Obrzędy 1-8 | Opis przejścia | Pyre Poradnik Pyre
Ostatnia aktualizacja: 9 października 2019
Poniżej znajdziesz popis pierwszych 8 Obrzędów z którymi będziesz musiał/a zmierzyć się w trakcie podróży przez Czyściec. Każdy z nich został wzbogacony o garść porad, które mogą przyczynić się do Twojej wygranej.
- Obrzęd 1 - Ridge of Gol
- Obrzęd 2 - Spring of Jomuer
- Atak Wyjców
- Obrzęd 3 - Cairn of Ha'Ub
- Obrzęd 4 - Pit of Milithe
- Obrzęd 5 - Hulk of Ores
- Obrzęd 6 - Nest of Triesta
- Obrzęd 7 - Glade of Lu
- Obrzęd 8 - Fall of Soliam (Liberation Rite)
Obrzęd 1 - Ridge of Gol
Pierwsi przeciwnicy nie powinni stanowić większego problemu ponieważ jest to tak naprawdę rozgrywka instruktarzowa. W czasie meczu, gra będzie podsuwać pomysły na rozwiązanie problemów, które napotkasz w trakcie starcia. Należy pamiętać o tym, że po zdobyciu 2 punktów dla Twojej drużyny, przeciwnicy ustawią się w taki sposób, że ich Aury połączą się, ochraniając własny stos. Pamiętaj, że dotknięcie Aury przeciwnika kończy się wygnaniem Twojego zawodnika. Aby zdobyć punkt przeskakuj nad Aurą przeciwnika lub rzuć kulą prosto do stosu (PPM). Jeśli przeciwnicy będą trzymać się w kupie, omiń ich szerokim łukiem lub postaraj się wyciągnąć ich jednym zawodnikiem w wybranym przez siebie kierunku po czym przekaż kulę innemu Bohaterowi, który pogna z nią drugą stroną, omijając w ten sposób zagrożenie.
Obrzęd 2 - Spring of Jomuer
W tym starciu możesz wykonać dodatkowe zadanie, a mianowicie zebrać 3 księżycowe fragmenty. Fragmenty pojawiają się co pewien czas w losowym miejscu. Fragment zostanie zebrany gdy Twoja postać przebiegnie przez miejsce w którym spoczywa. Przeciwnicy będą starać się ustawić jedną z postaci za Twoją linią ataku, aby jednym szybkim podaniem zdobyć punkt. Warto silnego jednego Bohatera nieco z tyłu, aby temu zapobiec.
Atak Wyjców
W trakcie podróży do kolejnego Obrzędu, Twoja drużyna napotka po drodze pewne niebezpieczeństwo i będzie musiała rozbić obóz, aby przygotować się na atak ze strony nieznanych stworów. Zagrożeniem okażą się małe Wyjce, które będą starać się przebić się przez Twoją linię obrony. Możesz odeprzeć atak używając zasięgowego ataku lub poprzez bieganie przy przeciwniku w taki sposób, aby zetknął się on z Aurą Twojej postaci. Za Każdego wygnanego przeciwnika otrzymasz dodatkowe Sole więc warto pokonać ich wszystkich.
Obrzęd 3 - Cairn of Ha'Ub
Drużyna, której stawisz czoło to bardzo szybcy zawodnicy. Warto skorzystać z pomocy Ti'zo, nowego Towarzysza. Imp jest bardzo szybki i może latać co czyni go niewrażliwym na Aury i ataki przeciwników. Co więcej, jeśli zajdzie taka konieczność jest w stanie poświęcić własną energię, aby wyzwolić bardzo dużą energię, która jest w stanie wygnać wielu przeciwników na raz. Uważaj przy końcu meczu ponieważ gdy przeciwnikom zostanie mało punktów staną się znacznie szybsi i bardziej agresywni. Co ciekawe, lodowe bloki, które znajdują się na planszy można dowolnie przestawiać, aby blokować przeciwników lub chronić się przed ich atakami.
Obrzęd 4 - Pit of Milithe
Zanim dotrzesz do Pit of Milithe, Twoi Towarzysze zaczną chorować tracąc przy tym po 1 punkcie do atrybutu Hope. Jedyną postacią, która oprze się chorobie jest Ti'Zo. Możesz także podreperować ujemną statystykę Rukey'a poprzez pochwalenie jego wąsów w trakcie rozmowy w Wozie. W tym Obrzędzie stawisz czoła drużynie Wiedźm. Na arenie znajdziesz małe radioaktywne kurhany, które mogą posłużyć na element obronny. Gdy przeciwnikom zostanie 30 punktów, na arenie pojawią się dodatkowe kałuże kwasu przez które nie będziesz w stanie normalnie przejść. Kałuże można przeskoczyć dzięki czemu będziesz w stanie szybko dotrzeć do kuli na środku areny. Drużynę warto skomponować z 3 szybkich postaci, aby sprawnie manewrować pomiędzy przeszkodami.
Obrzęd 5 - Hulk of Ores
W kolejnym Obrzędzie stawisz czoła drużynie Rycerzy, których największym atutem jest niesłychana szybkość i skoczność. Uważaj na Sir Delnge ponieważ posiada on umiejętność, która może przywracać sojuszników z wygnania, gdy uda mi się wyautować jednego z Twoich Towarzyszy. Co więcej, przeciwnicy zostawiają za sobą radioaktywny śluz, którego należy unikać ponieważ spotkanie z tą substancją kończy się wygnaniem Bohatera. Dodatkowo, na planszy znajdują się wyrwy nad którymi można przeskoczyć. W trakcie skoku ze szczeliny eksploduje woda, która przyśpieszy nieco Twojego Bohatera.
Obrzęd 6 - Nest of Triesta
Tym razem stoczysz pojedynek z latającym przeciwnikiem - drużyną Harpii. Do tej rozgrywki zgłosi się Pamitha, nowy członek Twojej drużyny. Pozostałych zawodników możesz wybrać według własnych preferencji. Uważaj na szczeliny w ziemi ponieważ jeśli do nich wpadniesz, Bohater zostanie wygnany. Pamiętaj, aby zawsze nad nimi przeskakiwać w celu uniknięcia zagrożenia. Pod koniec meczu, Pamitha stoczy pojedynek 1 na 1 ze swoją siostrą Tamithą, która jest kapitanem w przeciwnej drużynie. Możesz najpierw wyeliminować przeciwnika, a później lecieć bezpośrednio do stosu.
Obrzęd 7 - Glade of Lu
W lesie spotkasz drużynę prowadzoną przez Drzewca, Manley'a. Manley dodatkowo korzysta z pomocy młodego drzewka, które może umieszczać w dowolnym miejscu na arenie. Młode drzewko dysponuje własną Aurą więc może okazać się sporym utrudnieniem, zwłaszcza w późniejszej fazie rozgrywki ponieważ z każdym zdobytym punktem, Manley będzie zwężał Arenę przy pomocy pnączy. Co istotne, wykluczenie Młodego Drzewka skutkuje wygnaniem również Manley'a. Warto także zaznaczyć fakt, że w trakcie niesienia kuli, Manley jest w stanie teleportować się na krótki dystans.
Obrzęd 8 - Fall of Soliam (Liberation Rite)
Przed rozpoczęciem tego spotkania musisz wybrać, który z Twoich bardziej doświadczonych sojuszników odzyska wolność w przypadku wygranej. Przeciwnicy są bardzo zgraną drużyną i często starają się rozgrywać kulę między sobą. Gdy zostawisz jednego z sojuszników bez opieki na pewno postarają się go wyeliminować. Co więcej, stos przeciwnika posiada aż 130 punktów. Na Arenie pojawiają się także ścianki w losowych miejscach za każdym razem, gdy gra zostanie wznowiona po zdobyciu punktu. Wybierz do drużyny 2 szybkich zawodników, aby móc sprawnie lawirować pomiędzy przeszkodami co pozwoli Ci na omijanie przeciwników.