Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Rage 2 - poradnik do gry

Rage 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dzicz | Lokacja w Rage 2 Rage 2 poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 16 maja 2019

Na stronie poradnika do gry Rage 2 zamieściliśmy mapę świata regionu Dzicz / The Wilds. Jest to ostatnia lokacja, do której trafisz wykonując misje główne. Na mapie zaznaczone zostały możliwe do odwiedzenia lokacje. Są wśród nich między wieże władzy, arki oraz kryjówki bandytów.

Informacje ogólne

1 - Dzicz | Lokacja w Rage 2 - Rage 2 - poradnik do gry
  1. W centrum dziczy nie ma aktywności pobocznych.
  2. W dziczy ciężko poruszać się za pomocą Ikara, ponieważ nie radzi on sobie z wymijaniem drzew oraz gór.
  3. Sąsiaduje ona z jedną lokację - Rozdarte Równiny.
  4. Na środku lokacji znajdziesz miasto - Dreadwood.
  5. Aktywności w tej lokacji wahają się na od 7 do 10 poziomu trudności.

Wieże Władzy

W dziczt natrafisz na trzy Wieże Władzy - Dzicz | Lokacja w Rage 2 - Rage 2 - poradnik do gry

W dziczt natrafisz na trzy Wieże Władzy. Obiekt te zapewni Ci pieniądze oraz punkty doświadczenia dla twoich towarzyszy. Większość z nich pojawi się na mapie dopiero w momencie, gdy polecisz do danego zakątka mapy.

Arki

W tym regionie znajdziesz dwie arki - Dzicz | Lokacja w Rage 2 - Rage 2 - poradnik do gry

W tym regionie znajdziesz dwie arki:

  1. Arka w Greenhaven / Greenhaven Ark,
  2. Arka w Igłospadach / Needle Falls Ark.

Kryjówki Bandytów

W tym regionie natrafisz na 4 kryjówki bandytów - Dzicz | Lokacja w Rage 2 - Rage 2 - poradnik do gry

W tym regionie natrafisz na 4 kryjówki bandytów. Rozbijając je zdobędziesz pieniądze, surowce oraz bronie.

  1. Stracone perspektywy / Lost Prospects,
  2. Metalisko / Truck Town,
  3. Blizniacze Kaskady / Twin Falls,
  4. Wartka rzeka / Rash River.

Inne aktywności

W tej lokacji znajdziesz również:

  1. jedno gniazdo miażdżycieli;
  2. sześć miejsc do eksploracji;
  3. dwa pit stop;
  4. dwie blokady dróg;
  5. trzy Echa Strażnika;
  6. jedno gniazdo mutków.