- Arduria | WORF | Star Trek Deep Space Nine The Fallen poradnik Star Trek Deep Space Nine: The Fallen
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Przejdź po cichu w stronę pobliskich skrzyń i zabij Jem'hadar. Podejdź do szafki i weź karabin pulsacyjny. Wjedź windą do góry. Kucając wejdź do pomieszczenia i zabij ze snajperki Vorte stojącego na przeciwległym brzegu [1] . Zmień broń na karabin pulsacyjny i strzel w dół pod windą. Stoi tam strażnik, który może włączyć alarm (zrób wszystko błyskawicznie). Wyczuj tempo między walącymi klockami i przeskocz z jednej platformy na drugą, a z drugiej na brzeg (nie używaj bocznych wysepek) [2] .
Weź kartę. Za korytarzem czeka na Ciebie działko - strzel w beczki z paliwem [1] . Zjedź windą na dół. Uważaj na miny - to specjalny, podziemny rodzaj. Jeżeli wziąłeś trikoder z szafek to możesz je namierzyć i rozwalić. Jeżeli nie masz trikodera, podejdź do nich i się cofnij. Może lekko nadszarpną twoje zdrowie, ale będziesz mógł iść dalej. W następnym pomieszczeniu błyskawicznie rozpraw się Jem'hadar. Nie pozwól aby włączyli alarm (karabin pulsacyjny przyda się). Następnie wejdź na rury i górą przejdź nad toksycznym ściekiem [2] . Zeskocz na dół. W przejściu czeka na Ciebie kolejna mina. Idąc dalej natkniesz się na wrogów. Z szafki weź amunicję, przebiegnij przez most i otwórz drzwi zdobytą wcześniej kartą.
Przechodząc przez nie pamiętaj, że obok czai się na Ciebie strażnik, działko i Vorta (który na szczęście nie ma nigdzie alarmu). Strzel w beczki i wejdź po drabinie. Uważaj na minę. Otwórz klapę i zejdź po schodach. Zejdź do boku i wskocz na lewe ramię maszyny [1] . Gdy zejdzie do środka, wskocz na krawędź (złap się) i przejdź na prawą stronę. Zeskocz na prawe ramię, a z niego na drugą platformę. Idąc dalej będziesz musiał rozwalić działo i kilku przeciwników. Uważaj również na miny. Teraz możesz wziąć kamień (wyłącz pole siłowe). Udaj się do pomieszczenia obok. Poszukaj drabiny. Gdy ktoś podniesie alarm, wyłącz go kartą 2 poziomu. Po drabinach wejdź na samą górę. Przejdź przez konstrukcję na środku i znajdź wejście ukazanie na obrazku [2] .
Podążaj wytyczoną trasą. Trafisz na kawałek wymagający nieco zręczności. Wyczuj odpowiedni moment i przejdź na drugą stronę [1] . Potem przeskocz z ruchomej platformy na drugą i wejdź do pokoju z Jem'hadar i Vortą. Po drabinie wejdź do góry, przygotuj się na komitet powitalny. Czeka Cię kolejna wspinaczka i zeskok na dół. Wejdź przez klapę i poskacz sobie po krawędziach [2] . Musisz dotrzeć na ostatnią krawędź i przejść przez kolejną kratę.
Wjedź windami na 2 piętro. Pobaw się komputerem i załatw resztę. Wejdź do zaciemnionego miejsca (pokoje nad komputerem mają duuużo amunicji). Musisz odszukać Vorte z kartą 3 poziomu. Jest on w przeciwległym pomieszczeniu [1] . Idź prosto i likwiduj każdego po kolei. Vorta jest bezbronny. Cofnij się do przejścia i odszukaj windę [2] . Zjedź na dół. Na końcu lewej ściany są drzwi, które wymagają karty 3 poziomu. Otwarcie ich kończy misję.