Questy 6-10 | Solucja | Sacred Podziemia poradnik Sacred: Podziemia
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
6. The Path into the Jungle
Zadanie: Porozmawiać z duchem Valora .
Zleceniodawca: brak; po zniszczeniu przejścia
Od ducha księcia Valora dowiadujemy się, że musimy się udać do niejakiej Darethian Ashanti. Mamy ją znaleźć w miasteczku o nazwie Purgatori. Decydujemy, czy Vilya ma się udać z nami, czy pozostać pod opieką męża, a następnie przechodzimy przez znajdujący się tuż obok portal.
7. In the Center
Zadanie: Spotkać się z Darethian Ashanti .
Zleceniodawca: duch Valora
Musimy udać się do miasta Purgatori, które leży na północny wschód od kopalni. Parę kroków za wejściem do niego spotykamy Ashanti. Mówi nam, abyśmy udali się na pomoc Prutukowi, który wie, gdzie znajduje się drugi portal.
8. Prutuk
Zadanie: Odnaleźć i uratować Prutuka .
Zleceniodawca: Ashanti
Prutuka uwięziono w lesie na północ od Purgatori. Zanim pobiegniemy mu z pomocą, składamy wizytę urzędującemu trochę na wschód od Ashanti kupcowi. Sprzedajemy wszystkie cenne i niepotrzebne nam przedmioty, a przede wszystkim kupujemy około 20 napojów leczniczych (nie pomyliłem się; po prostu czeka nas długa podróż). Poza kupcem możemy odwiedzić także innych rzemieślników. Kiedy będziemy gotowi, wychodzimy przez mosty na północy Purgatori i kierujemy się w stronę Prutuka. Na miejscu zastajemy mężczyznę uwięzionego w chronionej przez dwa wężowate potwory klatce. Uwalniamy go i dowiadujemy się o położeniu kolejnego portalu. Jednakże w międzyczasie czeka nas pojedynek z Tuk-Tukiem, przywódcą Nieumarłych Nuk-Nuków.
9. Verdant Hell
Zadanie: Zabić przywódcę Nuk-Nuków, Tuk-Tuka .
Zleceniodawca: Prutuk
Kierujemy się w stronę jeziora na południe stąd, po czym biegniemy jego brzegiem na zachód. Wnet dochodzimy do magicznej bramy, która nie pozwala nam wrócić do poprzedniej części lasu, dopóki nie rozprawimy się z Tuk-Tukiem. Co ciekawe, jeśli teraz zginiemy i wrócimy do bramy, przeniesie nas ona do miejsca tuż obok siedliska naszego celu. W każdym razie po drodze spotykamy wielu Nieumarłych, więc przydają się Mikstury Śmierci Nieumarłych. Najbardziej niebezpieczne są Nuk-Nuki rzucające nożami (nie pozwalamy im oddalić się w bezpieczne miejsce i zacząć w nas rzucać). Tuk-Tuk również rzuca nożami, a do tego jest nieco odporniejszy od swoich podwładnych. Przed walką z nim maksymalnie się uodparniamy. Modlimy się też, aby w czasie pojedynku nie przeszkadzały nam inne kreatury.
10. Ceriri's Camp
Zadanie: Odszukać portal i zabić Ceriri'ego .
Zleceniodawca: brak; po zabiciu Tuk-Tuka
Portal znajduje się w części lasu położonej na południowy zachód od siedliska Tuk-Tuka. W tej chwili nasza postać powinna być na co najmniej 34 poziomie doświadczenia. Jeżeli jest inaczej, winniśmy udać się na łowy, aby ją podrasować. Dbamy także o zaopatrzenie - zdałoby się mieć w dalszym ciągu pod dostatkiem napojów leczniczych. Po przygotowaniach udajemy się, by złożyć wizytę Ceriri'emu. Mniej więcej w połowie drogi spotykamy Vilyę, która - mimo że mizerna i niespecjalnie groźna - potrafi odciągnąć na chwilę uwagę wrogów. Sam Ceriri to groźny demon, najpewniej z obstawą kilku łotrów i potworów. Po rozprawieniu się z całym tym plugastwem zbieramy co ciekawsze przedmioty (w tym Dimension Gate Glyph) i przechodzimy przez portal.