Cloudworks (2) | Zadania poboczne | Silverfall poradnik Silverfall
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
The workers aren't working anymore [Natura/Technologia]
W industrialnej części miasta spotkasz goblina o imieniu Chopit. Żali się, że produktywność jego pracowników dramatycznie spada, przez co nie może dotrzymać terminów zawartych w umowie z klientami. Podejrzewa, że coś zajmuje robotników bardziej niż obowiązki, ale sam tego nie chce sprawdzić. Twoim zadaniem jest dowiedzieć się, co trapi pracowników Chopita.
Pracodawca nie wie nawet, jakie dylematy mają jego pracownicy...
Spotkasz ich niedaleko (Cloudworks - 10), stoją sobie i dywagują na jakiś temat. Porozmawiaj, a dowiesz się, że mają dylemat, czy pozostać w fabryce. Otóż gobliny te zaczęły stawiać sobie filozoficzne pytania i w tej chwili nurtuje je zagadnienie, jakie jest miejsce robotnika w porządku rzeczy? Takie myśli podsunął im niedawno pewien druid, który wytłumaczył im, że fabryki zanieczyszczają środowisko i niszczą przyrodę. Zastanowili się nad tym i stwierdzili, że jest to prawda. Teraz stoją przed wyborem. W zależności od tego, co im doradzisz, wzrośnie twój współczynnik natura/technologia. Jeśli mają iść śladem druida i żyć w harmonii z przyrodą, musisz zabić ich szefa, który nie pozwala im odejść (The supervisor must die in the name of Nature). Z drugiej strony, możesz ich przekonywać o dobrodziejstwach techniki i postępu. Będą chcieli dowodu na większą skuteczność techniki nad naturą, którym ma być zabicie owego druida (The druid must die in the name of Progress). Znajduje się on na południu pustyni - na skałach (Cloudworks desert - 5).
The lost caravan
W części handlowej Cloudworks spotkasz kupca imieniem Teoussa. Jego kramik wygląda bardzo skromnie, ponieważ karawana z dostawą towaru zaginęła gdzieś na pustyni. Teoussa obawia się, że prowadzącym karawanę grozi rychła śmierć z wycieńczenia.
Karawana znajduje się na południu pustyni Cloudworks (Cloudworks desert - 6). Odnajdź ją i doprowadź z powrotem do miasta. Jeśli w którymś momencie uznasz, że jest niebezpiecznie i należy oczyścić teren z wrogów, powiedz goblinowi z karawany, aby na ciebie zaczekał.