http://deckerzy.gin.cie | Kampania Saints Row The Third Saints Row: The Third poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019
http://deckerzy.gin.cie
Będąc w Magazynie Kinzie, decydujemy się na podłączenie do Use-Netu Deckerów. Pojawiamy się w wirtualnej rzeczywistości, gdzie po początkowych problemach z naszym avatarem ruszamy do boju uzbrojeni w Cyberspluwę.
Pierwszym przystankiem w drodze do Millera będzie zapora sieciowa - po drodze spotkamy wielu przeciwników, w tym specjalistów, dlatego zanim pójdziemy naprzód, eliminujmy pojawiających się wrogów. W pewnym momencie u góry ekranu zacznie pojawiać się niebieski ślimak - oznaczać to będzie, iż zostaliśmy spowolnieni (warto ten moment przeczekać kryjąc się, gdyż jesteśmy wtedy łatwym celem dla nieprzyjaciół).
Gdy dotrzemy do zapory sieciowej, czeka nas krótka tekstowa przygodówka. By ją przejść wybieramy kolejno: WEŹ POCHODNIĘ - IDŹ DALEJ - IDŹ DALEJ - ZABIJ JEDNOROŻCA.
Kolejną przeszkodą będzie antywirus, jednak by do niego dotrzeć będziemy musieli zmierzyć się z większą ilością specjalistów. Mało tego, gdy pojawi się nad nami niebieska klepsydra, wystąpią problemy z połączeniem (obraz zacznie szarpać). By efektywnie pozbywać się specjalistów, przed każdym oddaniem strzału maksymalnie ładujemy Cyberspluwę (przytrzymujemy LPM). Następnym krokiem jest pokonanie antywirusa - w tym celu musimy zniszczyć czołg wroga w krótkiej minigierce.
Jesteśmy już bardzo blisko miejsca pobytu avatara przywódcy Deckerów. Na drodze staje nam ostatnia grupa przeciwników - wtedy to spotka nas kolejna niemiła niespodzianka w postaci niebieskich strzałek u góry ekranu (informujących nas, iż klawisze ruchu mają odwrócone działanie). Starajmy się wtedy nie ruszać zbyt gwałtownie. Po zabiciu wszystkich cybergangsterów, następuje crash systemu - gdy tylko Kinzie go zwalczy, ruszamy po platformie ku ostatecznemu starciu.
Avatar przywódcy Deckerów wygląda imponująco. By go pokonać, musimy biegać dookoła niego strzelając (jak tylko zniknie niebieski pistolet zatkany korkiem - znak, że nasza broń przestała działać), gdy nie atakuje. Po utracie około 1 punktów życia avatar Millera rzuci się na nas - w odpowiednim momencie wciskamy SPACJĘ, a następnie wyrywamy mu skrzydła klikając LPM. Zostajemy zmniejszeni.
Prowadzimy ostrzał cały czas biegając. Gdy przeciwnikowi pozostanie 1 żywotności, podchodzimy do niego i wciskamy E. Klikając LPM atakujemy nieprzyjaciela siedząc na jego karku. Po chwili, dzięki zabiegom Kinzie stajemy się kopią wrogiego avatara. Korzystając ze wszystkich dostępnych ataków (LPM, PPM, Q) niszczymy cybergangsterów pojawiających się dookoła.
Avatar Millera pojawia się ponownie, tym razem z pełną pulą życia. Nie ma to jednak większego znaczenia, gdyż raz za razem zamachując mieczem (LPM) jesteśmy niepokonani. W pewnym momencie nasze miecze się krzyżują, co spowoduje, że będziemy musieli wykonać następującą sekwencję klawiszową: LPM - SPACJA - PPM - PPM.
Pokonany Matt Miller oferuje nam pomoc w rozszerzeniu naszych wpływów na jeden z dwóch możliwych sposobów. Po wybraniu jednej z premii, misja zostaje zakończona sukcesem.<br>
WERSJA PIERWSZA: PRZEJMIJ FIRMĘ MOTORYZACYJNĄ
- $12000
- Broń (Cyberspluwa)
- strój do mocapu
- Cyberczołg
- rabat na modyfikację pojazdów (50%)
WERSJA DRUGA: PRZEJMIJ FIRMĘ ZBROJENIOWĄ
- $12000
- Broń (Cyberspluwa)
- strój do mocapu
- Cyberczołg
- rabat na ulepszanie broni (25%)