Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Slender: The Arrival - poradnik do gry

Slender: The Arrival - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rozdział I - The Eight Pages | Opis przejścia | Slender The Arrival Slender: The Arrival poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 24 września 2019

Zasady muszą być przestrzegane... - Rozdział I - The Eight Pages | Opis przejścia | Slender The Arrival - Slender: The Arrival - poradnik do gry
Zasady muszą być przestrzegane...

W tej części rozgrywki zabawa w dużym stopniu zależy od opanowania gracza. Wylądujesz bowiem w jednej z czterech losowych lokacji startowych, z których każda wygląda nieco inaczej. Obadaj ściany i wejście do szopy. Znajdziesz tu znak (5) wypożyczania kajaków, ulotkę na temat parku (6), a także regulamin danego miejsca (7).

Teraz czeka Cię eksploracja całego parku - musisz odszukać 8 kartek zgubionych przez Kate. Ukształtowanie terenu pozostaje niezmienne, jednakże punkty orientacyjne w liczbie 10 rozlokowane są losowo. Kartki także mogą leżeć w różnych miejscach. Twoim zadaniem jest odnaleźć owych 8 stron, zanim dopadnie Cię Slender Man. To, że może się do Ciebie zbliżać, sygnalizują zakłócenia pracy kamery, zmiana muzyki, a także dziwne, niewytłumaczalne hałasy i dźwięki oraz wyraźny, ciężki oddech. Niekiedy słychać też jego kroki.

Jeśli spotkasz się oko w oko ze Slenderem, musisz natychmiast uciekać. Nie wolno wpatrywać się w jego sylwetkę, bo grozi to ściągnięciem na siebie jego uwagi i śmiercią. Na widok Slendera po prostu bierz nogi zapas - Lauren umie nie tylko chodzić, ale także i biegać, jednak ponieważ jej wytrzymałość nie jest nieskończona, należy zachować siły właśnie na takie okazje. Slender Man potrafi znienacka teleportować się w pobliżu Lauren czy pojawiać nieoczekiwanie, jednakże najczęściej po prostu czai się gdzieś nieopodal, podążając za graczem. Z tego powodu lepiej nie oglądać się za siebie. Poziom zagrożenia wzrasta też w miarę odnajdywania kolejnych kartek - im więcej ich masz, tym częściej atakuje Cię Slender.

10 lokacji, w których mogą znajdować się umieszczane tam losowo kartki - Rozdział I - The Eight Pages | Opis przejścia | Slender The Arrival - Slender: The Arrival - poradnik do gry

10 lokacji, w których mogą znajdować się umieszczane tam losowo kartki:

  1. Toi Toi
  2. Centrum informacyjne
  3. Magazyn
  4. Samochód osobowy
  5. Jeep
  6. Wieża obserwacyjna
  7. Zbiornik wodny
  8. Namiot
  9. Kajak
  10. Tablica z mapą parku
Warto oczywiście zapamiętywać, w jakich miejscach już się było, a także jak ulokowane są owe punkty względem siebie - to ułatwi poruszanie się - Rozdział I - The Eight Pages | Opis przejścia | Slender The Arrival - Slender: The Arrival - poradnik do gry

Warto oczywiście zapamiętywać, w jakich miejscach już się było, a także jak ulokowane są owe punkty względem siebie - to ułatwi poruszanie się. Ponadto należy zauważyć, że ukształtowanie terenu pozostaje niezmienne - zgodnie z tym, co widać na tablicy z mapą parku. Po lewej zawsze jest brzeg rzeki, u góry po prawej wysokie trawy, a pośrodku skały. Pomocne może okazać się także wyłączenie latarki i szukanie światła - przy toalecie i kajaku znajduje się raca, koło namiotu pali się ognisko, centrum informacyjne, wieża i magazyn są oświetlone, w samochodach również palą się światła. Po znalezieniu 8 kartek pojawi się Slender, a Lauren automatycznie zacznie uciekać. Wreszcie ekran pokryje czerń, po czym przeniesiesz się do kolejnego rozdziału gry.