Podstawowe | Sterowanie | Pro Evolution Soccer 6 poradnik Pro Evolution Soccer 6
Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019
Niezależnie od stanu piłki
kierunki, LEWY ANALOG | Ogólny movement, podstawowa szybkość biegu; Agility. |
R1 (trzymając) | Sprint, zawodnik mniej zwrotny, bardzo mała kontrola nad piłką. Jeśli atrybut Technika jest odpowiednio wysoki, to kontrola jest stosownie lepsza; Prędkość, Zwinność , Technika. |
L1 | zmiana zawodnika, działa w zależności od ustawień sterowania (ręczny, poł. stały, stały, częściowo stały). |
Będąc w posiadaniu piłki
R1 ~+ (prawo)~(prawo)
| W czasie sprintu: wypuszczenie piłki przed siebie.
|
R1 ~+ R2 ~+ (dół/góra) | Wypuszczenie piłki w sprincie. Biegnąc z R1 wciśnij R2 i następnie kierunek; Technika (długość wypuszczenia). |
R2 (trzymając) + kierunki | Wolny drybling. Puszczenie R2 powoduje zatrzymanie się zawodnika; Technika, Szybkość dryblingu. |
R1 (samo!) | Zatrzymanie się z piłką. |
(jakikolwiek rodzaj biegu) ~ (puść wszystko) | Chwilowy lekki trucht z piłką. Biegnąc nawet z R1 puścić wszystko - zawodnik będzie "prawie" szedł w ostatnio prowadzonym kierunku. |
(stojąc z piłką) ~ R1 + (tył/lewo/prawo) | Wysunięcie piłki w wybraną stronę, używając R2 uzyskujemy mocniejsze wypuszczenie; Technique. |
(stojąc z piłką) ~ R1 + (przód+góra/przód+ dół) | Momentalne rozpoczęcie sprintu z wysunięciem piłki. |
(stojąc z piłką) ~ R1 + R2 | Wysunięcie piłki przed siebie; Lepsza noga. |
"Bezpańska piłka"
R2 (trzymać) + kierunki | W czasie na przykład dośrodkowania: możliwość przemieszczania się zawodnikiem w celu lepszego ustawienia się w stosunku do zmierzającej piłki. Niezwykle przydatne przy jakichkolwiek kontaktach w czasie wykonywania podania czy strzału głową. |
R1 + R2
| Tak zwany Super cancel. Anulowanie biegu do piłki, jeśli biegniemy do piłki a wiemy, że wcześniej wyjdzie na aut to możemy użyć tego tricku. Dobre też do robienia ludzi w "bambuko". Szczególnie przydany do anulowania kierunku biegu, gdy niecelnie posłaliśmy piłkę prostopadłą do napastnika. |