Questy 1-5 | Solucja | Sacred Podziemia poradnik Sacred: Podziemia
Ostatnia aktualizacja: 17 września 2019
1. The Alteration of the World
Zadanie: Porozmawiać z duchem Valora .
Zleceniodawca: Vilya
Rozmawiamy z Vilyą, po czym patrzymy, jak porywa ją demon. Biegniemy za nim do teleportu, by przenieść się pod gołe niebo. Rozprawiamy się z dwoma potworami i udajemy się do ducha księcia Valora, który każe nam poszukać informacji w najbliższej okolicy. W tym celu kierujemy się na północ. Wnet spotykamy mężczyznę imieniem Lareniar.
2. Lareniar
Zadanie: Znaleźć Glorba i zanieść go do Jaraduka w wiosce Haduków .
Zleceniodawca: Lareniar
Glorb to rodzaj potwora, na którego natkniemy się nieopodal. Kreatury te są przysmakiem Haduków (błe!). Kiedy zabijemy jedną z nich, dostaniemy kolejnego questa.
3. The Haduk Village
Zadanie: Udać się do herszta wioski Haduków - Jaraduka .
Zleceniodawca: brak; po zabiciu Glorba
Biegniemy na północ, aż w końcu dochodzimy do bramy do wioski Haduków. W północnej części wioski spotykamy Jaraduka. Wspomina on, że w pewnej kopalni ukrywa się demon imieniem Ssskrak, który włada nad poszukiwanym przez nas portalem. Mężczyzna proponuje również, abyśmy na miejsce udali się wraz z Garadukiem, który zna ukryte, bezpieczniejsze wejście do środka. Jeśli Garaduk zginie w czasie podróży, i tak będziemy musieli sami udać się do kopalni, więc bierzemy go ze sobą. Przed wyruszeniem w drogę nabywamy co najmniej pięć napojów leczniczych u najbliższego kupca. Wychodzimy północnym wyjściem z wioski, a następnie kierujemy się na zachód, w kierunku celu podróży. W pewnym momencie dochodzimy do rozdroża i wówczas udajemy się południową odnogą. Kiedy trafiamy do wejścia do kopalni, w dzienniku pojawia się następny quest.
4. The Mines
Zadanie: Odszukać i zabić demona Ssskraka .
Zleceniodawca: brak; po dojściu do kopalni
Czeka nas dużo biegania po krętych korytarzach kopalni, na których czai się mnóstwo groźnych potworów. Kopalnia ma trzy poziomy, a Sssakrak znajduje się, rzecz jasna, na najniższym. Po drodze możemy znaleźć parę wartościowych przedmiotów. Rozglądamy się szczególnie za napojami leczniczymi. Korzystamy z nich tylko wtedy, gdy mamy ich nadmiar. Jeśli zaczyna nam ich brakować, przystajemy w zacisznym miejscu i regenerujemy siły. Przed pojedynkiem z Sssakrakiem eliminujemy całą jego gwardię, a z głównym bossem rozprawiamy się przy użyciu najmocniejszych kombinacji i czarów. Gdy zwyrodnialec będzie leżał na ziemi, podnosimy Dimension Gate Glyph i idziemy kilka kroków na północny wschód. Zauważamy uwięzioną w magicznych pętach Vilyę, jednak na razie nie możemy jej pomóc. Nieopodal znajdujemy portal. Korzystamy z niego.
5. The Glade
Zadanie: Zniszczyć portal.
Zleceniodawca: brak; po skorzystaniu z portalu
Po drugiej stronie portalu spotykamy samego Sakkarę. Pojedynek z nim nie należy do najtrudniejszych. Po uśmierceniu demona Vilya nareszcie będzie wolna. Zbieramy pozostawione przez Sakkarę przedmioty (w tym drugi Dimension Gate Glyph), glądamy scenkę i wracamy do podziemia.