontować. Wyjdź z pokoju, skieruj się po drabinie na dół i włóż zaprogramowany procesor w widoczny panel [1] . Wróć się przez korytarz, którym przyszedłeś. Uratuj członka załogi od Grigari [2] .
Musisz teraz odszukać identyfikator. Skręć w lewo. Trafisz do półokrągłej sekcji. W jednym z bocznych pokoi znajduje się umierający członek załogi, nad którym znęca się Grigari. Załatw go i weź identyfikator [1] . Zaatakują Cię wrogowie. W dość ciemnym korytarzu zauważysz intensywne, czerwone światło - kieruj się w tą stronę. Włóż identyfikator do czytnika i wejdź do środka. Pobaw się komputerem i napraw układ taktyczny. Teraz musisz iść do maszynowni. Znajduje się ona na prawo od korytarza, w którym spotkałeś Grigari za pierwszym razem. Podejście do panelu kończy misję [2] .