Questy (cz.1) | Podziemia Agropromu | Stalker Czyste Niebo poradnik S.T.A.L.K.E.R.: Czyste Niebo
Ostatnia aktualizacja: 9 sierpnia 2019
Podziemia Agropromu - Questy
1. Zejdź w podziemia Agropromu
Zleceniodawca: brak
Opis ukończenia questu:
Dobrze byłoby dysponować pancerzem otrzymanym od Stalkera (lub nawet czymś lepszym), gdyż przez kilka najbliższych minut będziesz użerał się z żywiołem ognia. Wysłuchaj poleceń generała i ruszaj prosto. Dojdziesz do tunelu z płomieniami (screen). Jeśli tylko będziesz unikał bezpośredniego kontaktu z ogniem, nic złego Ci się nie stanie. Starannie planuj swoją drogę. W zależności od sytuacji przechodź pod płomieniami lub omijaj je, trzymając się przeciwległej ściany. Po drodze napotkasz wiele bocznych korytarzy, w których możesz się schować, ochłonąć i zapisać stan gry.
Po chwili w oddali zaczną pojawiać się mutanty, a konkretnie stwory zdolne do wykonywania potężnych skoków. Bestie generalnie możesz ignorować, jeśli tylko zachowasz od nich bezpieczną odległość. Stwory będą skupione na unikaniu płomieni, lecz w krótkim czasie właśnie z tego powodu zaczną ginąć. Jeśli chcesz, możesz oczywiście proces ten przyśpieszyć, zachowując bezpieczny dystans i prowadząc ostrzał z broni maszynowej.
Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie