Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Praetorians - poradnik do gry

Praetorians - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Przeprawa przez Arar | Misje Praetorians poradnik Praetorians

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Przeprawa przez Arar

Start: Centurion, Zwiadowca z sokołem, Zwiadowca z wilkiem, Legioniści 3 x 30/30, Strzelcy posiłkowi 2 x 30/30, Piechota pomocnicza 30/30 - Przeprawa przez Arar | Misje Praetorians - Praetorians - poradnik do gry

Start: Centurion, Zwiadowca z sokołem, Zwiadowca z wilkiem, Legioniści 3 x 30/30, Strzelcy posiłkowi 2 x 30/30, Piechota pomocnicza 30/30.

(1) Wojownicy 7/16, Szlachta 5/12, Piechota 7/16. Wprowadzić do gęstego lasu (A) zwiadowcę, żeby było widać wroga oraz oddział łuczników (obronna, formacja stacjonarna) i zasłonić go od strony wroga oddziałem legionistów (obronna, utrzymuj pozycję). Zaatakować łucznikami wojowników i poczekać, aż sami podejdą na miecze legionistów wraz z piechotą. Następnie przesunąć łuczników na skraj lasu i zaatakować szlachtę. Niech ich trochę utłuką, a gdy szlachta się usunie poza zasięg łuków, można nawet łuczników wyprowadzić z lasu - zdążą pokonać wroga, nim ich dopadnie.

(2) Łucznicy 11/16, Szlachta 9/12. Postąpić tak samo, jak w poprzednim przypadku - z drugiej strony lasu. Warto podesłać wilka w pobliże wroga, żeby go widział, gdyż wróg stoi na wzgórzu i sam zwiadowca niewiele pomoże. Najpierw zaatakować łucznikami łuczników, a gdy ci rzucą się do lasu wysiec ich legionistami. Następnie niech łucznicy zajmą się szlachtą.

(3) Szlachta 9/12, Wojownicy 2 x 7/16, Piechota 9/16, Zwiadowca z wilkiem. Zwiadowca na zdobyte wzgórze. Wszystkie trzy oddziały legionistów (obronna, utrzymuj pozycję) niech zablokują północne zejście ze wzgórza - na samej górze, gdyż nie powinni się za bardzo zbliżyć do ukrytej dalej w lesie piechoty. Łucznicy niech się ustawią od strony wroga (formacja stacjonarna, obronna). Centurion niech obejmie swoją aurą dowódczą wszystkich. Wtedy nakazać łucznikom postawę agresywną. Jeśli ktoś z wrogów nie rzuci się do ataku i legioniści go nie pokonają, wówczas niech jeden oddział łuczników wysunie się przed legionistów, sprowokuje wroga do ataku i ponownie przesunie się na tyły.

(4) Piechota 2 x 16/16. Podprowadzić wilka do lasu, żeby widział ukrytą piechotę. Sprowadzić dwa oddziały legionistów (obronna) nieco niżej i na ich tyły podprowadzić oba oddziały łuczników (formacja stacjonarna, agresywna).

(5) Szlachta 9/12, Piechota 9/16, Wojownicy 7/16. Wykonać w gęstym lesie (B) manewr jak w punkcie (1).

Posiłki: Szlachta 2 x 12/12. Podjechać do nich, to się przyłączą.

(6) Piechota 6/16, Szlachta 4/12. Przy zbliżeniu się do nich okrążą stojącego przy moście (C) Divitiacusa, ale nie ma się czym przejmować. Zagrodzić wąskie zejście ze wzgórza oddziałem legionistów (obronna, utrzymuj pozycję) i podprowadzić na ich tyły łuczników (pozycja stacjonarna, agresywna). Podjechać do Divitiacusa i zabrać go od razu na wzgórze. Divitiacus umie leczyć, więc niech wyleczy ewentualnych rannych.

(7) Wojownicy 7/16. (8) Wojownicy 8/16. Wyprowadzić na wzgórze (D) przesmykiem od południowego zachodu: zwiadowców, centuriona, dwa oddziały łuczników i dwa legionistów. Legionistami (obronna, utrzymuj pozycję) zamknąć oba zejścia ze wzgórza. Łuczników (obronna, pozycja stacjonarna) ustawić za nimi. Centuriona w środku, zwiadowców tak, żeby było widać wroga. Wilka podprowadzić pod las, w którym kryją się wojownicy (8) . Zaatakować łucznikami wojowników (8) i poczekać aż legioniści ich wytłuką. Sprowadzić łuczników w stronę wojowników (7) i zaatakować, a następnie wycofać łuczników z powrotem na wzgórze. Poczekać aż legioniści uporają się z wrogiem.

Proponuję wycofać wojska w rejon wzgórza (2) i zająć się teraz oczyszczeniem drogi w stronę Dubis. Poza czekającymi w podanych punktach przeciwnikami, drogi patroluje kilka (chyba trzy) oddziałów szlachty 5/12, dlatego nie wolno dopuszczać do tego, by łucznicy przemieszczali się bez stosownej eskorty. Samo zaś pokonanie pięciu konnych nie nastręczy żadnych problemów ani legionistom, ani własnej szlachcie.

(9) Wojownicy 8/16. Podprowadzić wilka do lasu, żeby żołnierze widzieli ukrytych wojowników. Na wzgórze (E) przyprowadzić dwa oddziały legionistów (obronna, utrzymuj pozycję), którzy obstawią ukryty za nimi oddział łuczników (obronna). Takie środki ostrożności podyktowane są ryzykiem bycia zauważonym przez patrole szlachty. W przypadku jej ataku nakazać łucznikom postawę agresywną. Wojowników w lesie zaatakować łucznikami, jeśli sami się stamtąd wcześniej nie ruszą.

Zostało jeszcze 62% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie