Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry

Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

- Hass'Terral Labs | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen poradnik Star Trek Deep Space Nine: The Fallen

Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019

1 - - HassTerral Labs | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen - Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry
Pora zabawić się w zawodowego mordercę - - HassTerral Labs | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen - Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry

Pora zabawić się w zawodowego mordercę. Ponownie nie wyjmuj broni. Musisz odszukać w ośrodku swoją przełożoną. Idź prosto i w prawo, za pierwszy znak Obsydianowej kasty. Wejdź do okrągłego pomieszczenia i porozmawiaj z kobietą [1] . Da Ci kartę 1 poziomu dostępu, ale nam potrzebna jest karta 2 poziomu. Zaprosi Cię na obchód po ośrodku. Chodź za nią i obserwuj uważnie trasę. Znajdź miejsce gdzie kamery nie zobaczą zabójstwa (mogą to być korytarze bez działek fazerowych na ścianach). Prawdopodobnie przy próbie strzału od razu wypadną strażnicy (mogą, ale nie muszą). Im mniej ich tym lepiej. Ważne aby nie wszcząć alarmu i błyskawicznie schować broń. Weź od zabitej kartę 2 poziomu. Teraz wróć się i odszukaj sekcję dowodzenia (płaskie wejście do góry oświetlonym korytarzem) [2] .

2 - - HassTerral Labs | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen - Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry
Użyj karty 2 poziomu na drzwiach i wejdź do właściwej sekcji [1] - - HassTerral Labs | KIRA | Star Trek Deep Space Nine The Fallen - Star Trek Deep Space Nine: The Fallen - poradnik do gry

Użyj karty 2 poziomu na drzwiach i wejdź do właściwej sekcji [1] . Ustaw się koło konsoli bezpieczeństwa na ścianie po lewej i wyjmij gnata. Zabijaj po kolei każdego kto zechce włączyć alarm. Weź od jednej z ofiar kartę 3 poziomu. Wyjdź z pomieszczenia i idź w prawo, lewo, znowu w lewo, aż ujrzysz podświetlone schody z windą na końcu [2] . Karta 3 poziomu otwiera windę. Ale nie wszystko poszło jak należy...