Rise of the Ronin: Jak pokonać bossów Shinpachi Nagakura oraz Hajime Saito? Rise of the Ronin poradnik, porady
Hajime Saito oraz Shinpachi Nagakura są bossami z głównego questu Zjadliwa zdrada z gry Rise of the Ronin. Z tej strony poradnika dowiecie się kiedy odbywają się walki w dojo w regionie Kioto i jak reagować na unikalne ataki obu bossów.
Ostatnia aktualizacja: 5 kwietnia 2024
W lokacji świątynia Nishi Honganji w regionie Kioto w grze Rise of the Ronin musicie wygrać 2 walki treningowe z bossami, którymi są Shinpachi Nagakura i Hajime Saito. W naszym poradniku opisaliśmy te konfrontacje z aktu 3 w regionie Kioto. Wyjaśniamy kiedy przystępuje się do sparingów i jak odpowiednio reagować na ataki elitarnych przeciwników.
Infiltracja świątyni Nishi Honganji
- W trakcie przechodzenia trzeciego rozdziału kampanii otrzymacie zadanie zinfiltrowania świątyni w regionie Kioto i rozpocznie się powiązana z tym główna misja Zjadliwa zdrada.
- Musicie zaliczyć walki treningowe z 2 bossami, przy czym pojawiają się oni po kolei i za każdym razem do pokonania będzie pojedynczy oponent. Są to starcia jeden na jednego, a więc nie możecie korzystać ze wsparcia towarzyszy. Zakazane są też ostre bronie, ale za to możecie polegać na lekarstwach i innych nieofensywnych przedmiotach zużywalnych.
Shinpachi Nagakura
- Zanim Hajime Saito zgodzi się z Wami powalczyć musicie udowodnić swoje umiejętności - do zaliczenia jest walka pokazowa, w której do pokonania jest boss Shinpachi Nagakura.
- Przeciwnik używa 1 większej drewnianej broni. Może nią wyprowadzać serie zwykłych ataków, a także szybko zmniejszać dystans wykonując szarżę (animacja przygotowania do niej na obrazku) lub daleki skok. Są to dość trudne ataki do sparowania jak na standardowe.
- Wśród czerwonych ataków Nagakury znajdziecie m.in. próbę złapania protagonisty - o wiele bezpieczniej jest wtedy odskoczyć w bok.
- Boss może też wykonać m.in. obrotowy atak, który nie jest ostatnim w sekwencji i po nim może nastąpić jeszcze 1 lub kilka zwykłych ataków bronią.
Hajime Saito
- Po pokonaniu Nagakury warto rozejrzeć się za sztandarem, by uzupełnić zapasy i zapisać rozgrywkę. Docelowo wyruszycie za Saito i starcie z tym drugim bossem rozpocznie się po dotarciu do głównej sali dojo.
- Do zwykłych ataków Saito zalicza się przede wszystkim kombinacja ciosów bronią biała, którą kończy obrotowy atak wykonywany w locie (powyższy obrazek). Warto wtedy przygotować się na jego idealne sparowanie.
- Jednym z częstszych czerwonych ataków Saito jest z kolei daleki skok - jest on bardzo wyraźnie sygnalizowany i możecie dzięki temu łatwiej przygotować się do perfekcyjnego parowania lub uniku.