Kot i Mysz - część I | Epizod 6 | Resident Evil Revelations Resident Evil: Revelations poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 20 sierpnia 2019
Kot i Mysz - część I
Po wylądowaniu na pokładzie przejdź przez drzwi z lewej i odszukaj wejście do windy.
Tuż obok znajdziesz wiszącą na ścianie mapę. Zabierz ją, a następnie zjedź poziom niżej.
Tam krótki korytarz zaprowadzi cię na promenadę, gdzie zostaniesz zaatakowany przez grupkę zombie.
Zabijając napotkanych przeciwników pobiegnij prosto, a następnie przejść przez srebrne drzwi z prawej.
Musisz stamtąd przedostać się do dużego hallu z zegarem, gdzie dowiesz się, że Jill i Parker prawdopodobnie przebywają w zęzie.
Przejdź więc przez drzwi pod schodami i biegnij cały czas w zaznaczonym na mapie kierunku.
Gdy dotrzesz do kasyna, podejdź do pokoju z prawej, z którego dobiegają głośne uderzenia.
Chwilę później wyjdą stamtąd dwa potężne mutanty, które poznałeś podczas trzeciego epizodu. Aby je pokonać, cały czas trzymaj się na dystans, rzucając raz na jakiś czas granat i wykonując ataki wręcz, gdy bestię zostaną ogłuszone.
Jak walka dobiegnie końca, przy ciele jednego ze stworów znajdziesz klucz z symbolem trójzębu. Użyj go na drzwiach znajdujących się w pomieszczeniu, z którego wyszli przeciwnicy.
Biegnąc cały czas przed siebie natkniesz się na nowy rodzaj mutantów. Są to stwory, które eksplodują po otrzymaniu 2-3 strzałów lub zbliżeniu się do bohatera. Za wszelką cenę trzymaj je na dystans, posiłkując się w walce znalezionymi granatami.
Zabijając wszystkich napotkanych wrogów dotrzesz do miejsca z windą. Uruchom ją pociągając za czerwoną dźwignię i obejrzyj krótką cut-scenkę.
Gdy dobiegnie końca, przejdź przez drzwi z prawej i biegnij cały czas prosto, aż do zaznaczonej na mapie maszynownie. Po drodze natkniesz się duże grupy wrogów, więc oszczędzaj amunicję i zbieraj wszystkie przedmioty w okolicy.
Szczególnie trudna walka czeka cię za trzema eksplodującymi mutantami. Warto mieć wtedy przygotowany granat. Jeśli zabraknie ci tam amunicji, możesz spróbować przedrzeć się przez bestię do pomieszczenia z czerwonym zaworem. Ukryto tam sporo nabojów oraz zielone ziele.
Gdy dotrzesz wreszcie do maszynowni, etap dobiegnie końca.