Rise of the Tomb Raider: Kategoria Łowca - polowanie, szukania przedmiotów Rise of the Tomb Raider poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 7 lipca 2020
Kategoria Łowca - umiejętności polowania i szukania przedmiotów
NAZWA UMIEJĘTNOŚCI | DZIAŁANIE UMIEJĘTNOŚCI | KOMENTARZ |
ODZYSKIWANIE STRZAŁ | Możliwość odzyskiwania strzał z ciał wrogów zastrzelonych z łuku. | Bardzo przydatna umiejętność, którą docenisz przede wszystkim w dalszej części gry. |
KONTROLA ODDECHU | Wydłużenie czasu precyzyjnego celowania z napiętego łuku. | W ogniu walki nie warto zbyt długo wystawiać się na strzał, a przechodząc przygodę skrycie będzie i tak dość czasu na celowanie. W związku z tym można tę umiejętność sobie darować. |
ZBIERACZ | Zwiększenie liczby amunicji przy ciałach wrogów. | Bardzo przydatna umiejętność, warto poznać ją choćby na początku gry. |
INSTYNKT ŁOWCY | Zwierzęta świecą w trybie instynktu przetrwania. Większe zwierzęta zostawiają ślady i plamy krwi ułatwiające ich śledzenie. | Mało przydatna umiejętność, choć w pewnym momencie zaczniesz spotykać trudne do wytropienia i zabicia drapieżniki. Mimo wszystko można poradzić sobie bez niej. |
MISTRZOWSKA ZNAJOMOŚĆ TERENU | Wykrywanie i wskazywanie położenia znajdujących się w pobliżu egzotycznych zwierząt przy użyciu instynktu przetrwania. | Również mało przydatna umiejętność. Ewentualnie warto w nią zainteresować już po tym jak ukończymy główny wątek fabularny. |
PODWÓJNY STRZAŁ | Równoczesne wystrzelenie dwóch strzał w kierunku dwóch niezależnych namierzonych celów możliwe po przybliżeniu widoku przy w pełni napiętym łuku. | Przydatna zdolność, pozwalająca na szybką eliminację małych grup wrogów. Warto ją poznać, aby później móc odblokować POTRÓJNY STRZAŁ. |
NERWY ZE STALI | Znaczące wydłużenie czasu precyzyjnego celowania przy pełnym doładowaniu strzały. | Tę umiejętność można sobie darować. Chyba, że ktoś słabo radzi sobie z precyzyjnym celowaniem za pomocą pada. Wtedy taka umiejętność stanowi znaczną pomoc w zabawie. |
ZABÓJCZE OKO | Po udanym wycelowaniu w głowę wroga pojawi się informujący o tym wskaźnik. | Zbędny dodatek, przecież i tak widzimy, w którą część ciała celujemy. |
FINEZJA | Możliwość zdobycia dodatkowych punktów doświadczenia za serię śmiertelnych trafień w głowę, zabójstw po cichu lub ZABÓJCZYCH ATAKÓW Z GÓRY. Dłuższe serie powodują zwiększenie mnożnika. | Jeżeli zamierzamy bawić się w myśliwego eliminującego po cichu swoje ofiary, ta umiejętność jest nie do przeceniania i warto w nią zainwestować punkty tak szybko, jak to będzie możliwe. |
POWRÓT DO NATURY | Zwiększenie ilości surowców pochodzenia naturalnego pozyskiwanych ze źródeł. | Przydatna umiejętność, szczególnie pod koniec gry, kiedy będziemy musieli zbierać większe ilości surowców. |
SZTUKA PRZETRWANIA | Zwiększenie ilości surowców sztucznych pozyskiwanych ze źródeł. | To także bardzo przydatna umiejętność ułatwiająca nieco zabawę pod koniec gry. |
PRADAWNE UMIEJĘTNOŚCI | Niezwłoczne wystrzelenie dwóch strzał jedna po drugiej. Nie można używać równocześnie z umiejętnością PODWÓJNY/POTRÓJNY STRZAŁ. | Umiejętność, którą warto poznać jeżeli często stajemy do otwartej walki. W przeciwnym wypadku można się bez niej obejść. |
POTRÓJNY STRZAŁ | Równoczesne wystrzelenie trzech strzał w kierunku trzech niezależnych namierzonych celów możliwe po przybliżeniu widoku przy w pełni napiętym łuku. | Bardzo przydatna umiejętność, pozwalająca na eliminację małych grup przeciwników. Warto się nią zainteresować, jeżeli wcześniej poznaliśmy PODWÓJNY STRZAŁ. |
INTUICJA STRZELECKA | Przy użyciu umiejętności POTRÓJNY STRZAŁ Lara automatycznie celuje w głowę zamiast korpusu. | Nieodzowny dodatek do POTRÓJNEGO STRZAŁU i przechodzenia gry w skryty sposób. |
MISTRZ ŁUKU | Możliwość przeprowadzenia ataku kończącego łukiem z bliska i zwiększenie szans na znalezienie specjalnych strzał przy ciałach wrogów. Naciśnij przycisk odpowiedzialny za atak wręcz, aby wykończyć unieruchomionego przeciwnika. | Warto jest poznać tę umiejętność w przypadku jeżeli przechodzimy grę starając się uniknąć wykrycia i próbując powiększać mnożnik punktów inwestując wcześniej w umiejętność FINEZJA. |
MISTRZ PISTOLETU | Pozwala wykonać atak kończący z bliska i zwiększa szanse na znalezienie pocisków grzybkujących przy ciałach wrogów. Naciśnij przycisk odpowiedzialny za atak wręcz, aby wykończyć unieruchomionego przeciwnika. | W trakcie ostrej wymiany ognia niezwykle przydatna umiejętność, o ile często posługujemy się pistoletami. Można zainwestować, ale chyba lepiej wybrać MISTZRA KARABINU lub MISTRZA STRZELBY. |
MISTRZ KARABINU | Pozwala wykonać atak kończący karabinem z bliska i zwiększa szanse na znalezienie granatów przy ciałach wrogów. Naciśnij przycisk odpowiedzialny za atak wręcz, aby wykończyć unieruchomionego przeciwnika. | Jeżeli karabin jest naszą ulubioną bronią, warto poznać wszystkie tajniki jego używania. Z pewnością przydatna umiejętność. |
MISTRZ STRZELBY | Pozwala wykonać atak kończący strzelbą z bliska i zwiększa szanse na znalezienie naboi zapalających przy ciałach wrogów. Naciśnij przycisk odpowiedzialny za atak wręcz, aby wykończyć unieruchomionego przeciwnika. | Ważna umiejętność jeżeli lubimy rozpłaszczać na ścianach przeciwników za pomocą strzelby. Potężna siła ognia w połączeniu z umiejętnościami zmniejszającymi obrażenia Lary na pewno ułatwi zabawę. |