Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Praetorians - poradnik do gry

Praetorians - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dziel i rządź | Misje Praetorians poradnik Praetorians

Ostatnia aktualizacja: 26 września 2019

Dziel i rządź

Start 1: Centurion, Piechota pomocnicza 2 x 30/30, Legioniści 3 x 30/30, Łucznicy 3 x 30/30 - Dziel i rządź | Misje Praetorians - Praetorians - poradnik do gry

Start 1: Centurion, Piechota pomocnicza 2 x 30/30, Legioniści 3 x 30/30, Łucznicy 3 x 30/30.

Start 2: Centurion, Medyk, Włócznicy 3 x 30/30, Szlachta 2 x 12/12, Łucznicy konni 2 x 16/16.

Sublones: Zgrupować legionistów i łuczników i ruszyć nimi w stronę Sublones przez bagno (A) od północy. Stacjonuje tam kilka oddziałów przeciwnika składających się z łuczników i z wojowników. Po pokonaniu ich należy jeszcze zbadać legionistami okoliczne lasy oraz wzgórze (B) . Łucznikami zaatakować garnizon i zostawić płonący, a samych łuczników rozmieścić na wzgórzu (B) . Legionistami zamknąć drogę do wioski, lecz trzymać ich z dala od grzbietu (C) , gdyż stoją tam łucznicy przeciwnika. Sprowadzić na miejsce piechotę pomocniczą i centuriona. Odbudować garnizon i zająć wioskę, a następnie wytrenować zwiadowców, medyka oraz dwa oddziały ekwitów. Nie ma potrzeby przejmować się zbiegłym wodzem, gdyż posiłki, które wezwie będą ginąć z rąk łuczników na wzgórzu, co doskonale osłabi siły wroga na zachodzie.

Z pomocą ekwitów oczyścić grzbiet (C) z łuczników i posłać nań zwiadowców, dwa oddziały legionistów oraz wytrenować i posłać tam trzy oddziały łuczników. Ustawić ich przy zejściu (D) i stamtąd zaatakować barbarzyńców stacjonujących w punkcie (E) .

Car Menapii: Podprowadzić zwiadowcę na grzbiet (F) , a drogą podsunąć legionistów w pierwszej linii, łuczników za nimi i ekwitów od południa. Należy się spodziewać dość silnego ataku od południa, stąd konieczność osłaniania łuczników nie tylko od zachodu.

Gelduba: Łuczników poprowadzić grzbietem (H) , legioniści niech się przedrą lasami (I) i z pomocą łuczników na górze oczyszczą je. Omijać łąki (G) , gdyż nie ma powodu wdawać się w niepotrzebne walki ze skrytą tam piechotą przeciwnika. Do ataku na Geldubę wykorzystać wzgórze (J) . Do Gelduby sprowadzić oddziały z punktu Start 2.

Asciburgium: na podbój ostatniej wioski należy poprowadzić przynajmniej trzy oddziały legionistów, trzy oddziały łuczników i dwa oddziały szlachty. Na polach (K) należy się liczyć z dużym oporem przeciwnika. Legioniści z łucznikami niech się ustawią w standardowej formacji do ataku pozycyjnego, zadaniem szlachty zaś będzie wysieczenie łuczników przeciwnika. Konni łucznicy z drugiej grupy mogą się przydać do pogoni za zbiegłymi wodzami, jeśli się tacy trafią. Wybudowanie własnego garnizonu w Asciburgium kończy misję.