Umiejętności | Rozwój bohatera w Shadow Warrior 2
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Opisane zostały tutaj wszystkie zdolności znajdujące się w grze. Dowiesz się ile punktów potrzebujesz, aby odblokować wyższy poziom danej umiejętności, kiedy otrzymasz daną umiejętność i w jaki sposób jej używać. Podzielone one zostały na kategorie, do których się zaliczają. Pamiętaj że wybór umiejętności jest dowolny i opiera się na Twoim stylu gry, który chcesz prowadzić.
Witalność
Twardziel Otrzymujemy tę umiejętność wraz z rozpoczęciem gry. Jest umiejętnością pasywną. Opis: Zwiększa maksymalny poziom punktów żywotności. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Żywotność +10 Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Żywotność +20 Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Żywotność +30 Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Żywotność +40 Poziom 5: Wymagane 3 punkty umiejętności Żywotność +50 |
Wezwijcie Medyka Otrzymujemy tę umiejętność wraz z rozpoczęciem gry. Jest umiejętnością pasywną. Opis: Zwiększa szanse upuszczenia apteczki przez pokonanych wrogów. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Szansa na znalezienie apteczki +10% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Szansa na znalezienie apteczki +20% Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Szansa na znalezienie apteczki +40% |
Wezwijcie Medyka Umiejętność możemy kupić w sklepie u Larrego na Smoczej Górze. Na poziomie trudności "Kto chce Wanga" kosztowała około 45tys. Jest umiejętnością pasywną. Opis: Zwiększa efektywność leczenia apteczek. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Skuteczność leczenia apteczkami +10% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Skuteczność leczenia apteczkami +20% Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Skuteczność leczenia apteczkami +40% Poziom 4: Wymagane 3 punkty umiejętności Skuteczność leczenia apteczkami +60% Poziom 5: Wymaganych 10 punktów umiejętności Skuteczność leczenia apteczkami +100% |
Druga Szansa Umiejętność otrzymamy za wykonanie pobocznego zadania "Diaboliczny Handel" Jest umiejętnością passywną. Opis: Po śmiertelnym trafieniu masz kilka sekund by zabić wroga i stanąć na nogi. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Czas trwania 5.0s Obrażenia w trakcie aktywacji +50% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Czas trwania 8.0s Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Obrażenia w trakcie aktywacji +100% Poziom 4: Wymaganych 10 punktów umiejętności Obrażenia w trakcie aktywacji +500% Przydatność i sposób użycia: Gdy zginiemy umiejętność sama zostaje aktywowana. W trakcie aktywacji mamy określoną ilość czasu na zabicie przeciwnika, który nas zgładził. Jeżeli nam się to uda, wstajemy z 30% maksymalnego życia. Czas odnowienia umiejętności to 60.0s |
Perfekcja Ciała Umiejętność otrzymamy za zabicie "Starego Pryka" w zadaniu "Bzykanie na śniadanie - część 1" Jest umiejętnością passywną. Opis: Zyskujesz umiejętność regeneracji żywotności. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Limit poziomu regeneracji żywotności +20% Regeneracja żywotności 0.5 Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Limit poziomu regeneracji żywotności +40% Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Regeneracja żywotności 1.0 |
Sekret Witalności Umiejętność otrzymamy za zabicie bossa lokacji "Pana Toksycznego" w trakcie wykonywania zadania "Powstrzymać Szlam" Jest umiejętnością passywną. Opis: Możesz zostać wyleczony powyżej maksymalnego poziomu żywotności, korzystając z apteczek i uzdrawiających kapliczek. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Apteczki i kapliczki uzdrowienia leczą powyżej maksymalnego poziomu żywotności +25 Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Apteczki i kapliczki uzdrowienia leczą powyżej maksymalnego poziomu żywotności +50 Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Apteczki i kapliczki uzdrowienia leczą powyżej maksymalnego poziomu żywotności +100 |
Moce
Uzdrawiający Płomień Otrzymujemy tę umiejętność wraz z rozpoczęciem gry. Odblokowana od razu na 1 poziomie. Jest umiejętnością aktywną. Opis: Kojąca fala energii chi uzdrawia każdą uszkodzoną komórkę twego ciała. Bazowe statystyki umiejętności: Leczy - 25.0 żywotności Czas rzucenia - 2.0s Koszt - 35.0 chi Poziom 1: Odblokowany. Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Leczenie +10% Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Leczenie +25% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Czas rzucania czaru -25% Przydatność i sposób użycia: Umiejętność regeneruję nam życie gdy przytrzymujemy przycisk. W trakcie używania najlepiej jest wycofywać się od przeciwników skokami aby nie przeszkodzili nam w leczeniu. Jest to bardzo dobra umiejętność aby przywrócić nam życie nie tylko za pomocą apteczek. |
Mistrz chi Otrzymujemy tę umiejętność wraz z rozpoczęciem gry. Jest umiejętnością pasywną. Opis: Zwiększa maksymalny poziom chi. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Poziom chi +10 Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Poziom chi +20 Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Poziom chi +30 Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Poziom chi +40 Poziom 5: Wymagane 3 punkty umiejętności Poziom chi +50 |
Mistrz chi Otrzymujemy tę umiejętność w trakcie wykonywania drugiego głównego zadania. Znajdują się w Grocie Wanga na biurku. Jest umiejętnością pasywną. Opis: Zwiększa tempo regeneracji chi Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Powoli regeneruje chi do maksimum 50% Regeneracja chi na sekundę +0.5 Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Powoli regeneruje chi do maksimum 75% Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Wyssanie chi +1.0% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Regeneracja chi na sekundę +1.0 Poziom 5: Wymagane 10 punktów umiejętności Powoli regeneruje chi do maksimum 100% Regeneracja chi na sekundę +10.0 |
Ukrycie Otrzymujemy tę umiejętność po ukończeniu drugiego głównego zadania "Mój bohater". Jest umiejętnością aktywną. Opis: Starożytna technika ninja pozwala na ukrycie swojej obecności. Bazowe statystyki umiejętności: Czas trwania - 8s Obrażenie w walce wręcz +50% Czas rzucania - 2s Koszt chi - 50.0chi Poziom 1: Odblokowany. Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Koszt rzucenia Ukrycia -25% Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Czas trwania Ukrycia +25% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Bonus do obrażeń w walce wręcz w trakcie trwania Ukrycia +50% Przydatność i sposób użycia: Bardzo dobra umiejętność do ukrywania się i atakowania przeciwników z zaskoczenia. Tworzy dobre połączenie z Włócznią Mroku. Gdy jesteśmy w fazie ukrycia, zachodzimy za przeciwników i używamy drugiego czaru, włóczni. |
Ukrycie Otrzymujemy tę umiejętność po ukończeniu trzeciego głównego zadania "Prędcy i Wkurzeni". Jest umiejętnością aktywną. Opis: Zmienia chi w potężną, niszczącą energię. Nie obejmuje Twardych i Elitarnych przeciwników. Bazowe statystyki umiejętności: Obejmuje przeciwników na wprost Ciebie Działa na normalnych przeciwników Zasięg - 7.0m Koszt - 20.0 chi Poziom 1: Odblokowany. Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Zasięg uderzenia chi +25% Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Uderzenie chi działa teraz na dużych przeciwników Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Uderzenie chi działa teraz na wszystkich przeciwników dookoła Przydatność i sposób użycia: Odpycha od nas pomniejszych przeciwników. Przydatna umiejętność, gdy potrzebujemy uciec żeby zregenerować nasze punkty życia. |
Włócznie Mroku Otrzymujemy tę umiejętność po ukończeniu trzeciego pobocznego zadania "Chi-terzy". Jest umiejętnością aktywną. Opis: Przyzwanie demonicznych kolców wprost z serca Krainy Cienia. Nie obejmuje Twardych i Elitarnych przeciwników. Bazowe statystyki umiejętności: Obejmuje przeciwników na wprost Ciebie Działa na normalnych przeciwników Czas trwania - 3.0s Zasięg - 6.0m Koszt - 30.0 chi Poziom 1: Odblokowany. Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Włócznie Mroku działają teraz na wszystkich przeciwników dookoła Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Czas trwania Włóczni Mroku +40% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Włócznie Mroku działają teraz na dużych przeciwników Przydatność i sposób użycia: Włócznie Mroku przeszywają naszych przeciwników pozbawiając ich chwilowej kontroli. W momencie przebicia, posiadamy łatwy cel do zabijania. Umiejętność dobrze łączy się z ukryciem. |
Mistrz tajemnych sztuk Umiejętność otrzymamy za wykonanie pobocznego zadania "Gotowanko" Jest umiejętnością passywną. Opis: Uderzenie Chi oraz Włócznia Mroku mają szanse zadziałać na Twardych przeciwników. Wymagania: Włocznia Mroku poziom 4 Uderzenie Chi poziom 3 Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Szansa na objęcie twardych przeciwników efektem +10% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Szansa na objęcie twardych przeciwników efektem +25% Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Szansa na objęcie twardych przeciwników efektem +50% |
Zasoby
Kolekcjoner amunicji Otrzymujemy tę umiejętność wraz z rozpoczęciem gry. Jest umiejętnością pasywną. Opis: Zwiększa ilość znajdowanej amunicji. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Znajdowana amunicja +10% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Znajdowana amunicja +20% Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Znajdowana amunicja +30% Poziom 4: Wymagane 3 punkty umiejętności Znajdowana amunicja +40% Poziom 5: Wymagane 10 punktów umiejętności Znajdowana amunicja +100% |
Kompulsywny zbieracz Otrzymujemy tę umiejętność wraz z rozpoczęciem gry. Jest umiejętnością pasywną. Opis: Zwiększa zasięg automatycznego podnoszenia pieniędzy i zasobów z pokonanych przeciwników. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Promień automatycznego podnoszenia +1m Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Promień automatycznego podnoszenia +2.5m Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Promień automatycznego podnoszenia +5m |
Kompulsywny zbieracz Otrzymujemy tę umiejętność wraz z rozpoczęciem gry. Jest umiejętnością passywną. Opis: Zwiększa ilość zdobywanej karmy. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Zdobywana karma +5% Poziom 2: Wymagane 2 punkty umiejętności Zdobywana karma +10% Poziom 3: Wymagane 3 punkty umiejętności Zdobywana karma +15% |
Torba na amunicję Otrzymujemy tę umiejętność wraz z rozpoczęciem gry. Jest umiejętnością passywną. Opis: Zwiększa limit niesionej amunicji do pistoletów, pistoletów maszynowych i karabinów. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Limit lekkiej amunicji +10% Limit średniej amunicji +10% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Limit lekkiej amunicji +20% Limit średniej amunicji +20% Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Limit lekkiej amunicji +30% Limit średniej amunicji +30% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Limit lekkiej amunicji +50% Limit średniej amunicji +50% |
Torba na pociski Umiejętność możemy zdobyć za zabicie Ostrego Kolesia, który znajduję się w trakcie wykonywania misji "Prędcy i Wkurzeni" Jest umiejętnością passywną. Opis: Zwiększa limit niesionej amunicji do łuków i gwoździarek. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Limit pocisków +10% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Limit pocisków +20% Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Limit pocisków +30% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Limit pocisków +50% |
Torba na ogniwa energetyczne Umiejętność otrzymamy za wykonanie zadania "Zajumane zwoje - część 3" Jest umiejętnością passywną. Opis: Zwiększa limit niesionych ogniw plazmowych i energetycznych. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Limit ogniw energetycznych +10% Limit ogniw plazmowych +10% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Limit ogniw energetycznych +20% Limit ogniw plazmowych +20% Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Limit ogniw energetycznych +30% Limit ogniw plazmowych +30% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Limit ogniw energetycznych +50% Limit ogniw plazmowych +50% |
Torba na ładunki wybuchowe Umiejętność otrzymamy za zabicie bossa lokacji Tranzystora ZL-260 w trakcie wykonywania misji fabularnej - Szpiegostwo Przemysłowe. Jest umiejętnością passywną. Opis: Zwiększa limit niesionych granatów i amunicji do wyrzutni rakiet. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Limit granatów +10% Limit rakiet +10% Poziom 2: Wymagane 2 punkty umiejętności Limit granatów +20% Limit rakiet +20% Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Limit granatów +30% Limit rakiet +30% Poziom 4: Wymagane 3 punkty umiejętności Limit granatów +50% Limit rakiet +50% |
Torba na ładunki wybuchowe Umiejętność możemy kupić od Larrego po wykonaniu misji głównej "Wielka Draka w Katastrofie". Kosztować nas będzie około 35tys. Jest umiejętnością passywną. Opis: Zwiększa limit niesionej amunicji do strzelb i ręcznych karabinów maszynowych. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Limit ciężkiej amunicji +10% Limit nabojów +10% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Limit ciężkiej amunicji +20% Limit nabojów +20% Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Limit ciężkiej amunicji +30% Limit nabojów +30% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Limit ciężkiej amunicji +50% Limit nabojów +50% |
Karta Stałego Klienta Umiejętność możemy zdobyć za wykonanie zadania "Bzykanie na Śniadanie - część 2". Jest umiejętnością passywną. Opis: Wpływa na cenę sprzedaży, jakość i dostępność przedmiotów w sklepach. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Ceny kupna w sklepach -10% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Ceny kupna w sklepach -10% Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Jakość przedmiotów w sklepach +20% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Ilość przedmiotów w sklepach +30% |
Walka
Żądło Otrzymujemy tę umiejętność po zabiciu szczurosomaków w zadaniu głównym "Ciężki dzień w pracy". Odblokowana od razu na 1 poziomie. Jest umiejętnością aktywną. Opis: Potężne pchnięcie, skuteczne w starciach z jednym wrogiem. Poziom 1: Odblokowany. Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Obrażenia Żądła +10% Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Zasięg Żądła +50% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Obrażenia Żądła +20% Poziom 5: Wymagane 3 punkty umiejętności Obrażenia Żądła +30% Przydatność i sposób użycia: Używamy jej gdy mamy założoną broń białą. Należy przytrzymać prawy przycisk myszy aby ją aktywować. Atakuję cel przed nami. Dobra umiejętność do wykańczania pojedynczych wrogów. |
Wir Otrzymujemy tę umiejętność po zabiciu szczurosomaków w zadaniu głównym "Ciężki dzień w pracy". Odblokowana od razu na 1 poziomie. Jest umiejętnością aktywną. Opis: Morderczy piruet, idealna technika do walki z kilkoma otaczającymi Cię wrogami. Poziom 1: Odblokowany. Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Zasięg Wiru +20% Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Obrażenia Wiru +20% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Zasięg Wiru +50% Poziom 5: Wymagane 2 punkty umiejętności Obrażenia Wiru +50% Przydatność i sposób użycia: Umiejętność ta służy do odparcia grona słabych przeciwników. Używamy jej ruszając się w prawą lub lewą stronę i jednocześnie przytrzymując prawy przycisk myszy. |
Instynkt zabójcy Umiejętność możemy otrzymać w zadaniu dodatkowym "Zajumane zwoje - część 2" przy zabiciu Strażnika. Jest umiejętnością passywną. Opis: Zwiększa obrażenia od ataku gdy znajdujesz się o krok od śmierci. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Poziom żywotności wymagany do aktywowania 20% Obrażenia w czasie trwania +20% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Poziom żywotności wymagany do aktywowania 30% Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Obrażenia w czasie trwania +50% |
Instynkt zabójcy Umiejętność możemy otrzymać za wykonanie zadania "Zajumane zwoje - część 2" Jest umiejętnością aktywną. Opis: Zabójczy atak zasięgowy, trafiający wszystkie cele na swojej drodze. Poziom 1: Odblokowany. Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Szerokość Ciosu Mocy +15% Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Szerokość Ciosu Mocy +30% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Szybkość Ciosu Mocy +50% Poziom 5: Wymagane 2 punkty umiejętności Zasięg Ciosu Mocy +30% Przydatność i sposób użycia: Warto używać tej umiejętności przed rozpoczęciem walki jako początek ataku. Zadaje spore obrażenia w wielu przeciwników. |
Niczym Wicher Umiejętność otrzymamy za wykonanie zadania głównego "Mamy Wyciek!" Jest umiejętnością passywną. Opis: Zwiększa szybkość poruszania się. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Szybkość ruchu +10% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Szybkość ruchu +15% Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Szybkość ruchu +20% Poziom 4: Wymagane 3 punkty umiejętności Szybkość ruchu +25% |
Furia Cienia Umiejętność dostaniemy w trakcie walki z głównym bossem w misji "Wielka Draka w Katastrofie" Jest umiejętnością aktywną. Opis: Zamienia wojownika w niepowstrzymaną morderczą machinę. Bazowe statystyki umiejętności: Czas trwania 12.0s Obrażenia +50% Odporność na obrażenia +25% Absorpcja Żywotności +2.0% Absorpcja Chi +2.0% Poziom 1: Odblokowane Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Odporność na obrażenia w trakcie +50% Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Bonus do obrażeń w trakcie +50% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Cios mocy wyzwolony przy ataku w walce wręcz +100% Poziom 5: Wymaganych 10 punktów umiejętności Czas trwania Furii Cienia +67% Przydatność i sposób użycia: Furię Cienia używamy za pomocą przycisku Z. Mamy możliwość odpalić ją dzięki ładowaniu paska użycia. Umiejętność ta pozwoli przeżyć nam najcięższe sytuacje, polecane jest zostawić ją do ciężkich momentów lub sytuacji, które mogą skończyć się śmiercią. |
Zawsze Gotowy Umiejętność otrzymamy za zabicie Wściekłej Spluwy w trakcie wykonywania zadania "Diaboliczny handel" Jest umiejętnością passywną. Opis: Umożliwia automatyczne przeładowanie nieaktywnych broni. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Czas przeładowania 100.0s Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Czas przeładowania 80.0s Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Czas przeładowania 60.0s Poziom 4: Wymaganych 10 punktów umiejętności Czas przeładowania 5.0s |
Żywioły
Podpalacz Otrzymujemy tę umiejętność po pokonaniu Bezwzględnego Wartownika w zadaniu pobocznym "Chi-terzy" Jest umiejętnością pasywną. Opis: Wzmacnia działanie ogniowego ulepszenia broni. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Obrażenia od efektu podpalenia +10% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Obrażenia od efektu podpalenia +20% Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Czas trwania efektu podpalenia +15% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Czas trwania efektu podpalenia +30%
|
Sub-Zero Otrzymujemy tę umiejętność po pokonaniu Zamarzniętej Wdowy w zadaniu pobocznym "Zajumane Zwoje - część 1" Jest umiejętnością pasywną. Opis: Wzmacnia działanie lodowego ulepszenia broni. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Efekt wyziębienia +10% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Efekt wyziębienia +25% Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Czas trwania efektu wyziębienia +25% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Szansa na zamrożenie +15%
|
Gromowładny Umiejętność otrzymamy za zabicie Jednostki-64 w trakcie wykonywania zadania "Zajumane zwoje - część 3" Jest umiejętnością passywną. Opis: Wzmacnia działanie Elektrycznego ulepszenia broni. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Wrażliwość na efekt porażenia +10% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Wrażliwość na efekt porażenia +20% Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Wrażliwość na efekt porażenia +30% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Obrażenia od efektu porażenia +15% |
Truciciel Umiejętność otrzymamy za wykonanie głównego zadania "Gotowanko" Jest umiejętnością passywną. Opis: Wzmacnia działanie Toksycznego ulepszenia broni. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Wrażliwość na efekt zatrucia +10% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Wrażliwość na efekt zatrucia +20% Poziom 3: Wymagany 1 punkt umiejętności Obrażenia od eksplozji zatrutych ciał +20% Poziom 4: Wymagane 2 punkty umiejętności Obrażenia od eksplozji zatrutych ciał +50% |
Tarcza Żywiołów Umiejętność otrzymamy za wykonanie głównego zadania "Wielka Draka w Katastrofie" Jest umiejętnością passywną. Opis: Zwiększa odporność na efekty ataków opartych na żywiołach. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Wrażliwość na efekty żywiołów -10% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Wrażliwość na efekty żywiołów -20% Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Wrażliwość na efekty żywiołów -30% Poziom 4: Wymagane 3 punkty umiejętności Wrażliwość na efekty żywiołów -50% Poziom 5: Wymaganych 10 punktów umiejętności Wrażliwość na efekty żywiołów -100% |
Mistrz Żywiołów Umiejętność otrzymamy za pokonanie bossa lokacji Trefnego Trefnisia w trakcie wykonywania zadania "Bzykanie na Śniadanie - część 2" Jest umiejętnością passywną. Opis: Zwiększa procent obrażeń zamienianych na obrażenia od żywiołów. Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Obrażenia zamienione na obrażenia od żywiołów +5.0% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Obrażenia zamienione na obrażenia od żywiołów +10.0% Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Obrażenia zamienione na obrażenia od żywiołów +20.0% |
Gniew Żywiołów Umiejętność otrzymamy za wykonywanie zadania głównego "Krew nie woda" Jest umiejętnością passywną. Opis: Zmniejsza odporność przeciwników na obrażenia od żywiołów Poziom 1: Wymagany 1 punkt umiejętności Odporność na żywioły przeciwnika -5.0% Poziom 2: Wymagany 1 punkt umiejętności Odporność na żywioły przeciwnika -10% Poziom 3: Wymagane 2 punkty umiejętności Odporność na żywioły przeciwnika -20% Poziom 4: Wymagane 3 punkty umiejętności Odporność na żywioły przeciwnika -30% Poziom 5: Wymagane 3 punkty umiejętności Odporność na żywioły przeciwnika -40% |