Wysypisko (cz.2) | Wysypisko | Stalker Czyste Niebo poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo
Ostatnia aktualizacja: 9 sierpnia 2019
3. Wydobądź informacje z posłańca kopaczy
Zleceniodawca: automatycznie po wykonaniu zadania 2
Lokalizacja startowa: punkt 2 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 3 na mapie
Opis ukończenia questu:
Ruszaj na wschód, czyli w stronę sekcji, gdzie aktualnie znajduje się posłaniec. Po drodze nie musisz obawiać się żadnych przeciwników. Nie powinieneś też wpaść na anomalie. Po zbliżeniu się do posłańca otrzymasz dalsze wytyczne.
4. Zabij ślepe psy
Zleceniodawca: Wasian (Wysypisko)
Lokalizacja startowa: punkt 3 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkt 3 na mapie
Opis ukończenia questu:
Zgodnie z sugestią posłańca wskocz na najbliższą skałę i zaczekaj, aż zjawią się zmutowane psy. Zwierzaki nadbiegną z zachodu. Do ich eliminacji najlepiej używać shotguna, gdyż nie warto marnować amunicji do karabinu czy innej lepszej broni. Uważaj jednak, gdyż psy mogą znaleźć drogę prowadzącą na szczyt skały. Generalnie jednak już po chwili walki powinny dobiec końca, zwłaszcza że Wasian również będzie strzelał do zwierząt. Zaczekaj, aż mężczyzna zeskoczy ze skały i wysłuchaj tego, co ma Ci do powiedzenia.
5. Podążaj za Kłem do Doliny Mroku
Zleceniodawca: Wasian (Wysypisko)
Lokalizacja startowa: punkt 3 na mapie
Lokalizacja docelowa: punkty 4 i 5 na mapie
Opis ukończenia questu:
Możesz od razu skierować się do docelowej strefy bądź też w pierwszej kolejności zainteresować się wykonaniem zadań dla bandytów lub Stalkerów. Możesz zachować się w dwojaki sposób. Jeżeli zależy Ci na jak najszybszym dotarciu do Doliny Mroku, wybierz bliższe i niepilnowane północne przejście (5). W przeciwnym wypadku skieruj się do południowego (4). Miej na uwadze jednak to, że musisz pokonać lub w inny sposób ominąć bandytów. Po przedostaniu się przez checkpoint możesz skorzystać ze znajdującej się tu ścieżki (screen), która zaprowadzi Cię do punktu przejścia.