Psychonauts 2: Bob's Bottles - solucja, opis przejścia Psychonauts 2 poradnik, solucja
Psychonauts 2: na tej stronie znajduje się solucja poziomu - Bob’s Bottles.
Ostatnia aktualizacja: 23 września 2021
Na tej stronie naszego poradnika do Psychonauts 2 znajdziecie opis poziomu - Bob's Bottles.
Na tym poziomie znajdziecie:
- 5 Emotional Baggage
- 2 Memory Vaults
- 2 Half-A-Minds
- 2 Nuggets of Wisdom
- 165 Figments
Poniżej przedstawiamy kolejne etapy solucji tego poziomu:
Prowizoryczna tratwa
Bob's Bottles zaczyna się na niewielkiej wyspie. Możecie rozejrzeć się po okolicy. Jesteście na środku oceanu. Waszym zadaniem będzie dostanie się do dwóch wysp. W okolicy jest jednak ich znacznie więcej, możecie je bez problemu zwiedzieć.
Podróżować będziecie korzystając z drzwi. Wystarczy popchnąć je tak, aby wpadły na wodę, następnie wskoczcie na nie i kontynuujcie przygodę.
Kuchnia
Pierwszy etap, który musicie przejść toczy się w różowej butelce. Musicie wyrwać korek korzystając z telekinezy, a następnie wskoczyć do środka.
Traficie do kuchni, która prowadzi do kolejnej lokacji. Dojdźcie do samego końca, gdzie zobaczycie różową lodówkę.
Drzwi od lodówki chwyćcie za pomocą telekinezy i sprawnie otwórzcie. Jeśli lodówka nie chce się otworzyć, musicie wczytać poziom na nowo.
Na tym poziomie będą towarzyszyć wam głowy, które wpływają na otoczenie.
Latająca głowa sprawia, że woda rozsuwa się i pojawiają się przeróżne przedmioty, po których możecie skakać. Pilnujcie tego, bo gdy tylko postać dotknie wody, a wokół nie będzie miejsca, żeby się zatrzymać, postać po prostu utonie.
Podążajcie stale do przodu. Zwracajcie uwagę na różne rodzaje platform. Niektóre znikają, inne się zapadają, jeszcze na inne trzeba się wspinać.
Kierujcie się w stronę żółtego budynku. To przeniesie was do kolejnej lokacji.
Tym razem traficie do poziomu, w którym jest ogrom witraży i obrazów. Nadal musicie zwracać uwagę na głowę, która umożliwia wam poruszanie się po lokacji.
Idąc dalej musicie złapać się linii, rozhuśtać się i wskoczyć do kolejnego budynku.
Będąc już w kolejnej części lokacji musicie doskoczyć na liście, które wiszą na różowej ścianie. Bez problemu wdrapiecie się na samą górę.
Waszym następnym ruchem będzie wskoczenie na słomkę, która działa jak rampa. Zjedziecie po niej na sam dół. Potem po liściach, na ziemię. Dopiero wtedy będziecie bezpieczni.
Ostatnim krokiem w tej lokacji jest wejście do pomieszczenia, które otoczone jest ogromną ilością witraży.
Bad Mood
Aby wyjść z tej lokacji musicie stoczyć walkę z przeciwnikiem. Nie jest to nic trudnego, musicie zadać mu tylko jeden celny cios.
Do tego bossa potrzebujcie mocy Clairvayance.
Użyjcie mocy na bossie, a zobaczycie jego czuły punkt.
Po odnalezieniu serce musicie uderzyć w nie parę razy. To sprawi, że boss dostanie obrażenia, a następnie zniknie, a wy znowu znajdziecie się na niewielkiej wyspie.
Statek
Waszym kolejnym zadaniem jest dopłynięcie do wyspy z zieloną butelką. Tak jak i poprzednim razem, wystarczy chwycić za korek i odblokować butelkę.
Po wpadnięciu do butelki znajdziecie się na planszy z wrakiem statku.
Przed ruszeniem dalej musicie strącić głowę i ją chwycić, to dzięki niej możecie poruszać się po platformach schowanych pod wodą.
Kolejnym krokiem będzie odłożenie głowy na wskazane miejsce i próba wzięcia przedmiotu, z którego wydobywa się silne światło. Niestety tez zostanie ukradziony, a wy musicie ruszyć za nim w pogoń.
Nic jednak nie stoi na przeszkodzie, abyście pierw zwiedzili statek, a dopiero po tym wskoczyli do środka wraku. Nie wpłynie to na fabułę.
Waszym zadaniem będzie stoczenie walki z kilkoma przeciwnikami. Jednym z nich jest "Bad Moon", pokonacie go tak samo, jak przy pierwszym starciu.
Po pokonaniu wszystkich przeciwników chwyćcie za głowę. Leży ona na schodach, zaraz obok flaminga.
Z głową możecie ruszyć dalej. Czas na przejście pod wodą. Nie upuszczajcie głowy, to ona pozwala pokonać tę trasę.
Patrzcie jednak pod nogi. Kafelki zarywają się pod ciężarem, nie możecie dopuścić do sytuacji, w której spadniecie wraz z podłogą. Ostatecznie musicie dojść do trójkątnego przejścia, które umożliwi wam wyjście z tego etapu.
Ostatecznie odłóżcie głowę w bezpiecznym miejscu, aby udać się dalej.
Ostatnią rzeczą, którą musicie wykonać w tym etapie, jeśli dojście do świecącego przedmiotu. To sprawi, że pojawicie się ponownie na otwartych wodach.
Bagno
Ostatnia butelka na waszej drodze - fioletowa. Sprawa ma się tak samo jak z wcześniejszymi, złapcie korek za pomocą telekinezy i wyrwijcie go z butelki.
W fioletowej butelce znajduje się ostatnie etap tej lokacji. Jeśli chcecie zebrać coś jeszcze na mapie świata, to idealna okazja.
Tak samo jak we wcześniejszych etapach, musicie zwracać uwagę na lokalizację głów. To one będą odkrywać platformy, po których możecie się poruszać.
Waszym zadaniem jest dotarcie do czerwonego tunelu. W środku znajdziecie mocne światło, które dzieży owad. Biegnijcie za nimi, aby dostać się dalej.
Ostatecznie staniecie nad przepaścią. Musicie wskoczyć na linę i z jej pomocą wpaść do kolejnej lokacji.
Bar
Po przeskoczeniu przez przepaść traficie do baru. Wokół niego znajduje się wiele morskich elementów, np. fale i statek.
Gdy staniecie na środku tej planszy, pojawi się wielu wrogów. Musicie ich wszystkich pokonać, aby móc kontynuować misje fabularne. Tej walki nie da się pominąć.
Po pokonaniu wrogów możecie iść dalej. Musicie omijać miecze, które warto zatrzymywać za pomocą swoich umiejętności. W ten sposób dacie radę przejść dalej.
Idąc dalej należy chwycić głowę i przenieść ją nad przepaścią. Do tego wykorzystacie mocarny miecz, który znajduje się pomiędzy dwoma granicami platform.
Aby wyjść z tego etapu musicie wskoczyć na szczyt figury. Po dotknięciu święcącego przedmiotu wrócicie na otwarte wody.
Ostatecznie znajdziecie się na początkowej wyspie. Wskoczcie na górę i porozmawiajcie z mężczyzną. To rozpocznie walkę z bossem, którą opisaliśmy na oddzielnej stronie poradnika.