Questy 16-20 | Solucja | Sacred Podziemia poradnik Sacred: Podziemia
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
16. Volcano Island
Zadanie: Rozprawić się ze zdradzieckimi piratami.
Zleceniodawca: brak; po dojściu do bramy w jaskini
Gdy do niej podchodzimy, obok nas pojawiają się piraci z Pigeonem Pottypercy'm na czele. Okazuje się, że łowcy mórz chcieli nas wykorzystać do oczyszczenia drogi do ich skarbu, a teraz chcą nas zabić. Na szczęście panowie nie są wysublimowanymi wojownikami i szybko sobie z nimi radzimy. Po pokonaniu ich otwiera się brama obok - przechodzimy przez nią i udajemy się, pokonując kolejne potwory, w stronę końca jaskini.
17. The Third Gate
Zadanie: Pokonać demona Sakkarę .
Zleceniodawca: brak; po dojściu do portalu
Tam spotykamy Sakkarę, a także - rzecz jasna - trzeci portal. Rozprawiamy się z demonem, bierzemy Dimension Gate Glyph i korzystamy z magicznego przejścia.
18. Fingoniel
Zadanie: Zabić demona Fingoniela .
Zleceniodawca: brak; po przejściu przez portal
Po drugiej stronie portalu nie znajdujemy żadnego śladu Vilyi, za to mamy przyjemność spotkać się z demonem Fingonielem. Rozprawiamy się z nim i innymi szumowinami, po czym podnosimy Dimension Gate Glyph, by zamknąć portal. Dobrze, czas ruszyć na dalsze poszukiwania Vilyi!
19. The Dryads
Zadanie: Spotkać się z Lareniarem .
Zleceniodawca: brak; po pokonaniu Fingoniela
Zanim trafimy do lasu, czeka nas dość długi spacer przez jaskinie pełne wrogich kreatur. Na szczęście tuż za wyjściem spotykamy mistrza oraz kupca. Czas najwyższy uzupełnić zapasy mikstur. Kiedy to zrobimy, udajemy się na południowy wschód, aby spotkać się z Lareniarem. Dowiadujemy się od niego, że Anducar rzucił na las driad czar, który nie pozwala im (oraz nam) wyjść na zewnątrz. Aby zdjąć zaklęcie, musimy udać się do jaskini na wschodnim krańcu mapy. Docieramy tam, idąc leśnymi pomostami na południowy wschód. W środku spotykamy strażnika klucza Sog-Yothotha. Po pokonaniu go zabieramy poszukiwany przedmiot i wracamy do Lareniara.
20. Shaddar's Tower
Zadanie: Udać się do wieży Shaddara .
Zleceniodawca: Lareniar
Droga do wieży jest długa i pełna niebezpieczeństw, więc jeśli mamy mało napojów leczniczych, udajemy się do pobliskiego kupca na zakupy. Kiedy uznamy, że jesteśmy gotowi, wychodzimy z lasu po mostku w południowo-zachodniej jego części. Następnie idziemy wzdłuż krańca lasu na północ. Niebawem dochodzimy do mostu, którym przechodzimy do części Ancarii znajdującej się pod panowaniem Shaddara. Kilka kroków dalej na północ znajdujemy schodkowe wejście na skaliste tereny. Kierujemy się krętymi drogami na północ, aż w końcu dochodzimy do wieży Shaddara. Okazuje się, że mag zmienił poglądy i już nie jest naszym przeciwnikiem. Mało tego - prosi nas, abyśmy zabili lorda demonów Ninocaura, który panoszy się w jego wieży. Robimy zakupy u kupca w wiosce parę kroków na północny zachód stąd, a kolejno wchodzimy do wieży Shaddara i rozprawiamy się z bestią. Podnosimy Dimension Gate Glyph i korzystamy z nieodległego portalu.