Shepherd House | Shepherd's Glen w Silent Hill Homecoming poradnik Silent Hill: Homecoming
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Shepherd House
Znajdujesz się teraz na ulicach miasteczka. W tej chwili nie ma tu wiele do roboty, a jedynym miejscem oprócz Twojego domu, jest ratusz (Town Hall). Możesz tam wstąpić, by nagrać stan gry na dysk i wziąć kilka przedmiotów. | |
Ratusz (Town Hall) Wejdź na wprost, przez dwuskrzydłowe drzwi i z kontuaru zabierz fotografię (Photo #2). Nie czyha tu na Ciebie żadne niebezpieczeństwo więc możesz swobodnie zwiedzać pokoje. W pokoju, do którego wejdziesz z korytarza na prawo od dużej komnaty znajdziesz w zielonej walizce Serum #1. Specyfik ten pozwala całkowicie odnowić energię, więc używaj go z rozwagą. Xbox 360: Za zdobycie pierwszego Serum otrzymasz osiągnięcie Kaufmann's Handiwork (10 pkt.). W korytarzu znajdującym się po lewej stronie dużej komnaty jest przejście zabite deskami. Niestety nie posiadasz jeszcze siekiery, by przebić się do środka. Są tu jeszcze dwa pokoje leżące obok siebie. W jednym znajdziesz miejsce do nagrania stanu gry na dysk oraz stojący na kominku napój leczniczy (Healing Potion). W drugim urzęduje Judge Holloway - możesz odbyć z nią krótką rozmowę. | |
Wejdź do środka. Czas pozwiedzać domostwo. Wejdź po schodach. Na piętrze obejrzyj obrazy. Gdy pójdziesz w stronę otwartych drzwi, te zamkną się same. Wejdź do pokoju obok. Z łóżka weź latarkę. Zbadaj też szafę po drugiej stronie pokoju, obok kolekcji owadów. Przesuwaj kolejne książki w lewo, aż nie odsłonisz przycisku. Naciśnij go. W ukrytym pomieszczeniu znajdziesz mapę domu (Map of Our House). Wróć na korytarz i przejdź przez duże dwuskrzydłowe drzwi. Przy toaletce leży list. Przeczytaj go. Wejdź do łazienki i weź leżącą przy lustrach taśmę magnetofonową (Cassette Tape). Wyjdź z pokoju i wróć do hallu. W trakcie rozmowy otrzymasz broń - stary rewolwer (Old Revolver). |