Stajnie | Opis przejścia Prince of Persia Zapomniane Piaski poradnik Prince of Persia: Zapomniane Piaski
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Kiedy znajdziesz się w stajni obejdź ją dookoła. W miejscu, z którego rozpoczniesz dalszą wędrówkę zaatakują Cię przeciwnicy. Będą to jedynie zwykłe szkielety, więc bez problemu sobie z nimi poradzisz. Zwróć uwagę, że z wrogów wylatują żółte kule, które zaświadczają o zdobyciu przez księcia punktów doświadczenia. Po tej walce powinieneś mieć ich już tyle, że wystarczą na wybranie pierwszego rozszerzenia w specjalnie do tego skonstruowanym menu. Proponuje, abyś jako pierwsze wybrał zwiększenie poziomu punktów życia.
Po wydaniu punktów doświadczenia wejdź na drewnianą ściankę i przeskakując na kolejną i dalej dostań się na podwyższenie. Stąd chwyć się wgłębienia w ścianie...
...i przesuń się do końca. Wykonaj bieg po ścianie, odbij się od nie i wskocz na kolumnę.
Przeskakując po kolumnach i przesuwając się dzięki wnękom w ścianach obejdź stajnie dookoła.
Wskocz na podwyższenie po drugiej stronie i wskocz na drążek, a po drugiej stronie otworzą się drzwi. Szybko przedostań się po następnych drążkach do drzwi i przebiegnij dalej.
Znajdziesz się w korytarzu z pułapkami. Najważniejsze jest wyczucie czasu i takie nabiegnięcie pod drewnianą belkę z kolcami, by w najdalszym punkcie znajdowała się jeszcze w miarę wysoko. Wtedy można bez problemu na przykład się pod nią przeturlać.
W kolejnym pomieszczeniu czeka Cię rozprawa z większą liczbą szkieletów. Póki nie ma wśród nich tarczowników, to najlepszy moment, by wskoczyć na ramiona któregoś z nich i zacząć po nich skakać bez zadawania żadnych ciosów. Za każdym skokiem wychylaj drążek pada w odpowiednim kierunku wskazując na następnego wroga, bo inaczej książę zeskoczy na podłogę. Po wykonaniu 30 skoków zostaniesz nagrodzony . Po walce podbiegnij na ścianę, odbij się i chwyć drążek.
Tę samą akrobację wykonaj po drugiej stronie pomieszczenia.
Następnie przebiegnij po ścianie pomiędzy wnękami by przedostać się do wystających cegieł.
Wejdź po nich wyżej, a następnie odbij się przeskakując na belkę.
Wykorzystując drążki i belki przedostań się nad podwyższenie i skocz na którąś z wiszących chorągwi.
Znajdziesz się w wąskim korytarzu. Stań na zapadni i przebiegnij przez drzwi omijając po drodze śmiercionośne wahadła.
Pchnij kołowrót o jedną pozycję w stronę przeciwną do ruchu wskazówek zegara. Od ściany powinien odchylić się jej prowizoryczny i wąski fragment. Stań w powstałej wnęce i odbijając się od ścianek dostań się na górę.
Stojąc na odchylonym elemencie przeskocz na drążek, a po wysunięciu się z podłogi czworokątnej klatki przeskocz na chorągiew by zjechać na podłogę.
Ponownie podbiegnij do kołowrotu i tym razem przesuń go dwa razy w kierunku przeciwnym do ruchu wskazówek zegara. Od ściany odchyli się jej fragment po drugiej stronie komnaty. Idź tam i podbiegając w górę po murze odbij się na tyczkę.
Z tyczki przeskocz na szczyt odchylonego elementu, a stamtąd na kolejny drążek. Z podłogi wysunie się druga klatka. Teraz skocz na chorągiew.
Przez mowo otwarte drzwi wysypie się chmara wrogów. Po ich pokonaniu stań pomiędzy wysuniętymi wcześniej z podłogi fragmentami i podbiegnij pod którąś z nich, po czym odbij się w kierunku drugiej i znowu podbiegnij. Dzięki temu powinieneś znaleźć się na samej górze.
Dalszy etap to znowu wąski korytarz. Przechodź ostrożnie omijając wahadła.
Po rozmowie z Malikiem odwróć się w prawi i wskocz na chorągiew.
Będąc na dole wbiegnij na drzwi, odbij się i chwyć drążek. Opadnij na podłogę i wskocz na wysunięty fragment kolumny.
Wskocz na drążek po drugiej stronie. Teraz stań w pobliżu pionowej zapadni. Wbiegnij na nią i kiedy książę będzie ją mijać odbij się w kierunku kolumny.
Szybko przeskocz na następną kolumnę i wybiegnij zanim drzwi się zamkną.