Psychonauts 2: PSI King's Sensorium - solucja, opis przejścia Psychonauts 2 poradnik, solucja
Psychonauts 2: na tej stronie znajdziecie opis przejścia poziomu PSI King’s Sensorium.
Ostatnia aktualizacja: 7 września 2021
Na tej stronie naszego poradnika do Psychonauts 2 znajdziecie opis poziomu - PSI King's Sensorium.
Na tym poziomie znajdziecie:
- 5 Emotional Baggage
- 2 Memory Vaults
- 4 Half-A-Minds
- 3 Nuggets of Wisdom
- 263 Figments
Poniżej przedstawiamy kolejne etapy solucji tego poziomu:
Otto Lab
Aby dostać się do PSI King's Sensorium musicie pierw załatwić sprawy w laboratorium. Udajcie się do The Quarry, a następnie przedostańcie się do Otto Lab.
Na miejscu dobierzcie się do maszyny z mózgami. Tam będziecie musieli wykonać swoje zadanie.
Gdy dostaniecie się do maszyny musicie wybrać opcję "Unprocessed Minds", a następnie odnaleźć "Heptadome Harry".
Po zdobyciu mózgu wróćcie do The Motherlobe i odnajdźcie Mailbox. Porozmawiajcie z mężczyzną i dostańcie się do jego umysłu.
Atak paniki
Przed wejściem na poziom stoczycie krótką walkę z bossem. Panic Attack nie jest trudnym przeciwnikiem. Wystarczy jeden celny cios, aby wyjść z tej potyczki cało i zdrowo.
Panic Attack przyciągnijcie do siebie za pomocą Mental Connection, a następnie po prostu go uderzcie. To powinno sprawić, że atak odpuści i dostaniecie się na mapę.
Przed wejściem do lokacji traficie na niewielką planszę. Musicie przyjrzeć się wszystkim elementom, które staną wam na drodze, a na końcu wysłuchać rozmowy postaci.
Backstage
Gdy dostaniecie się do PSI King's Sensorium zobaczcie sporej wielkości teren. Znajduje się na nim sporo aktywności pobocznych oraz wiele sekretów. Wszystko znajdziesz na oddzielnej stronie naszego poradnika.
Aby wyjść z lokacji Backstage musicie porozmawiać z zieloną postacią.
Eye Shrine
Czas na prawdziwą część przygody. Traficie na pierwszą część lokacji. Na tym terenie dostaniecie nową umiejętność, która ułatwi Wam niejedną przeprawę.
Na tym terenie będziecie toczyć walkę z niewielkimi zielonymi przeciwnikami. Nie będą oni problematyczni, musicie po prostu strzelać do nich, aby schodzili Wam z drogi.
Na tym terenie będziecie poruszać się po świetle rozszczepionym z pryzmatu. To specjalne ścieżki, które zaprowadzą Was, aż do samego końca.
Otrzymacie umiejętność Time Bubble. Dzięki niej będziecie mogli spowolnić obiekty, które staną Wam na drodze. Będą to wiatraki oraz rożnego rodzaju platformy.
Na tym terenie pojawia się również sporo poręczy, po których musicie się przemieszczać. Dzięki nim dostaniecie się na różne platformy, które ułatwią Wam przejście dalej.
Jedną z platform będą poruszające się rybki, które możecie bez problemu spowolnić. Odbijcie się od nich, aby przeskoczyć dalej.
Idąc dalej dostaniecie się do reflektora scenicznego. Jego światło musicie nakierować na pryzmat, aby pojawiła się nowa droga.
Następnie musicie poruszać się wzdłuż ścieżki po lewej stronie. Mińcie wiatraki i drewniane platformy, aby na spokojnie dotrzeć do kolejnej ściezki.
Znowu czeka was sekwencja z reflektorem. Złapcie go za pomocą telekinezy i nakierujcie na pryzmat.
Przejście po ścieżce wywoła kolejny atak paniki. Kolejny raz staniecie twarzą w twarz z bossem Panic Attack. Tym razem walka będzie dłuższa. Polega ona jednak na tym samym co wcześniej. Możecie jednak pomóc sobie korzystając ze spowolnienia czasu.
Po walce nie czeka was już wiele drogi. Musicie skorzystać z lin i bezpiecznie przejść, aż do dużej kolumny, która obrosła różowymi pnączami.
Wespnijcie się po pnączach, na samą górę. Następnie nakierujcie światło reflektora na pryzmat. W ten sposób powstanie droga do końca tej lokacji.
Jeśli jesteście pewni, że chcecie opuścić ten poziom. Wespnijcie się na dużą postać i chwyćcie za gitarę.
Concessions
Po ukończeniu pierwszego etapu traficie na mapę. Waszym zadaniem będzie przejechanie autem na kolejną planszę.
Ta mapa będzie jeszcze bardziej kolorowa, co może boleć w oczy. Postarajcie się jednak skupić na przejściach i bezpośrednich drogach.
Tym razem oprócz pionowych ruszających się platform musicie spowalniać też te poziome.
Poruszanie się po tym poziomie ułatwią również kolorowe liny. Waszym zadaniem jest dojście do dwóch postaci, które przerzucą was do kolejnej, jeszcze bardziej zwariowanej, lokacji.
Aby wydostać się z tego pomieszczenia musicie chwycić tęczową kulkę i ułożyć ją na czubku języka. To otworzy przejście dalej.
Ponownie poruszacie się po tęczowych ścieżkach. Musicie ustawić światło reflektora tak, aby bezpośrednio padało na pryzmat.
Idąc dalej traficie na przeszkodę w postaci szybko poruszających się języków. Zwolnijcie je za pomocą mocy Time Bubble.
Kolejnym ruchem będzie przeskoczenie po rybach. Pierw zatrzymajcie pierwszą, wskoczcie na nią i spowolnijcie drugą. W ten sposób przeskoczycie na stabilną ścieżkę.
Ponownie musicie chwycić za reflektor i umieścić światło tak, aby pojawiła się ścieżka.
Aby przedostać się dalej musicie złapać tęczową kulkę i ponownie ułożyć ją na języku. To otworzy Wam bezpośrednie przejście do tęczowej ścieżki.
Gdy przejdziecie przez ścieżkę kolejny raz traficie do bossa. Tym razem będzie ich dwóch. Metoda walki jednak się nie zmieniła.
Czas połączyć Time Bubble i Mental Connection. Wskoczcie na myśli i jednocześnie spowalniajcie pułapki wokół, aby móc bez problemu przedostać się dalej. Jeśli nie zatrzymacie poruszających się obiektów, zepchną was one w przepaść.
W trakcie przemierzania myśli musicie jeszcze obserwować przeciwników i ich eliminować, jeśli pierwsi was zauważą to zaczną strzelać, a to może sprawić, że spadniecie w przepaść.
Aby przedostać się dalej musicie wskoczyć wspiąć się po zielonych elementach, a następnie powstrzymać kilka obiektów, które poruszają się za szybko, aby przedostać się dalej. To bardzo prosta ścieżka, którą pokonacie bez problemu, jeśli opanujecie połączenie Time Bubble i Mental Connection.
Ostatni raz musicie prawidłowo ustawić reflektor. Dzięki temu otrzymacie drogę do samego końca planszy.
Aby dostać się do zakończenia etapu musicie jeszcze podnieść tęczową kulę i położyć ja na języku. To odblokuje ostateczne przejście.
Jeśli jesteście pewni, że chcecie zakończyć ten etap, po prostu kliknijcie w którąkolwiek z gitar.
Woods
Ostatnim etapem będzie "Woods", do którego podjedziecie autem.
Traficie na mała, ale zwariowaną krainę. Pierw udajcie się do pola namiotowego, bez problemu przedostaniecie się tam po kłodzie.
Waszym kolejnym zadaniem będzie zatrzymanie kawałka drzewa, które spada z wodospadu. W ten sposób przeskoczycie na drugą część lokacji. Nie dacie rady tego wykonać za pomocą podwójnego skoku czy lewitacji.
Następnie czeka was wspięcie się na sam szczyt góry, musicie to zrobić po różowych pnączach.
Przeniesiecie się do kolejnej lokacji. Możecie iść zbierać znajdźki, ale jeśli interesuje Was ukończenie poziomu to wespnijcie się na szczyt góry po pnączach. Tam jest reflektor, który musicie skierować na pryzmat.
Po wejściu na arenę czekają Was dwie walki. Jedna ze zwykłymi przeciwnikami, druga ze zwykłymi przeciwnikami i Panic Attack. Na arenach są miejsca z leczeniem, a za pomocą swoich mocy bez problemu pokonacie przeszkadzających wam wrogów.
Jeśli chcecie zakończyć ten etap to udajcie się do perkusji. To przeniesie was na scenę.
Na scenie pojawi się wspomnienie waszego głównego przeciwnika. Uderzajcie go, aż zniknie. To zakończy tę misję.