Resident Evil 4 Remake: Strzelnica (Shooting Range) Resident Evil 4 Remake - poradnik, porady
Strzelnice z gry Resident Evil 4 Remake pozwalają pozyskiwać tokeny i ozdoby Charms. W naszym poradniku znajdziecie lokalizację wszystkich 5 strzelnic oraz informacje o tym jak zdobywać punkty na strzelnicy i jak unikać ujemnych punktów.
Ostatnia aktualizacja: 28 marca 2023
W grze Resident Evil 4 Remake Leon może odwiedzać strzelnice (Shooting Range) i przystępować do wyzwań z trafiania w tarcze symbolizujące piratów. Z poradnika dowiecie się gdzie jest wszystkich 5 strzelnic w wiosce, zamku i na wyspie, a także jak gromadzić punkty i zdobywać rangi S podczas rozgrywania gier na strzelnicach.
- Strzelnica #1 - Quarry
- Strzelnica #2 - Grand Hall
- Strzelnica #3 - Mine
- Strzelnica #4 - Cargo Depot
- Strzelnica #5 - Specimen Storage
- Najważniejsze zasady grania na strzelnicy
Strzelnica #1 - Quarry
Z pierwszej strzelnicy możecie skorzystać w wiosce od rozdziału 3. Musicie dotrzeć do sklepu w kamieniołomie (Quarry). Obok niego jest winda podróżująca na strzelnicę.
Strzelnica #2 - Grand Hall
Druga strzelnica jest dostępna w zamku od rozdziału 9. Jest ona w małym pomieszczeniu obok głównej sali Grand Hall. W tej samej lokacji są też sklep i maszyna do pisania.
Strzelnica #3 - Mine
Trzecia strzelnica jest dostępna w zamku w rozdziale 11. Znajdziecie ją na samym początku rozdziału w kopalni, obok sklepu i maszyny do pisania.
Strzelnica #4 - Cargo Depot
Czwarta strzelnica jest dostępna na wyspie w rozdziale 14. Jest ona w obszarze z handlarzem na północ od Facility 1 Storage i na południe od Cargo Depot.
Strzelnica #5 - Specimen Storage
Ostatnia piąta strzelnica jest dostępna na wyspie w rozdziale 15. Jest ona na zachód od Specimen Storage i znajdziecie ją przed wkroczeniem do Sanctuary Approach. To ostatnia okazja do zaliczenia wyzwań na strzelnicy.
Najważniejsze zasady grania na strzelnicy
Na strzelnicy możecie przeglądać wyzwania, ale nie wszystkie są od razu dostępne. Jeśli nie chcecie czekać na kolejne, to zajmijcie się zaliczeniem gier na strzelnicy dopiero w rozdziale 15.
Na strzelnicy nie korzysta się z własnych broni, tylko z przydzielonych przez strzelnicę. Mają one nielimitowaną amunicję, ale trzeba je przeładowywać (najlepiej tuż po zniknięciu serii tarcz).
Rozegranie danego wyzwania odkryje jego bonusowy cel - Bonus Condition. Może to być np. pozbycie się wszystkich piratów. Zrealizowanie bonusowych założeń pozwoli uzyskać wyższą rangę na koniec gry.
Trafianie w cele przyznaje punkty, a trafianie w marynarzy (cywilów) je odejmuje. Dodatkowe punkty możecie otrzymać np. za:
- trafienie w czaszkę;
- trafienie w elitarnego pirata;
- 100% skuteczność;
- pozbycie się kilku celów jednym strzałem.
Na koniec każdego wyzwania otrzymacie rangę i powinniście dążyć do uzyskiwania rangi S. Zależy ona od skuteczności strzałów, liczby trafionych celów i tego czy wypełniliście warunki Bonus Condition.
W zależności od uzyskanego wyniku otrzymacie nagrody - tokeny. Występują one w różnych odmianach, np. złote albo srebrne.
Alternatywnie złote tokeny możecie też kupować u handlarza. Pojawiają się one w późniejszych rozdziałach w zakładce Trade, a więc trzeba na nie wydawać walutę Spinel.
Z tokenami możecie docierać do maszyny obok windy. Umieszczanie w niej tokenów pozwala losować nagrody.
Możecie wygrywać ozdoby Charms. Powracajcie z nimi do maszyn do pisania i wybierajcie zakładkę Customize Case.
Każdy Charm oferuje pasywną premię i w przykładzie z obrazka jest to odnajdywanie 20% więcej amunicji do karabinu. Do walizki w danym momencie możecie mieć przyczepione 3 różne ozdoby.