Krypta Salomona | Opis przejścia Prince of Persia Zapomniane Piaski poradnik Prince of Persia: Zapomniane Piaski
Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019
Druga walka z Ratashem przez większość czasu wygląda identycznie jak pierwsze starcie. Atakuj łydki Mocnym ciosem.
Kiedy Ratach uniesie się, szybko przebiegnij za fragment ściany, aby uniknąć obrażeń. Później ponownie skocz do sępa.
Dokończ walkę z Ratashem i zjedź po pochylni trzymając się ściany po lewej, po czym odbij się do bocznego korytarza. Po walce otrzymasz .
Zacznij wspina się czymś w rodzaju komina unikając ostrz piły.
Przebiegnij przez zwężenie z ostrzami i znowu zjedź po pochylni trzymając się prawej strony.
Na arenie napotkasz nowy gatunek wroga - piaskowe żuki. Jako, że zwykle pojawiają się one w dużych ilościach, łatwo zdobyć któreś z trofeów związanych z czterema żywiołami. Po pokonaniu stworów podejdź do czegoś w rodzaju totemu i rusz kołowrotem tak, aby jego włócznia złożyła się w całość. Pomagaj sobie przy tym zatrzymując czas, przez co ramiona totemu zostaną zablokowane. Po właściwym ustawieniu pojawią się schody, którymi dojdziesz do drugiego totemu. Przekręć kołowrót dwa razy zgodnie z ruchem wskazówek zegara, zatrzymaj czas i ponownie dwa razy przekręć kołowrót zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Do ostatniego totemu dostaniesz się po kolumnach wody. Przekręć kołowrotem raz zgodnie z ruchem wskazówek zegara, zatrzymaj czas i raz przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Pozwól czasowi znowu płynąć i przekręć kołowrót raz zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Ponowne zatrzymaj czas i raz zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Pozwól czasowi znowu płynąć i dwa razy zgodnie z ruchem wskazówek zegara. Zatrzymaj czas i raz przeciwnie do ruchu wskazówek zegara. Zakończ trzykrotnym przekręceniem zgodnie z ruchem wskazówek zegara.
Zjeżdżaj po pochylni trzymając się blisko ściany.
Zsuń się po flagach i uważaj, bowiem na wykonanie ostatniego skoku masz dosłownie ułamek sekundy.
Przebiegnij przez korytarz z pułapkami.
Wejdź w portal, a otrzymasz od Razii umiejętność aktywowania starych elementów lokacji. Pamiętaj jednak, że jednocześnie tylko jeden z tych elementów może być aktywny. Korzystając z nowej umiejętności dojdź do końca korytarza.