Projekty John Marshall w Rage 2 Rage 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 16 maja 2019
W grze Rage 2 masz czterech sojuszników, którzy będą Cię wspierać od rozpoczęcia gry. Posiadają oni specjalne zestawy projektów. To drzewka umiejętności, które umożliwią Ci rozwój twojej postaci. Projekty możesz wykupić za punkty projektowe, które zdobywasz wykonując misję bądź aktywności na pustkowiach.
Jednym z trzech towarzyszy, na których natrafisz wykonując misje fabularne jest John Marshall. Na tej stronie poradnika do gry Rage 2 znajdziesz dokładny opis jej projektów, dowiesz się jak je odblokować oraz co robić, aby zwiększać poziom tego bohatera.
Jak odblokować projekty?
Aby odblokować dostęp do projektów z kategorii Zabij i zniszcz musisz wykonać pierwsze zadanie z misji Zaciemnienie (Blackout). Polega ono na znalezieniu Marsshalla w Gunbarrel.
Ulepszenia
John Marshall ma aż 23 ulepszenia:
- Torba na amunicję podstawową (Bullet Bag) - umożliwia noszenie 25 procent więcej amunicji podstawowej.
- Duża torba na amunicję podstawową (Large Bullet Bag) - umożliwia noszenie 50 procent więcej amunicji podstawowej.
- Torba na amunicję specjalną (Special Ammo Bag) - umożliwia noszenie 25 procent więcej amunicji specjalnej.
- Duża torba na amunicję specjalną (Large Special Ammo Bag) - umożliwia noszenie 50 procent więcej amunicji specjalnej.
- Torba na przedmioty miotane (Throwables Bag) - umożliwia noszenie 6 przedmiotów miotanych.
- Duża torba na przedmioty miotane (Large Throwables Bag) - w twoim ekwipunku zmieści się, aż 8 przedmiotów miotanych.
- Rusznikarska Złota Rączka (Weapon Tinkering Expert) - pozwala na przełączanie się pomiędzy broniami.
- Żonglerka Bronia (Weapon Juggler) - zmiana broni powoduje napełnienie magazynka nowego oręża.
- Odporność na ból (Pain Resistance) - zmniejsza rozmycie ekranu podczas dostawania obrażeń.
- Sprinterskie przeładowanie (Sprinting reload) - umożliwia przeładowanie podczas sprintu.
- Wzmocnienie sprintu (Sprint movement Boost) - biegasz o 30 procent szybciej.
- Krwiożercze przeładowanie (Giblet-powered reload) - zabicie wroga przyśpiesza przeładowanie.
- Atak z zaskoczenia (Suprise Attack) - każdy atak na wroga, który nie zdążył cię zauważyć zadaje pięć razy większe obrażenia.
- Ruchomy cel (Moving target) - podczas sprintu obrywasz o 30 procent mniej.
- Wzmocnienie ruchu taktycznego (Tactical movement Boost) - poruszanie się podczas kucania i celowanie jest szybsze o 50 procent.
- Strzelecka zwinność (Agile Marksman) - poprawia celność w powietrzu.
- Podkręcony kopniak ze ślizgu (Overdrive sidle Kick) - ślizg we wroga powoduje jego wyrzut w powietrze.
- Cios z przesteru (Overdrive strike) - wszystkie ciosy w trakcie użycia przesteruj są krytyczne.
- Trafienie krytyczne (Critical Strike) - zwiększa szanse na cios krytyczny.
- Precyzyjne trafienie krytyczne (Precise Critical Strike) - zwiększa szanse na cios krytyczny o 50 procent.
- Serw granatem (Granade tennis) - umożliwia odbijanie granatów.
- Potężny serw granatem (Smash granade tennis)- umożliwia podniesienie wrogich granatów i odrzucenie ich w inne miejsce.
- Podkręcony serw granatem (topspin granade tennis)- odbite granaty wracają do wroga, który je wyrzucił.
Jak rozwijać tego towarzysza?
Johna rozwijasz wykonując aktywności takiej jak:
- gniazda mutków;
- elektrokuznie;
- kryjówki bandytów;
- gniazda miażdżycieli.