Lair | Silent Hill | Silent Hill Homecoming poradnik Silent Hill: Homecoming
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Lair
Z pomieszczenia, w którym się znajdujesz weź sztylet (Ceremonial Dagger), mapę kryjówki (Lair Map), apteczkę (First Aid Kit). Nagraj też stan gry na dysku. Niestety jesteś zupełnie pozbawiony ekwipunku, nie licząc przedmiotów, które znalazłeś. Będziesz więc przez jakiś czas musiał poradzić sobie walcząc wręcz. | |
Idź na północ w stronę pokoju 212. Musisz zabić kultystę sztyletem. Zrób to zwyczajnie unikając jego ciosów. Weź rurkę (Steel Pipe) ze zwłok na środku pomieszczenia. Rozbij szybę i przeskocz do pokoju 211. Sztylet wydaje się być lepszą bronią na kultystów. Zabij kolejnego i weź z pokoju Sector 3 Key oraz pistolet MK 23 Handgun. Na półkach znajdziesz też amunicję do shotguna (Shotgun Ammunition). Wejdź do pokoju na południu. Rzuć okiem za śmietnik - znajdziesz tam rysunek (Child's Drawing #18). Xbox 360: Jeśli zebrałeś wszystkie 18 rysunków, otrzymasz osiągnięcie Nursery Rhymes (50 pkt.). Wyjdź na korytarz. Zza zakrętu wybiegnie dwóch kultystów - możesz wypróbować pistolet lub zabić któregoś sztyletem. Jeśli nie czujesz się na siłach - możesz zawsze po walce nagrywać stan gry na dysk. Idź teraz do miejsca oznaczonego na mapie jako Sector 3. W środku czeka kolejny kultysta. Zadźgaj go nożem - na pojedynczych wrogów szkoda nabojów. Przejdź przez drzwi w południowo wschodniej części pomieszczenia. Drzwi musisz wyważyć przy pomocy rurki. W korytarzu czeka dwójka kultystów. Jednego ustrzel, drugiego zadźgaj. Idź w stronę pokoju 320. | |
Nie jesteś w stanie wejść do środka, dlatego szybko przeskocz przez kratę po lewej stronie, odsuń blokadę i użyj łomu przy drzwiach. Curtis Typ ma groźną broń, ale sam jest dość nieudolny. Jesteś w stanie go zadźgać nożem, a jeśli trafisz na odpowiedni timing zabijesz go bez uników - zwyczajnie waląc w niego bez przerwy. Możesz też unikać jego ciosów i ładować w niego kombinacje ciosów nożem. | |
Po walce i przerywnikach, wejdź z powrotem do pokoju pozbierać przedmioty. Na biurku znajdziesz apteczkę (First Aid Kit) oraz Health Drink. Ze ściany w pomieszczeniu 321 weź Room 301 Key. Wróć do Elle, zbliż się do kraty w korytarzu i przejdź przez nią tak jak działo się to w kanałach - czyli używając zaworów. Idź do pomieszczenia Sector 3. Uważaj, bo środku są kultyści, przy czym jeden jest wyposażony w broń palną. Jeśli masz jeszcze naboje, wykorzystaj je. Zbliż się do drzwi 301 i użyj klucza. | |
Pokój 301 To prawdziwy skarbiec, bo są tu wszystkie Twoje bronie. W zakątku po lewej stronie znajdziesz amunicję do pistoletu (Pistol Ammunition). W szafce na końcu pomieszczenia znajdziesz kolejną amunicję do pistoletu (Pistol Ammunition). Ze stołu weź cały swój ekwipunek. W szafie w korytarzu jest jeszcze Health Drink. Przy ścianie na stole jest walizka z serum #8. Xbox360: jeśli zebrałeś wcześniej wszystkie serum, to otrzymasz osiągnięcie Health Junkie (50 pkt.). Rozbij szybę i wejdź do pokoju 302, by wziąć apteczkę (First Aid Kit). Zanim pójdziesz dalej wróć do początku i zapisz stan gry na dysk. | |
Musisz teraz dostać się do lokacji Sector 1. Idź od save'a na północ, przejdź przez drzwi i skręć na wschód. Przejdź przez kratę z pomocą Elle. Wejdź do pokoju 113. Weź stamtąd karabin Police Marksman Rifle. Weź też amunicję do shotguna (Shotgun Ammunition). Rozbij szybę i wejdź do pokoju 112. Wheeler jest w opłakanym stanie, ale możesz próbować pomóc. Od Twojego wyboru zależy zakończenie gry (patrz rozdział Zakończenia). Xbox 360: jeśli dasz Wheelerowi apteczkę otrzymasz osiągnięcie Now about those drinks (20 pkt.). Przejdź do pokoju 111, a niego wyjdź na korytarz. Idź na wschód, a gdy dotrzesz do dużego pomieszczenia nagraj stan gry na dysku. Idąc na wschód wejdziesz do dużej okrągłej komnaty z zagadką do rozwikłania. Oto jak się do niej zabrać: Najkrótsza droga to podejście do panelu i naciśnięcie 2 x PPM/X (kręcisz wtedy wewnętrznym kołem) i 8 x LPM/A (kręcisz zewnętrznym kołem). Efekt powinien być taki, jak na obrazku poniżej. |
Druga część zagadki: Podejdź do wrót i obejrzyj łamigłówkę. Wykonaj 3 obroty w prawo (zgodnie z ruchem wskazówek zegara) zewnętrznym kręgiem. Wykonaj 4 obroty w prawo wewnętrznym kręgiem. Zanim przejdziesz do komnaty, możesz cofnąć się zapisać stan gry na dysk, gdyż czeka Cię walka z bossem. W komnacie z sarkofagami podejdź do tego po południowej stronie i sprawdź go. | |
Amnion Amnion nie jest specjalnie silny, choć dość wytrzymały. Jeśli masz przy sobie dużą ilość medykamentów , to nie masz się czego obawiać. Zacznij do uzbrojenia się w siekierę. Biegaj wokół stwora, a gdy ten zacznie wymiotować, błyskawicznie podbiegaj i wal w korpus od spodu. Po zadaniu ciosu natychmiast znikaj, gdyż będzie próbował Cię zmiażdżyć. Po jakimś czasie stwór przybierze drugą formę. Tym razem wykorzystaj cały arsenał jaki posiadasz i wal w korpus czym się da, tak długo i tak mocno jak to tylko potrzebne. Po jakimś czasie stwór padnie i będziesz mógł wykonać dobicie. |