Resident Evil 4 Remake: Zagadki z Village Chief's Manor (rozdział 2) Resident Evil 4 Remake - poradnik, porady
W budynku Village Chief’s Manor w grze Resident Evil 4 Remake musicie zaliczyć 2 zagadki. Na tej stronie poradnika znajdziecie solucję jak rozwiązać zagadkę Combination Lock (zamek z różnymi wzorami) i zagadkę Door with Round Slot (dopasowanie kryształowej kuli).
Ostatnia aktualizacja: 27 marca 2023
Ta strona poradnika do gry Resident Evil 4 Remake zawiera opisy przejścia zagadek z Village Chief's Manor z rozdziału 2. Z naszej solucji dowiecie się jak otworzyć zamek Combination Lock dzięki wybraniu 3 prawidłowych obrazków, a także jak zaliczyć zagadkę z kulą Crystal Marble przy drzwiach Door with Round Slot na piętrze posiadłości.
- Lokacja posiadłości Village Chief's Manor
- Zagadka #1 - Combination Lock
- Zagadka #2 - Door with Round Slot
Lokacja posiadłości Village Chief's Manor
Village Chief's Manor to większy budynek zlokalizowany na północ od Abandoned Factory i po raz pierwszy traficie tam w rozdziale 2 po zaliczeniu zagadki z Hexagonal Emblem.
Leon początkowo musi skorzystać z tylnego wejścia do Manor, ale możecie też od środka odblokować główne wejście.
Zagadka #1 - Combination Lock
W Village Chief's Manor do zaliczenia są 2 obowiązkowe zagadki, których celem będzie uzyskanie dostępu do pokoju na piętrze.
Udajcie się na piętro i zbadajcie księgę Iluminados 4:3. Jej treść zawiera podpowiedzi do rozwiązania zagadki.
Powróćcie na parter i znajdźcie zamkniętą szafę z obrazka - ma ona zamek Combination Lock.
Rozwiązanie zagadki to wybranie symboli wspomnianych w księdze. Są to:
- lewy symbol - Crop (plon);
- środkowy symbol - Pig (świnia);
- prawy symbol - Babe (dziecko).
Potwierdźcie wybór. W szafie znajdziecie Crystal Marble.
Zagadka #2 - Door with Round Slot
Wyruszcie z powrotem na piętro, ale uważajcie na nowego silniejszego potwora, który pojawi się obok schodów.
Na piętrze dotrzyjcie do drzwi Door with Round Slot. Użyjcie na nich pozyskanego przed chwilą Crystal Marble.
Musicie obracać kulą i sprawić żeby małe kulki pokryły się ze wzorem - służą do tego lewa gałka analogowa oraz przycisk L1/LB i R1/RB.
Zacznijcie od doprowadzenia do sytuacji, w której wszystkie małe białe kulki znajdą się wewnątrz sfery - przykładowy taki stan pokazuje obrazek.
Dopiero teraz obracajcie na boki kulkami żeby dopasować je do wzoru - rozwiązanie zagadki widzicie na obrazku. Odblokujecie pomieszczenie na piętrze i jest tam m.in. klucz Insignia Key, którego zabranie kończy rozdział 2.