Stilwater blues / Nazywam się C. Temple | Kampania Saints Row The Third Saints Row: The Third poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
Stilwater blues / Nazywam się C. Temple
Rozmawiając z Shaundi przez telefon słyszymy, że właśnie została porwana przez podkomendną Cyrusa Temple'a, Kię. Wpadamy na genialny plan poddania się operacji plastycznej, by upodobnić się do przywódcy STAG, dostać się na lotniskowiec Thermopylae i odbić przyjaciółkę.
Zabieramy ze sobą Violę i Pierce'a do N-Forcera i ruszamy do bazy STAG, gdzie ukradniemy pionowzlot. Pamiętajmy, by nie wjechać na nikogo oraz by nie uderzyć w żaden wóz STAG, gdyż będzie się to oznaczało zakończenie misji niepowodzeniem.
Po wylądowaniu na lotniskowcu, Pierce oraz Viola zostają osadzeni w celach. My natomiast ruszamy za Kią. Słuchając niewybrednych tekstów naszego bohatera w stosunku do agentki uważamy, by pasek u góry ekranu nie zniknął - w tym celu trzymamy się stale kilka kroków za podwładną.
W międzyczasie dowiadujemy się o prototypach nowego uzbrojenia STAG. Po podejściu do konsolety możemy wybrać dwa z nich (wejdą one w pulę nagród po ukończeniu misji). Do wyboru mamy odrzutowy motocykl Specter, Ładunki Wybuchowe oraz ulepszenie dla czołgu Crusader. Ponadto dowiadujemy się, iż odtąd funkcjonariusze STAG otrzymają wytrzymalsze pancerze, co znacząco ich wzmocni.
W trakcie rozmowy z Kią dzwoni Temple - nasz plan zawiódł. Czym prędzej zbiegamy na dół i rozpoczynamy poszukiwanie aresztu. Z racji faktu, iż zostajemy otoczeni przez sporą grupę agentów, gdy to tylko możliwe podnosimy tarczę (jest na wyposażeniu komandosów STAG) w celu osłony przed sporą siłą ognia. Gdy wejdziemy do pomieszczenia z czołgiem, wskakujemy do niego by szybko i sprawnie pozbyć się przeciwników. Gdy zostanie ich niewielu, zbiegamy na dół, gdzie korytarze doprowadzą nas do aresztu. Przeciwników po drodze jest niewielu, więc nie powinni sprawić nam większego kłopotu. Po uwolnieniu trójki ziomów kierujemy się do reaktora zasilającego lotniskowiec. Uwaga: zdobądźmy po drodze tarczę.
W pomieszczeniu z reaktorem, przy tak dużej liczbie przeciwników, tarcza okazuje się niezbędna. Zanim dotrzemy do konsoli zabijamy wszystkich przeciwników. Nie szczędźmy amunicji - to ostatnie starcie w tej misji.
Po zniszczeniu konsoli, na lotniskowcu zapanuje chaos. Wszędzie słychać będzie wybuchy, a nam pozostaną 3 minuty na wydostanie się z okrętu. Wyrzucamy więc tarczę i ruszamy pędem do hangaru z pionowzlotami.
Z czterech pionowzlotów znajdujących się w hangarze ocaleje tylko jeden (znajdujący się w przeciwległym, prawym rogu hali). Wsiadamy do niego z ziomami i uciekamy na ląd. Pozostaje nam oglądać spektakularny koniec lotniskowca Thermopylae - a tym samym Aktu II.<br>
Nagroda:
- $16000
2 z 3 prototypów STAG:
- motocykl Specter
- Broń (Ładunki Wybuchowe)
- ulepszenie Crusadera