Silverfall: Combat - Shoot
Aktualizacja:
Combat - Shoot
Long range shot (daleki strzał) | Zwiększa zdolność wykonywania dalekich strzałów. Zdolność pasywna. |
Aiming stance (postawa namierzająca) | Zwiększa możliwość trafienia i zadania większych obrażeń na dystans oraz dystans strzału. |
Head shot (strzał w głowę) | Bardzo precyzyjny strzał, zadający znaczące obrażenia. |
Element shot (magiczny strzał) | Strzał zadający obrażenia od żywiołów, nie może zostać zablokowany. |
Rapid fire (stały ostrzał) | Zwiększa szybkość wykonywania strzałów kosztem zadawanych obrażeń i szansy trafienia. |
Zostało jeszcze 65% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla CiebieKomentarze czytelników
"Głupi obrys wokół postaci" to się nazywa cell shading albo cartoon shading i można go bez problemu wyłączyć z menu opcji podczas gry.
Też się zgadzam, a w dodatku kiepsko wyszły im modele postaci (głupi obrys wokół strasznie gryzie w oczy), ale tło jest dobre w grze, a że kiepska optymalizacja, to wiadomo - kolejny beznadziejny producent na rynku (OMIJAĆ Z DALEKA). NA CZARNA LISTE TAKICH! Niech sie nauczą dobrze gry robić.
To samo będzie z Sacred 2 Upadły Anioł (NIEMCY TO TEZ LIPA PRODUKCJA) Po tym jak wypuścili skopaną do bólu gre i to jeszcze złe działająca z AA to nie zwracam uwagi na ich WYPOCINY.
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.
