Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Slender: The Arrival - poradnik do gry

Slender: The Arrival - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział IV - The Arrival | Opis przejścia | Slender The Arrival Slender: The Arrival poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

To już ostatnia część rozgrywki - Rozdział IV - The Arrival | Opis przejścia | Slender The Arrival - Slender: The Arrival - poradnik do gry

To już ostatnia część rozgrywki. Kontynuujesz zabawę jako Lauren. Opuść budynek i rozpocznij wspinaczkę w kierunku wieży. Przy zakręcie w prawo na wbitym w ziemię paliku znajdziesz list nr 12. Wędruj dalej, aż dojdziesz do jaskini. Na pudle leży list nr 13. Idąc korytarzem, przy ścianie pokrytej napisami natkniesz się na notatkę (13) - to ostatni dokument, jaki trafi do Twojego albumu. Opuść jaskinię.

Las się pali, a Ty musisz przezeń przebiec, unikając płomieni oraz oczywiście Slender Mana, który zdecydowanie ma dziś kiepski humor i marzy o tym, żeby schwytać Cię w swoje, wydłużone w tym rozdziale, macki. Twoim zadaniem jest dostanie się do wieży radiowej. Poruszaj się więc, stale mając widok wieży przed oczami, tak aby nie stracić orientacji i mieć pewność, że podążasz we właściwym kierunku. Unikaj wszystkiego, co się pali, żeby nie dopuścić do zranienia i osłabienia Lauren i rzecz jasna zwiewaj na widok Slendera. Uważaj zwłaszcza na bezlistne czarne pnie, jeśli spróbujesz przebiec obok nich, zwalą się na drogę.

Kiedy dotrzesz do wieży, szybko przeszukaj kilka niezamkniętych pokoi - potrzebujesz kluczy. Zazwyczaj leżą w głównym pomieszczeniu lub w pokoju po prawej. Otwórz kluczami drzwi i biegnij, absolutnie nie zatrzymując się po drodze - musisz zaoszczędzić trochę sił na ten ostatni sprint. Nie zwracaj uwagi na gasnącą latarkę ani na hałasy i obrazy. Dobiegnij do pokoju. Przed Tobą zakończenie. Włącz kamerę i odsłuchaj nagranie.