Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Rise of the Tomb Raider - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Rise of the Tomb Raider: Kategoria Awanturnik - walki wręcz, leczenia Rise of the Tomb Raider poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 7 lipca 2020

Kategoria Awanturnik - umiejętności walki wręcz i leczenia

NAZWA UMIEJĘTNOŚCI

DZIAŁANIE UMIEJĘTNOŚCI

KOMENTARZ

GRUBA SKÓRA

Lara ponosi mniejsze obrażenia od wrogiego ostrzału i ciosów w walce wręcz. Efekty kumulują się z umiejętnością SERCE Z KAMIENIA.

Przydatna umiejętność, w którą warto zainwestować w pierwszej kolejności.

ŻELAZNA SKÓRA

Znaczące zmniejszenie obrażeń od wybuchu i ognia.

Przeciwnicy lubią i często używają ładunków wybuchowych do wykurzenia Lary z ukrycia. Warto wobec tego dosyć wcześnie posiąść tę umiejętność.

KONTRA PO UNIKU

Możliwość obezwładnienia nieopancerzonego wroga podczas uniku poprzez naciśnięcie w odpowiednim momencie przycisku odpowiedzialnego za atak wręcz.

Umiejętność przydatna, ale pod warunkiem, że twój styl będzie otwarcie konfrontacyjny. Umiejętność przydaje się także wobec dużej przewagi wroga otaczającego Larę ze wszystkich stron.

SKUTECZNY ZABÓJCA

Ciała wrogów zabitych z ukrycia zostaną automatycznie przeszukane w celu zdobycia surowców.

Mało przydatna umiejętność. Skradając się i tak zazwyczaj mamy na tyle dużo czasu, aby ręcznie przeszukać ciało każdego pokonanego wroga. Ewentualnie można to zrobić po wyeliminowaniu całej grupy przebywającej w danym miejscu.

SZERMIERKA

Wydłużenie czasu na wykonanie skutecznej KONTRY PO UNIKU i możliwość zdobycia dodatkowych punktów doświadczenia po skutecznym ŚMIERCIONOŚNYM UNIKU.

Jeżeli nastawiamy się na otwartą walkę, warto się tej umiejętności nauczyć, ale raczej dopiero w dalszej części gry, kiedy będzie ona mogła współbrzmieć razem ze ŚMIERCIONOŚNYM UNIKIEM.

SZYBKIE LECZENIE

Zwiększenie szybkości opatrywania ran. Efekty kumulują się z umiejętnością SANITARIUSZ.

Przydatna umiejętność, choć raczej nie na początku gry. Warto jednak zainwestować w nią po kilku pierwszych godzinach kampanii, kiedy nadejdą starcia ze zdecydowaną przewagą liczebności wrogów.

WEWNĘTRZNA MOC

Jednokrotne, błyskawiczne przywrócenie zdrowia w trakcie walki po otrzymaniu obrażeń krytycznych.

Bardzo przydatna umiejętność, bez której trudno będzie obyć się pod koniec rozgrywki.

ŚMIERCIONOŚNA SIŁA

Ciche ciosy kończące pozwalają zabić wrogów dużo szybciej przy użyciu brutalnej siły. Naciśnij przycisk odpowiedzialny za atak wręcz, aby zabić pobliskich, nieświadomych wrogów.

Warto zainwestować w tę umiejętność, tym bardziej, jeżeli staramy się przechodzić grę bardziej poprzez skradanie się niż otwartą walkę.

BEZSZELESTNE LĄDOWANIE

Lądowanie po skoku lub opuszczeniu się jest zawsze bezgłośne i nie przyciąga uwagi wroga.

W niektórych przypadkach może się przydać, ale jej nauka nie jest konieczna.

ŚMIERCIONOŚNY UNIK

Możliwość zabicia nieopancerzonego wroga podczas KONTRY PO UNIKU poprzez naciśnięcie w idealnym momencie przycisku odpowiedzialnego za atak wręcz.

Kilka razy podczas gry ta umiejętność może uratować Larze życie.

ZABÓJCZY ATAK Z GÓRY

Możliwość błyskawicznego zabijania wrogów nożem podczas zeskakiwania na nich z góry. Gdy pojawi się odpowiedni wskaźnik, naciśnij Y, aby zaatakować.

Jeżeli chcemy poszerzyć nasz sposób na ciche pokonywanie przeciwników to nauczenie się tej umiejętności będzie dobrym wyborem.

SANITARIUSZ

Zwiększenie szybkości opatrywania ran. Efekty kumulują się z umiejętnością SZYBKIE LECZENIE.

Warto zainwestować w tę umiejętność, ale dopiero w drugiej połowie gry, kiedy starcia staną się wyraźnie trudniejsze.

SERCE Z KAMIENIA

Lara ponosi znacznie mniejsze obrażenia od wrogiego ostrzału i ciosów wręcz. Efekty kumulują się z umiejętnością GRUBA SKÓRA.

Jedna z umiejętności, których po prostu jak najszybciej trzeba się nauczyć.

ADRENALINA

Krótkotrwałe zwiększenie odporności na obrażenia zadawane przez wrogów po udanym zabójstwie z ukrycia.

Jeżeli uda nam się zabójstwo z ukrycia, to raczej nie mamy się co bać natychmiastowego wykrycia. Wobec tego jest to umiejętność mało przydatna.

MISTRZ UNIKÓW

Możliwość błyskawicznego zabicia opancerzonego wroga poprzez naciśnięcie w idealnym momencie przycisku odpowiadającego za atak wręcz podczas KONTRY PO UNIKU.

W drugiej części gry, kiedy zaczną pojawiać się przeciwnicy wyposażeni w tarcze, umiejętność ta staje się bardzo przydatna, aczkolwiek niekonieczna, bowiem opancerzonych wrogów można pokonać także brutalną siłą ognia.

CICHY ZABÓJCA

Zabijanie po cichu bez przyciągania uwagi pobliskich wrogów.

Starajmy się, kiedy to możliwe, zawsze postępować ostrożnie i po cichu. Eliminujmy przeciwników w taki sposób, aby nie zauważyli tego ich kompani. Wobec takiego stanu rzeczy, nie warto inwestować w tę umiejętność.

SILNY LEK

Krótkotrwałe zwiększenie odporności na obrażenia zadawane przez wrogów po opatrzeniu ran podczas walki.

Może się przydać, aczkolwiek dopiero w dalszej części rozgrywki. Raczej mało przydatna umiejętność.