Shepherd House - druga strona | Shepherd's Glen w Silent Hill Homecoming poradnik Silent Hill: Homecoming
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Shepherd House - druga strona
Mimo, że dom wygląda złowrogo, jesteś tu póki co względnie bezpieczny. Na parterze będą atakować Cię jedynie roje. Wejdź do pomieszczenia na północy i zapisz stan gry (na prawo od mechanizmu). Z komody weź maskę (Angry Mask). Przejdź się do kuchni (pokój na parterze, najbardziej wysunięty na zachód) i weź stamtąd Frowning Mask i Health Drink. Wróć do hallu i użyj dźwigni. Otworzy się wejście na strych, ale nie trzeba tam jeszcze iść - użyj więc dźwigni raz jeszcze. Zielony przy dźwigni powinien znaleźć się na pozycji 3. | |
Wejdź po schodach i idź wpierw do sypialni rodziców. Przy drzwiach weź z końca korytarza tasak (Cleaver). Wejdź do sypialni (pokój we wschodniej części domu) Przeskocz do łazienki i weź z wanny zająca (Stuffed Rabbit). Z toaletki weź maskę (Indiffrent Mask). Idź teraz do pokoju Josha (w środkowej części domu, na tym samym piętrze) i rzuć okiem na notatki po lewej stronie od wejścia. Obejrzyj też napis na ścianie. Przyjrzyj się teraz zegarowi na ścianie. Ustaw na nim godzinę 2:06. Otworzą się zapadka - wrzuć tam królika (Stuffed Rabbit). Właśnie wykonałeś pierwszy krok, by uciec z tego miejsca. Przetnij skórę w tym pokoju i wejdź do sąsiedniego pomieszczenia. Weź stamtąd nóż rzeźnicki (Butcher's Knife) i rysunek (Child's Drawing #14). Wróć do dźwigni i użyj jej - będziesz mógł dostać się do piwnicy (zielony punkt przy dźwigni powinien znaleźć się na pozycji 4). | |
Piwnica Idź na zachodni kraniec korytarza (zabij po drodze Lurkera) i odnajdź kratę pod którą można się prześliznąć. We wschodniej ścianie kolejnego pomieszczenia jest szczelina, przejdź przez nią. W następnym pomieszczeniu przejście blokuje skóra - przetnij ją nożem. Dotrzesz do tajnego pomieszczenia ojca. Z wiszących zwłok Schisma weź Bogeyman Knife. Rzuć okiem na stolik z narzędziami. Prawidłowa kolejność ułożenia noży to patrząc od góry: Butcher Knife Cleaver Bogeyman Knife Poniższy rysunek pokazuje to dokładniej |
Wróć do hallu użyj dźwigni (zielony punkt powinien docelowo znajdować się na pozycji 1). Uważaj, gdyż natychmiast zaatakuje Cię Schism. Szybko przygotuj shotguna i zmieć go z powierzchni ziemi. Kuchnia Idź do kuchni, a następnie do pomieszczenia obok, gdzie znajduje się krzyż. Czas ułożyć odpowiednio maski. Jadalnia Podejdź do zwłok wiszących od strony drzwi (napis: To hide her pain. . . ) i użyj Indifferent Mask. Na zwłokach od strony okien (napis: Behind this. . .) użyj Frowning Mask. Kolejna zagadka rozwiązana. Została już tylko jedna. | |
Możesz zapisać stan gry na dysk nim udasz się wykonać ostatnie zadanie na strychu. Jest tam kilku Schismów, a te bywają niebezpieczne. Podejdź do dźwigni i użyj jej (zielony punkt powinien wylądować na pozycji 2). Otworzysz w ten sposób wejście na strych. Idź tam. W pokoju, gdzie znajdują się schody na strych, przesuń komodę i weź spod niej Heart of Darkness Medal. | |
Strych Przygotuj shotgun i skręć w prawo. Zauważ Schisma kryjącego się pod rurami. Zastrzel go. Zbliż się do południowo zachodniego krańca tej części korytarza i przejdź pomiędzy rurami na wschód. Z zakątka weź amunicję do shotguna (Shotgun Ammunition) i amunicję do pistoletu (Pistol Ammunition). Wróć teraz do schodów na strych. Wcześniej szedłeś w prawo. Teraz idź w lewo i zwróć uwagę, że po lewej Vile Acts Medal jest przejście pod rurami. Na manekinie jest medal, ale gdy tylko go weźmiesz zaatakuje Cię od tyłu Schism - miej więc shotguna w pogotowiu. Wróć do głównego korytarz i przejdź na północ pod rurami. Uważaj na leżącego Schisma - to podpucha. Zabij go gdy leży. W południowo wschodniej części tego pomieszczenia jest kolejne przejście pod rurami. Idąc przed siebie dotrzesz do oświetlonego pokoju. Weź ze stołu Fallen Star Medal. Zagadka z medalami Podejdź do manekina i zawieś medale w następującej kolejności (od lewej): Fallen Star Medal, Heart of Darkness Medal, Vile Acts Medal. Drzwi wyjściowe są otwarte. Możesz nagrać stan gry na dysk przed wyjściem. |