Psychonauts 2: Ford's Follicles - solucja, opis przejścia Psychonauts 2 poradnik, solucja
Psychonauts 2: na tej stronie znajdziecie opis przejścia poziomu Ford's Follicles.
Ostatnia aktualizacja: 7 września 2021
Na tej stronie naszego poradnika do Psychonauts 2 znajdziecie opis poziomu - Ford's Follicles.
Na tym poziomie znajdziecie:
- 1 Emotional Baggage
- 1 Memory Vaults
- 1 Nuggets of Wisdom
- 1 Half-A-Minds
- 43 Figments
Poniżej przedstawiamy kolejne etapy solucji tego poziomu:
Rozpoczęcie zadania
Po wykonaniu misji w kasynie wrócicie do ośrodka. Tam będziecie mogli się rozejrzeć albo od razu pobiec do salonu fryzjerskiego.
Czeka Was krótka rozmowa z Fordem, który wpuści Was do swojego umysłu.
Poczekalnia
Po wejściu do umysłu Forda dostaniecie się do poczekalni. Po drodze do kolejnego etapu możecie zdobyć kilka sekretów, które opisaliśmy na oddzielnych stronach poradnika.
Gdy dotrzecie do młyn, który będzie stworzony z włosów i grzebieni, musicie udać się w prawo.
Tam zobaczycie nową pułapkę - szczury. Gdy w nie wejdziecie będziecie poruszać się o wiele wolniej i nie będziecie mogli skakać.
Szczury zablokują wam przejście dalej. Aby się ich pozbyć musicie strzelić w baniak z woda, który zaleje gryzonie, a wam pozwoli iść dalej.
Po uwolnieniu się od szczurów musicie uruchomić falę powietrza, która umożliwi Wam przejście do kolejnej części lokacji. Aby to zrobić uderzcie w miejsce oznaczone na screenie powyżej.
Przedmieścia
Po wyjściu z poczekalni traficie na przedmieścia. Waszym oczom ukaże się sporo drzew oraz latarni.
Idźcie cały czas zgodnie ze ścieżką, w kierunku fontanny.
Koło ogromnego posągu zbiegną się przeciwnicy. Musicie ich wszystkich pokonać, aby przedostać się dalej. Tej walki nie można w żaden sposób ominąć.
Przejście dalej blokują szczury. Musicie zniszczyć zbiornik wody, który zaleje gryzonie i umożliwi Wam dalszą eksplorację.
Latarnia
To już koniec planszy. Musicie wspiąć się na latarnię, która otoczona jest bujnymi włosami.
Na górze musicie unikać rażących prądem elementów oraz tych, które spadają Wam na głowię. Pamiętajcie, że możecie szybko poruszać się nawet w tym miejscu. Nagłe odskoki ułatwią Wam uciekanie.
Aby zakończyć ten poziom wystarczy dotrzeć do drabinki i wejść na samą górę.