Uzbrojenie i przedmioty | Rozwój bohatera w Shadow Warrior 2
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
W tym rozdziale znajdziesz opis wszystkich broni dostępnych w grze, które zostały podzielone na kilka kategorii.
- Miecze
- Broń palna lekka
- Karabiny maszynowe
- Broń palna ciężka
- Strzelby
- Broń specjalna
- Broń miotana
- Krótkie ostrza
- Wyrzutnie
Miecze
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie miecze, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
Lil' Wang Broń biała Jest to podstawowa broń biała, z którą zaczynamy swoją przygodę. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 73.5 Obrażenia: 33.3 Szybkość Ataku: 2.1 |
Ostrza Zaibatsu Broń biała Otrzymamy je za wykonanie drugiego głównego zadania "Mój bohater". Jest to broń blisko dystansowa, która gdy posiadamy amunicje może strzelać ciosami mocy na odległość. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 75.9 Obrażenia: 36.1 Szybkość Ataku: 2.0 Zużycie amunicji: 4 Dodatkowe: 63% obrażeń od Ciosy Mocy gdy broń ma amunicje |
Katana Z45 Broń biała Miecz otrzymamy w nagrodę za zabijanie przeciwników typu "Zilla" w trakcie wykonywania misji "Szpiegostwo Przemysłowe" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 79.4 Obrażenia: 32.9 Szybkość Ataku: 2.3 Dodatkowo: +Odporność na obrażenia +75% przez 10.0s przy 2 jednoczesnych zabójstwach. |
Miecz Oni Broń biała Miecz otrzymamy w trakcie walki z Dzwoneczkiem w misji "Mamy wyciek!" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 80.6 Obrażenia: 51.1 Szybkość Ataku: 1.5 Dodatkowo: +Obrażenia zadawane dużym przeciwnikom +10% +30% szansy na rzucenie Uderzenia Chi przy parowaniu. |
Karmazymiecze Broń biała Miecze otrzymamy w trakcie walki z bossem lokacji w misji "Krew nie woda" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 97.6 Obrażenia: 51.7 Szybkość Ataku: 1.8 Dodatkowo: +Obrażenia zadawane Twardym i Elitarnym przeciwnikom +10%. |
Ostrze Wygnania Broń biała Miecz zdobędziemy w trakcie wykonywania zadania "Co w rodzinie to nie zginie" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 101.4 Obrażenia: 53.7 Szybkość Ataku: 1.8 Dodatkowo: +10% szansy na rzucenie ukrycia w trakcie specjalnego ataku Ostrze wygnania potrafi niszczyć fioletowe bariery stworzone w pałacu starożytnych. |
Bliźniacze Dao Broń biała Miecze możemy zdobyć zabijając Widma Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 87.5 Obrażenia: 43.3 Szybkość Ataku: 1.9 Dodatkowo: +30% Mnożnik trafienia krytycznego |
Ramię Orchiego Broń biała Miecz zdobędziemy za wykonanie głównego zadania "Wrogie przyjęcie" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 87.2 Obrażenia: 34.6 Szybkość Ataku: 2.4 Dodatkowo: +10% Szybkość ruchu +100% szansy, ze atak wywoła cios mocy zadający 33% obrażeń +Przeciwnicy nie mogą blokować obrażeń |
Ryuken Broń biała Miecz zdobędziemy za wykonanie głównego zadania "Bitwa u Wrót" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 110.2 Obrażenia: 58.3 Szybkość Ataku: 1.8 Dodatkowo: +Wysysanie żywotności +3.0% +10% szansy na odnowienie 100% Furii przy zabójstwie specjalnym atakiem +100% szansy na rzucenie uderzenia Chi przy trafieniu krytycznym Możliwe tylko powszechne i rzadkie ulepszenia. |
Broń palna lekka
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie bronie palne lekkie, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
Devolver Anakonda Rewolwer Jest to podstawowa lekka broń palna, którą dostajemy wraz z rozpoczęciem gry. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 55.6 Obrażenia: 63.6 Szybkość Ataku: 1.1 Pojemność magazynka: 6 naboi Czas przeładowania: 1.75s Rozrzut: 2.5 |
Deck-ARD Rewolwer Otrzymać ją możemy dzięki pokonaniu Porucznika Akimbo w trakcie wykonywania zadania głównego "Mój bohater" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 51.6 Obrażenia: 47.6 Szybkość Ataku: 1.3 Pojemność magazynka: 8 naboi Czas przeładowania: 1.6s Rozrzut: 3.0 Dodatkowe: Obrażenia +30% przez 5.0s przy trafieniu we wrażliwy punkt. |
Swift & Messon Pistolet Otrzymać ją możemy ze skrzynki przed pomieszczeniem, w którym zakończymy zadanie poboczne "Zajmujane zwoje - część 1". Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 51.1 Obrażenia: 22.5 Szybkość Ataku: 2.6 Pojemność magazynka: 18 naboi Czas przeładowania: 1.4s Rozrzut: 3.0 |
Triada Rewolwer Triadę otrzymamy za wykonanie zadania pobocznego "Bzykanie na śniadanie - część 1" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 73.9 Obrażenia: 90.6 Szybkość Ataku: 1.0 Pojemność magazynka: 6 naboi Czas przeładowania: 2.0s Rozrzut: 3.5 Dodatkowo: Szybkość ataku +25% przez 12.5s przy zabójstwie strzałem we wrażliwy punkt. |
Pięćdziesiątka Pistolet Pięćdziesiątkę możemy otrzymać za zabicie wojowników Yakuzy w trakcie wykonywania misji głównej "Krew nie woda" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 62.5 Obrażenia: 48.1 Szybkość Ataku: 1.5 Pojemność magazynka: 12 naboi Czas przeładowania: 1.7s Rozrzut: 2.5 |
Wieczny Infinitor Pistolet Maszynowy Pistolet otrzymamy za wykonanie zadania "Haisenberg - część 1" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 88.4 Obrażenia: 7.66 Szybkość Ataku: 15.0 Pojemność magazynu: 70 naboi Czas przeładowania: 1.7s Rozrzut: 14.0
Dodatkowo: Możliwe tylko powszechne ulepszenia (białe) +100% szansy na załadowanie darmowego magazynka |
Marvin Pistolet Pistolet możemy zakupić u Larrego, po wykonaniu misji głównej "Co w rodzinie to nie zginie". Cena wynosi około 100tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 66.7 Obrażenia: 23.6 Szybkość Ataku: 3.0 Pojemność magazynu: 40 naboi Zużycie amunicji: 2 naboje Czas przeładowania: 1.5s Rozrzut: 3.0
Dodatkowo: +30% szansy na zamianę celu w królika, jeżeli zadamy trafienie krytyczne |
Karabiny maszynowe
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie karabiny maszynowe, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
Pomocnik Pistolet maszynowy Jest to podstawowa broń palna, którą dostajemy wraz z rozpoczęciem gry. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 63.0 Obrażenia: 4.0 Szybkość Ataku: 20.0 Pojemność magazynka: 90 naboi Czas przeładowania: 1.5s Rozrzut: 10.0 |
AR-53 Karabin szturmowy Możemy zakupić ten karabin od Larrego, który znajduję się na Smoczej Górze. Kosztuje około 100tys Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 68.8 Obrażenia: 7.09 Szybkość Ataku: 15.0 Pojemność magazynka: 60 naboi Czas przeładowania: 2.5s Rozrzut: 5.0 |
Einhander Pistolet maszynowy Pistolet maszynowy można zdobyć ze skrzynki w trakcie wykonywania zadania "Bzykanie na śniadanie - część 1" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 66.1 Obrażenia: 4.05 Szybkość Ataku: 24.0 Pojemność magazynka: 60 naboi Czas przeładowania: 1.5s Rozrzut: 12.0 Dodatkowo: 31% szansy, że załadowany magazynek będzie miał 50% więcej amunicji. |
Nadzorca Karabin Szturmowy Karabin możemy zdobyć zabijając bossa lokacji w trakcie wykonywania głównego zadania "Wyginam Śmiało Ciało" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 81.5 Obrażenia: 10.6 Szybkość Ataku: 13.0 Pojemność magazynka: 50 naboi Czas przeładowania: 3.0s Rozrzut: 7.0 Dodatkowo: Obrażenia +20% przez 6.0s przy zabójstwie |
Plazmoid Karabin Szturmowy Karabin otrzymamy za zabicie bossa lokacji w trakcie wykonywania zadania "Powstrzymać Propagandę" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 89.3 Obrażenia: 6.68 Szybkość Ataku: 20.0 Pojemność magazynu: 70 naboi Czas przeładowania: 2.0s Rozrzut: 4.0
Dodatkowo: +15% Obrażeń w trakcie celowania |
Broń palna ciężka
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie bronie ciężkie, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
Król Szkieletor Karabin maszynowy Króla zdobędziemy w bibliotece w Smoczej Górze. Dostęp do niego będziemy mieli dopiero w misji głównej "Wielka Draka w Katastrofie" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 109.6 Obrażenia: 15.1 Szybkość Ataku: 10.0 Pojemność magazynka: 90 naboi Czas przeładowania: 4.0s Rozrzut: 16.0 Szybkość ruchu: -20% Dodatkowo: Chi +2.0 za każdą sekundę po 3.0s ciągłego ognia |
Kruk Kartaczownica Gatlinga Kruka możemy kupić u Larrego w cenie 320tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 143.0 Obrażenia: 9.54 Szybkość Ataku: 25.0 Pojemność magazynka: 200 naboi Czas przeładowania: 6.0s Rozrzut: 18.0 Szybkość ruchu: -30% |
UKM 666 Karabin Maszynowy Karabin możemy zakupić u Larrego, po wykonaniu misji głównej "Co w rodzinie to nie zginie". Cena wynosi około 200tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 103.8 Obrażenia: 8.96 Szybkość Ataku: 18.0 Pojemność magazynu: 100 naboi Czas przeładowania: 3.5s Rozrzut: 13.0 Szybkość ruchu - 20%
Dodatkowo: +Rozrzut obniżony o 30% za każdą sekundę ciągłego ognia |
Czynnik Chaosu Kartaczownica Gatlinga Kartaczownice otrzymamy za zabicie bossa lokacji w trakcie wykonania zadania "Haisenberg - część 3" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 172.2 Obrażenia: 13.8 Szybkość Ataku: 20.0 Pojemność magazynu: 160 naboi Czas przeładowania: 5.5s Rozrzut: 22.0 Szybkość ruchu - 30%
Dodatkowo: +Rozrzut obniżony o 30% za każdą sekundę ciągłego ognia |
Zweihander Karabin Maszynowy Karabin otrzymamy za zabicie bossa lokacji w trakcie wykonania zadania "Wrogie Przyjęcie" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 116.3 Obrażenia: 7.2 Szybkość Ataku: 25.0 Pojemność magazynu: 120 naboi Czas przeładowania: 3.0s Rozrzut: 14.0 Szybkość ruchu - 10%
Dodatkowo: +Czas przeładowania magazynka zmniejszony o 25% przez 5.0s przy zabójstwie |
Strzelby
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie strzelby, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
Hauer Strzelba pompka Strzelbę otrzymamy w nagrodę za wykonanie zadania "Cięzki dzień w pracy". Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 51.1 Obrażenia: 76.8 Szybkość Ataku: 0.9 Pojemność magazynka: 6 naboi Czas przeładowania: 2.8s Rozrzut: 45.0 Promień obrażeń: 12.0 |
Patyk Zagłady Obrzyn Strzelbę możemy zakupić u Larrego na Smoczej Górze. Kosztuje około 110tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 60.1 Obrażenia: 135.8 Szybkość Ataku: 0.7 Pojemność magazynka: 2 Czas przeładowania: 2.0s Rozrzut: 65.0 Promień obrażeń: 8.0 Mnożnik trafienia krytycznego +50% |
Młotostrzał Strzelba automatyczna Strzelbę otrzymamy w nagrodę za wykonywanie głównej misji "Szpiegostwo Przemysłowe " - Jeżeli wybraliśmy druga możliwą broń, ta pojawi się u Larrego w cenie około 200tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 50.1 Obrażenia: 47.7 Szybkość Ataku: 1.3 Pojemność magazynka: 13 naboi Czas przeładowania: 3.0s Rozrzut: 40.0 Promień obrażeń: 16.0 Dodatkowo: +Szybkość ataku +50% przez 10.0s przy 2 jednoczesnych zabójstwach. |
Shogun Strzelba pompka Strzelbę otrzymamy w nagrodę za zabicie Starego Pryka w zadaniu "Bzykanie na śniadanie - część 1" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 71.1 Obrażenia: 126.0 Szybkość Ataku: 0.7 Pojemność magazynka: 5 naboi Czas przeładowania: 2.5s Rozrzut: 60.0 Promień obrażeń: 10.0 Dodatkowo: 63% szansy, że ostatnia kula w magazynku zada +100% obrażeń. |
Dziurkacz Strzelba automatyczna Strzelbę możemy znaleźć w trakcie wykonywania zadania głównego "Wyginam Śmiało Ciało". Będzie ona w skrzynce za zablokowanymi drzwiami. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 52.6 Obrażenia: 57.6 Szybkość Ataku: 1.2 Pojemność magazynka: 11 naboi Czas przeładowania: 3.5s Rozrzut: 40.0 Promień obrażeń: 15.0 |
Cerber Obrzyn Obrzyna otrzymamy za wykonanie zadania "Co w rodzinie to nie zginie" Jest jedną z dwóch broni w nagrodę do wyboru. Jeżeli wybierzemy Piłę, Cerbera otrzymamy w trakcie wykonywania następnego zadania. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 76.7 Obrażenia: 144.9 Szybkość Ataku: 0.8 Pojemność magazynu: 3 naboje Czas przeładowania: 2.2s Rozrzut: 75.0 Promień obrażeń: 8.0
Dodatkowo: +20% szansy na obrażenia krytyczne przez 10.0s za zabicie 3 przeciwników na raz |
Major Fletcher Obrzyn Obrzyna kupimy u Larrego za około 200tys. Pojawi się po wykonaniu zadania głównego "Co w rodzinie to nie zginie" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 68.5 Obrażenia: 73.4 Szybkość Ataku: 1.0 Pojemność magazynu: 16 naboi Zużycie amunicji: 4 naboje Czas przeładowania: 2.0s Rozrzut: 50.0 Promień obrażeń: 8.0
Dodatkowo: +30% szansy że załadowany magazynek będzie miał 50% więcej amunicji |
Kościak Strzelba Automatyczna Strzelbę otrzymamy za zabicie bossa lokacji w trakcie wykonania zadania "Haisenberg - część 1" Posiada 2 wolne miejsca na ulepszenia. Jedno miejsce zajęte jest przez ulepszenie, które możemy wyjąć. DPS: 62.6 (50% Elektryczność) Obrażenia: 92.5 Szybkość Ataku: 0.95 Pojemność magazynu: 8 naboi Czas przeładowania: 4.0s Rozrzut: 50.0 Promień obrażeń: 13.0
Dodatkowo: +5.0% szansy na odnowienie 50% Furii przy zabójstwie |
Broń specjalna
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie bronie specjalne, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
Warrrsaw! Piła łańcuchowa Piłę łańcuchową otrzymamy gdy pierwszy raz wejdziemy do Groty Wanga. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 108.4 Obrażenia: 68.8 Szybkość Ataku: 1.5 Dodatkowe: Obrażenia zadawane małym przeciwnikom + 25% |
Dotyk imperatora Rękawica energetyczna Rękawice otrzymamy w nagrodę za zabicie Jednostki-64 w trakcie wykonywania misji "Zajumane Zwoje - część 3" Posiada 2 wolne miejsca na ulepszenia. Jedno zajęte jest przez nie usuwalne ulepszenie. DPS: 90.6 (100% Elektryczne) Pojemność magazynka: 180 ładunków Amunicja nas sekundę: 20szt Czas przeładowania: 2.5s Promień obrażeń: 7.0 Dodatkowo: +3.0 Chi za każdą sekundę ciągłego ognia Dodatkowo stałe ulepszenie, które powoduję że obrażenia broni są w 100% elektryczne. |
Feuerfaust Rękawica energetyczna Rękawice otrzymamy za wykonanie zadania "Bzykanie na Śniadanie - część 3" Posiada 2 wolne miejsca na ulepszenia. Jedno zajęte jest przez nie usuwalne ulepszenie. DPS: 85.1 (100% Ogniste) Pojemność magazynka: 50 ładunków Amunicja nas sekundę: 6szt Czas przeładowania: 2.0s Rozrzut: 15.0 Promień obrażeń: 20.0 Dodatkowo: +Obrażenia +10% za każdą sekundę ciągłego ognia. Dodatkowo stałe ulepszenie, które powoduję że obrażenia broni są w 100% ogniste. |
Piło-ostrze Piła Łańcuchowa Piłę otrzymamy w trakcie walki z bossem lokacji w misji "Bzykanie na Śniadanie - część 3" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 125.3 Obrażenia: 108.5 Szybkość Ataku: 1.1 Amunicja na sekundę: 8sztuk Chi po zabiciu: +10.0 Dodatkowo: +100% szansy na odnowienie Chi o 0.1% przy trafieniu. |
Pieszczota Drwala Piła łańcuchowa Pieszczotę otrzymamy za wykonanie zadania "Co w rodzinie to nie zginie" Jest jedną z dwóch broni w nagrodę do wyboru. Jeżeli wybierzemy Cerbera, Piłę otrzymamy w trakcie wykonywania następnego zadania. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 142.0 Obrażenia: 90.2 Szybkość Ataku: 1.5 Odporność na obrażenia +10% Szybkość ruchu -10% Dodatkowo: 100% szansy na odnowienie 0.1% Furii przy trafieniu |
Karny Jeżyk Broń Biała Jeżyka możemy zdobyć poprzez zabijanie "Fanatyków". Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 82.9 Obrażenia: 41.6 Szybkość Ataku: 1.9 Dodatkowo: +10% Obrażeń małym przeciwnikom |
Broń miotana
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie bronie miotane, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
Yumi Łuk Możną ją uzyskać za zabicie Ostrego Kolesia w trakcie wykonywania zadania "Prędcy i Wkurzeni". Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 82.5 Obrażenia: 157.2 Szybkość Ataku: 0.5 Zużycie amunicji: 8 Rozrzut: 4.0 Dodatkowe: 6.3% Szansy na przemianę celu w królika przy trafieniu. |
DeVolt Gwoździarka Możną ją uzyskać za wykonanie zadania pobocznego "Zajumane Zwoje - część 1" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 65.0 Obrażenia: 11.7 Szybkość Ataku: 7.0 Pojemność magazynka: 32 Czas przeładowania: 1.5s Rozrzut: 4.0 |
Osąd Enry Karabin Gaussa Osąd Enry odnajdziemy przez rozmową z NPC o imieniu Mezu, w trakcie wykonywania misji głównej "Mamy Wyciek!" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 79.1 Obrażenia: 91.5 Szybkość Ataku: 1.0 Pojemność magazynku: 12 naboi Zużycie amunicji: 5 naboi Czas przeładowania: 3.0s Rozrzut: 0.5 Mnożnik trafienia krytycznego: +60% Dodatkowo: +25% szansy, że załadowany magazynek będzie miał 100% więcej amunicji. |
Zszywacz Gwoździarka Zszywacz możemy otrzymać za wykonanie pobocznego zadania "Diaboliczny Handel". Jest jedną z dwóch możliwych broni do wyboru. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 79.6 Obrażenia: 17.9 Szybkość Ataku: 5.0 Pojemność magazynku: 30 naboi Czas przeładowania: 1.5s Rozrzut: 3.0 Mnożnik trafienia krytycznego: +50% Dodatkowo: +38% szansy, na odnowienie 50% magazynku przy zabójstwie. | Z |
Springchester Karabin Gaussa Karabin Gaussa możemy otrzymać za wykonanie głównego zadania "Krew nie woda". Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 104.2 Obrażenia: 354.3 Szybkość Ataku: 0.28 Zużycie amunicji: 10 naboi Rozrzut: 0.5 |
Perforator Gwoździarka Możemy kupić u Larrego za 270tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 84.2 Obrażenia: 12.8 Szybkość Ataku: 8.0 Pojemność magazynku: 40 naboi Czas przeładowania: 1.4s Rozrzut: 6.0 Dodatkowo: +10% obrażeń w czasie celowania. |
Bullseye & Barton Łuk Możemy kupić u Hideo za 100tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 100.1 Obrażenia: 173.4 Szybkość Ataku: 0.55 Użycie amunicji: 8 Rozrzut: 6.0 Dodatkowo: +Szansa trafienia krytycznego +10% przez 10.0s przy trafieniu krytycznym. |
Z1-ROB 1 N Łuk Obrzyna otrzymamy za wykonanie pobocznego zadania "Jeszcze Jedna Rzecz". Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 110.6 Obrażenia: 160.3 Szybkość Ataku: 0.6 Zużycie amunicji: 40 naboi Rozrzut: 5.0
Dodatkowo: +10% szansy na obrażenia krytyczne +Powiększa o 100% w czasie przybliżania |
Raijin Karabin Gaussa Obrzyna otrzymamy za zabicie bossa lokacji w trakcie wykonywania głównego zadania "Korporacyjna Tuba" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 114.9 Obrażenia: 390.9 Szybkość Ataku: 0.28 Zużycie amunicji: 50 naboi Rozrzut: 0.5
Dodatkowo: +Powiększa o 100% w czasie przybliżania |
Krótkie ostrza
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie krótkie ostrza, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
Rozpruwacze Broń biała Broń otrzymamy za wykonanie zadania głównego "Prędcy i Wkurzeni Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 77.0 Obrażenia: 33.3 Szybkość Ataku: 2.2 |
Szponiaste Ramie Broń Biała Szpony otrzymamy w nagrodę za zabicie Kucharza w trakcie wykonywania misji "Gotowanko" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 79.4 Obrażenia: 36.0 Szybkość Ataku: 2.1 Obrażenia zadawane małym przeciwnikom + 10% Dodatkowo: +Szansa na zadanie krytycznego ataku +15% przez 10.0s przy zabójstwie specjalnym atakiem |
Bestie Broń Biała Szpony otrzymamy za zabicie Alfy R-XIII w trakcie wykonywania misji "Potworna Herbatka" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 79.4 Obrażenia: 46.4 Szybkość Ataku: 1.8 Dodatkowo: +10% szansy na rzucenie Włóczni Mroku na cel przy trafieniu specjalnym atakiem. |
Kuzuri Broń Biała Kuzuri będzie można kupić u Hideo, w cenie około 100tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 93.5 Obrażenia: 38.7 Szybkość Ataku: 2.3 |
Przecinaki Plazmowe Broń Biała Kuzuri będzie można kupić u Hideo, w cenie około 150tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 91.3 Obrażenia: 37.8 Szybkość Ataku: 2.3 Zużycie amunicji: 8 naboi Dodatkowe: Zadaje 80% obrażeń jak od ciosu mocy gdy broń ma amunicje. |
Prawdziwy Patriota Broń biała Ten zostaw możemy otrzymać za otwieranie skrzynek Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 78.2 Obrażenia: 39.2 Szybkość Ataku: 1.9 |
Siekacze Broń biała Siekacze możemy otrzymać za wykonanie zadania "Haisenberg - część 2". Są jedną z dwóch możliwych broni do wyboru. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 98.2 Obrażenia: 37.4 Szybkość Ataku: 2.5 Zużycie Amunicji: 4 naboje Dodatkowo: +70% obrażeń jak od Ciosu Mocy gdy broń ma amunicje |
Kazaguruma Broń biała Możemy ją zakupić u Hideo za około 150tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 97.0 Obrażenia: 35.3 Szybkość Ataku: 2.5 Dodatkowo: +5% Szansy na trafienie krytyczne |
Ghidorah Broń biała Ghidorah możemy otrzymać za wykonanie zadania "Haisenberg - część 3". Są jedną z dwóch możliwych broni do wyboru. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 115.2 Obrażenia: 50.1 Szybkość Ataku: 2.0 Dodatkowo: +10% szansy na obrażenia krytyczne + Odporność na obrażenia +30% przez 15.0s przy zabójstwie specjalnym atakiem. |
Wyrzutnie
W tym rozdziale opisane zostały wszystkie wyrzutnie, które możemy zdobyć w grze. Dowiemy się w jaki sposób je uzyskać i odkryjemy ich statystyki.
Uwaga! Wyrzutnie będą aktualizowane w trakcie tworzenia poradnika!
Kucyk Jednej Sztuczki Granatnik Możemy zakupić ten granatnik od Larrego, który znajduję się na Smoczej Górze. Kosztuje około 140tys Posiada 2 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 93.4 +30% obrażeń od ognia Obrażenia: 254.2 Szybkość Ataku: 0.35 Promień Obrażeń: 4.5 Rozrzut: 4.5 |
Diuk Granatnik Automatyczny Granatnik otrzymamy w nagrodę za wykonywanie misji "Gotowanko" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 85.0 Obrażenia: 108.0 Szybkość Ataku: 1.2 Pojemność magazynka: 6 Czas przeładowania: 3.0s Rozrzut: 7.0 Promień obrażeń: 3.5 |
Ludobójca Granatnik Automatyczny Granatnik otrzymamy w nagrodę za wykonywanie głównej misji "Szpiegostwo Przemysłowe " - Jeżeli wybraliśmy druga możliwą broń, ta pojawi się u Larrego w cenie około 200tys. Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 91.0 (50% Elektryczne) Obrażenia: 60.2 Szybkość Ataku: 1.5 Pojemność magazynka: 120naboi Zużycie amunicji: 12 Czas przeładowania: 3.3s Rozrzut: 7.0 Promień obrażeń: 3.0 Dodatkowo: +Szybkość ataku +10% za każdą sekundę ciągłego ognia. Dodatkowo ulepszenie, które powoduję że obrażenia broni są elektrycznego elementu +50%. Można je zdjąć. |
Monsun Automatyczna wyrzutnia rakiet Wyrzutnie otrzymamy w nagrodę za zabicie Tranzystora ZL-260 w trakcie wykonywania misji "Szpiegostwo Przemysłowe" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 85.8 Obrażenia: 225.6 Szybkość Ataku: 0.7 Pojemność magazynka: 3 naboje Czas przeładowania: 4.0s Rozrzut: 4.0 Promień obrażeń: 4.5 Dodatkowo: +Czas przeładowania magazynka zmniejszony o +100% przez 10.0s po otrzymaniu 10 lub więcej obrażeń. |
Fujin Granatnik Granatnik otrzymamy za zabicie bossa lokacji w trakcie wykonywania misji "Wielka Draka w Katastrofie" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 107.2 (30% Elektryczne) ulepszenie można zdjąć. Obrażenia: 255.2 Szybkość Ataku: 0.4 Rozrzut: 5.0 Promień obrażeń: 4.0 Dodatkowo: +Szybkość ataku +25% przez 10.0s gdy żywotność spadnie poniżej 50 |
Długi Pocałunek na Dobranoc Wyrzutnia rakiet Wyrzutnie rakiet otrzymamy w nagrodę za wykonywanie głównej misji "Bzykanie na śniadanie - część 2 " - Jeżeli wybraliśmy druga możliwą broń, ta pojawi się u Larrego w cenie około 350tys. Posiada 2 wolne miejsca na ulepszenia. W jednym jest ulepszenie, które możemy zdjąć. DPS: 167.1 (40% Ogniste) ulepszenie można zdjąć. Obrażenia: 636.5 Szybkość Ataku: 0.25 Rozrzut: 2.0 Promień obrażeń: 5.5 Szybkość ruchu -10% |
Niszczyciel Światów Wyrzutnia rakiet Wyrzutnie rakiet otrzymamy w nagrodę za zabicie głównego bossa misji Wyginam śmiało ciało" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 184.6 Obrażenia: 703.4 Szybkość Ataku: 0.25 Rozrzut: 3.0 Promień obrażeń: 5.0 Szybkość ruchu -10% Dodatkowo: Szybkość ruchu +20% przez 10.0s przy zabójstwie |
Sheng-Long Granatnik Automatyczny Granatnik otrzymamy za zabicie bossa lokacji w trakcie wykonywania zadania "Co w rodzinie to nie zginie" Posiada 3 wolne miejsca na ulepszenia. DPS: 93.0 Obrażenia: 141.7 Szybkość Ataku: 1.0 Pojemność magazynu: 6 naboje Czas przeładowania: 3.6s Rozrzut: 8.0 Promień obrażeń: 4.0
Dodatkowo: +40% Szybkości ataku przez 10.0s za zabicie 3 przeciwników na raz |
Oddech Żmija Granatnik Granatnik otrzymamy za zabicie bossa lokacji w trakcie wykonywania zadania "Powstrzymać Szlam" Posiada 2 wolne miejsca na ulepszenia. Jedno miejsce zajęte jest przez ulepszenie +50% toksyczności. DPS: 113.6 (50% Toksyczność) Obrażenia: 360.8 Szybkość Ataku: 0.3 Rozrzut: 4.0 Promień obrażeń: 5.0
Dodatkowo: +25% szansy na rzucenie Włóczni Mroku w momencie eksplozji granatu |