Wielka Draka w Katastrofie | Zadania główne w Shadow Warrior 2
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Nagroda za wykonanie zadania:
- 20tys
- 2x punkty umiejętności
- Umiejętność "Tarcza żywiołów"
Po wykonaniu zadania "Mamy Wyciek!" okażę się że ktoś atakuję Smoczą Górę. Zostaniemy tam od razu teleportowani. A więc, zaczynamy wspinaczkę wzwyż na górę. Po drodze napotkamy oddziały Zilli wraz z zmutowanymi stworzeniami. Idąc dalej napotkamy bossa lokacji wraz z pomocą w postaci żołnierzy Zilli.
W trakcie spinaczki na górę zwróć uwagę na rzeczkę. Na końcu w małej szczelince znajduję się sekret pieniężny. |
Po wygranej walce czeka nas dalsza podróż do góry. W trakcie niej ponownie napotkamy przeciwników. Gdy będziemy już blisko naszego celu zauważymy że przejścia dalej bronią Matki Dronów wraz z Zilla. Oczywiście musimy ich wszystkich zabić. Po walce otwieramy przejście do naszej siedziby.
Drugi pieniężny sekret odnajdziesz pod mostem w trakcie wejścia do naszej siedziby na Smoczej Górze. |
Po drodze napotkamy Hideo, który poinformuję nas o tym co się dzieje. Następnym naszym celem jest odnalezienia Smitha. Idziemy do warsztatu samochodowego, który w podziemiach ma ukryte przejście. Tam czeka nas walka z Herkulonami i Dronami.
Sekret odnajdziesz w podziemiach Smoczej Góry. Zanim ruszysz w kierunku celu zadania, rozejrzymy się dookoła. Na mini mapie będzie oznaczona odnoga, która prowadzi do niego. |
Po krótkiej przeprawie wrócimy ponownie na powierzchnie. Wspinamy się do góry aby wejść do kuźni. Wejście zauważymy dzięki białym plamom na skale i pochodnią. Gdy wejdziemy okażę się że jesteśmy w kuźni Smitha. Po przeszukaniu jej wychodzimy na zewnątrz gdzie czeka Larry. Możemy wyposażyć się u niego w dodatkową amunicje. Gdy dojdziemy do celu misji, po krótkiej rozmowie udajemy się do biblioteki po fiolkę. Znajdziemy tam świetną broń "Król Szkieletów". Zabieramy eliksir i wracamy do Smitha. Po krótkim filmiku idziemy na plac główny gdzie czeka nas walka z głównym bossem.
Boss zadania głównego
Jest to najtrudniejsza walka, jaką dotychczas stoczymy. Boss posiada parę taktyk, które kolejno opisze niżej.
Meteory - Wyrzuca z siebie dwa rodzaje meteorów, jedne są samonaprowadzające a drugie atakują wszystko dookoła niego.
Drzwi obrotowe - Czar ten polega na przesuwaniu się pół energetycznych w jedną lub drugą stronę. Nie możemy zostać dotknięci przez pole, ponieważ otrzymamy obrażenia.
Szarżujące pola - Boss wyrzuca na nas ataki spod siebie, dookoła areny. Działają one na podobnej zasadzie jak drzwi obrotowe. Lecz zamiast chodzić w jedną lub druga stronę musimy przeskoczyć nad polem w określonym miejscu lub znaleźć lukę tak aby pole nie dotknęło nas.
Bossa atakujemy z broni dystansowych i trzymamy się na dystans aby łatwiej unikać jego ataków. Zauważmy że w trakcie walki mamy dostęp do wszystkich kapliczek, korzystaj z nich rozważnie. Kiedy boss używa drzwi obrotowych mamy szanse na zadanie największych obrażeń więc wykorzystaj ten atak na swoją korzyść. W trakcie walki odkryjemy nową zdolność, którą możemy aktywować za pomocą przycisku Z. Gdy tylko dostaniemy taką możliwość używamy jej. Bardzo dobrą bronią na walkę z tym bossem jest granatnik "Kucyk jednej sztuki".
Gdy zdejmiemy jej 50% życia, zacznie się druga faza walki. Zmodyfikowane zostaną trochę drzwi obrotowe, które bardzo szybko zaczną zmieniać kierunki. Dodatkowo będzie można przeskakiwać nad nimi lub chodzić pod. W trakcie drzwi również będą przyzywane stworzenia, które trzeba jak najszybciej zabijać. Gdy rozprawimy się z nimi boss przechodzi do ostatniej fazy.
W ostatniej fazie czekają nas takie same taktyki prócz drzwi obrotowych. Boss robi to dwa razy szybciej a gdy wskakuje w powietrze zostawia na ziemi kolce. Jeżeli staniemy na nich otrzymujemy ciągłe obrażenia. Po zabiciu bossa otrzymamy osiągnięcie. Powodzenia!
Po wygranej walce przechodzimy przez portal. Gdy znajdziemy się w Pałacu Starożytnych idziemy w wyznaczonym kierunku. Naszym celem jest rozmowa z Ameonną. Po rozmowie ukończymy zadanie. Otrzymamy możliwość wytwarzania w kuźni mistrza Smitha.
Boss lokacji
ST-RC1 do pomocy będzie miał trzech ludzi z oddziałów Zilli. Początkowo zajmujemy się szybką eksterminacją pobocznych przeciwników. W walce z nim uważamy na skoki, których będzie używał w naszym kierunku. Drugim atakiem, którym posiada są strzały laserowe z macek. Łatwo jest je uniknąć kiedy stoimy w większej odległości. Na tego bossa zalecane jest używanie broni o mocnych strzałach np. Wyrzutnia rakiet czy strzelba. Przydatne są ponieważ po celnym ataku boss potrafi przewrócić się na plecy. Po zbiciu 50% życia przyzywa małe wersje siebie, które szybko niszczymy i dobijamy bossa. Za wygraną walkę otrzymamy osiągnięcie.
Za zabicie bossa otrzymujemy:
- Wyrzutnie rakiet - "Fujin"