Refugee camp (3) | Zadania poboczne | Silverfall poradnik Silverfall
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Run into the buffalo hunters [Natura]
W ruinach znajdujących się na obrzeżu obozu spotkasz elfkę o imieniu Salma (Obozowisko - 9). Jest bardzo przejęta sytuacją istot zamieszkujących bagna. Obawia się, że myśliwi mogą zachwiać równowagę naturalną bagien i zamienić je w taką pustynię, która otacza Cloudworks, poprzez wybijanie poszczególnych gatunków zwierząt. Myśliwi rozbili obóz na skraju pustyni i są gotowi do wejścia na tereny bagien, a wtedy może być już za późno. Udaj się do nich i spróbuj przerwać polowania.
Jeżeli chcesz rozwijać postać w kierunku natury, to ten quest jest dla Ciebie. Udaj się w miejsce zaznaczone na mapie (Refugee camp - 4), spotkasz tam podejrzaną bandę. Porozmawiaj z ich szefem i postaraj się nakłonić go do zaprzestania polowań. Jego reakcja będzie zaskakująca. Zamiast rzucić się wraz z kompanami do walki, będzie dyskutował z tobą i wymieniał argumenty. Zastosuj blef - wyjaśnij mu, że straż Silverfall już wie o ich obecności i działalności w regionie. Zagroź, że jeśli nie opuszczą tych terenów i nie zaprzestaną kłusownictwa, zostaną zatrzymani. Co ciekawe, nie trzeba ich długo przekonywać... po chwili po prostu odejdą. Wróć do Selmy, która w nagrodę da ci amulet i zaproponuje kolejne zadanie.
Find the shaman [Natura]
Selma chce jak najszybszego odbudowania Silverfall, ale zdaje sobie sprawę z braku materiałów. Do odbudowania domów potrzebne jest dużo drewna, a Selma zna szamana, który potrafi spowodować, aby drzewa rosły znacznie szybciej niż normalnie. Dzięki temu miasto ma szansę na znacznie szybszą odbudowę i powrót dawnej świetności. Jedynym problemem jest to, że szaman ten żyje wśród plemienia beast-manów, którzy atakują obcych. Bezpieczeństwo ma zapewnić ci właśnie amulet, który otrzymałeś od Selmy (wymaga min. 25% natury i 20 poziomu).
Udaj się do Mangrove i odnajdź małą, otoczoną drzewami wysepkę (Mangrove - 7). Znajduje się na niej szaman wraz ze swymi strażnikami (Beast-man barbarian), którzy od razu cię zaatakują, gdy zbliżysz się bez założonego amuletu otrzymanego od Selmy. Są szybcy i niebezpieczni w grupie, ale niezbyt wytrzymali. Gdy uporasz się z nimi, porozmawiaj z szamanem. Na początku nie będzie chętny do pomocy, ale w zamian za przysługę jest w stanie się odwdzięczyć.
Avenge the altar's destruction [Natura]
Szaman opowie ci o pewnym ołtarzu, który dla jego plemienia jest święty, a został zbeszczeszczony. Dokonali tego nekro-jeźdźcy, którzy przypłynęli na łodziach parowych. Jedyną rekompensatą za ten haniebny czyn może być krew. Twoim zadaniem jest zabicie ich przywódcy. Udaj się na południe (Mangrove - 8). Na tej wyspie znajduje się święte miejsce, a zarazem kryjówka nekro-jeźdźców. Ich przywódca (Nekro navigator) przechadza się po terenie, więc wykorzystaj moment i postaraj się najpierw wyeliminować jego straże (niektórzy posiadają broń palną). Sam przywódca jest bardzo szybki i potrafi zadawać dotkliwe ciosy, ale wystarczy parę porządnych uderzeń i po nim. Bardzo przydatna przeciwko niemu jest zamrażająca magia lodu. Gdy go pokonasz, wracaj do szamana. Teraz możesz przekazać Selmie, że szaman zgodził się pomóc w odbudowie Silverfall. W nagrodę otrzymasz przedmiot oraz procenty do natury.