Kot i Mysz - część II | Epizod 6 | Resident Evil Revelations Resident Evil: Revelations poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Kot i Mysz - część II
Gdy ponownie wcielisz się w Jill zanurkuj przyciskiem akcji i odszukaj srebrną rurkę leżącą przy ścianie pod rurami.
Musisz użyć jej na kwadratowej kracie.
Jak się złamie, skorzystaj z drugiej, która umieszczona jest niedaleko panelu kontrolnego maszynowni. Odblokujesz w ten sposób przejście poziom wyżej. Podczas nurkowania zawsze pamiętaj o dostępie do powietrza. Jeśli nie będziesz wnurzał się zbyt długo, widok stanie się czerwono-szary, a twoja postać zacznie umierać.
Po pozbyciu się kraty, idź tunelem prosto i zbierz leżące na ziemi przedmioty. Kawałek dalej zobaczysz dziurę, przez którą dostaniesz się na niższy poziom.
Jak wylądujesz na ziemi, przejdź przez drzwi za twoimi plecami i idź w kierunku zaznaczonych na mapie schodów.
Zaprowadzą cię one do pomieszczenia, w którym Jill automatycznie zamknie wrota bezpieczeństwa.
Po krótkiej cut-scence wyjdź przez drzwi po drugiej stronie i udaj się do windy. Zabierze cię ona na wyższym poziom okrętu.
Gdy znajdziesz się na miejscu, wejdź do tunelu po lewej stronie. Czeka cię tam starcie z szarżującym mutantem. Musisz zabić go zanim do ciebie dobiegnie, a następnie szybko uciec, gdyż jego ciało po śmierci eksploduje.
Po walce kieruj się przed siebie, aż do dużego oświetlonego hallu. Tam musisz wejść do zaznaczonej na mapie windy i uruchomić ją.
Podczas jazdy w górę zostaniesz zaatakowany przez dziwnego mutanta. Strzelaj w jego odwłok lub głowę tak długo, aż nie znikną.
Jeśli nie uda ci się odgonić bestii, otrzymasz dość potężny cios, dlatego przed wejściem do windy upewnij się, że masz sporo amunicji.
Po dotarciu na górę przedostań się na pokład statku. Tam czeka cię pojedynek z poznaną wcześniej bestią. Walka z tym bossem nie jest trudna, ale musisz nauczyć się dobrze unikać jego szarży. Zawsze staraj się stać na drugim końcu pomieszczenia i czekaj tam, aż mutant zacznie szybko zbliżać się w twoją stronę. Wystarczy, że tuż przed zderzeniem wciśniesz przycisk uniku, a ominiesz stwora.
Będziesz miał wtedy kilka sekund na strzelanie w jego nieopancerzoną głowę lub odwłok. Tylko strzelając w te miejsce zadasz mu obrażenia.
Jeśli uniki nie wychodzą ci najlepiej, możesz też chować się za ścianami na obydwu końcach sali. Stój obok nich i jak bestia zacznie się zbliżać, wykonaj szybko kilka kroków w stronę osłony. Będziesz mógł potem obejść stwora i strzelić mu w plecy.
Dobrym pomysłem jest również wykorzystanie stojących niedaleko butli z gazem. Stojąc kawałek za nimi poczekaj, aż bestia się zbliży i wysadź zbiorniki. Ogłuszysz w ten sposób stwora, zdobywając kilka cennych sekund na strzelenie w jego głowę. Butle musisz wysadzić jak najszybciej, gdyż mutant może zniszczyć je swoją szarżą, nie otrzymując żadnych obrażeń.
Powtarzaj uniki tak długo, aż bestia padnie martwa na ziemie. Będziesz mógł wtedy wdrapać się po opuszczonej drabinie i udać na pokład okrętu.
Tam znajdziesz kartę Veltro, która otworzy wszystkie przejścia z czytnikiem.
Na pokładzie znajduje się też panel kontrolny, który musisz uruchomić przechodząc poznaną wcześniej mini-gierkę.
Okrąg z prawego dolnego rogu przesuń na prawy górny, a na jego miejsce wstaw obręcz ze środka.
Możesz teraz kółko ze środka dolnej krawędzi umieścić na środku lewej krawędzi. Gdy okrąg ze środka górnej krawędzi znajdzie się na środku kwadratu, zagadka będzie już prawie rozwiązana.
Teraz wystarczy, że ułożysz przedstawioną na screenie figurę, a uruchomisz anteny. Chwilę później epizod dobiegnie końca.