Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp

Potyczki Taktyczne | Teamfight Tactics | TFT - poradnik do gry

Potyczki Taktyczne | Teamfight Tactics | TFT - poradnik do gry

SPIS TREŚCI
LoL Teamfight Tactics klasy i synergie
LoL Teamfight Tactics klasy i synergie
Powiększ mapę

Synergie w LoL Potyczki Taktyczne Potyczki Taktyczne | TFT poradnik, wskazówki

Ostatnia aktualizacja: 13 listopada 2019

UWAGA! Synergię z setu drugiego Rise of the Elements znajdziesz w tym miejscu: https://www.gry-online.pl/poradniki/potyczki-taktyczne-teamfight-tactics-tft/set-2-rise-of-the-elements/z619624

Na tej stronie poradnika do LoL Potyczki Taktyczne (Teamfight Tactics) przeczytasz o jednym z najistotniejszych aspektów gry - synergiach.

Synergie to specjalne umiejętności pasywne i aktywne, które otrzymują bohaterowie, jeżeli są w jednej armii z innymi bohaterami o tym samym pochodzeniu lub klasie. Są one niesamowicie istotnie i należy brać je pod uwagę planując swoją armię.

  1. Do synergii wliczają się tylko bohaterowie różnego typu. Jeżeli posiadamy dwóch Garenów, to nie liczą się oni jako dwie postacie Noble.
  2. Niektóre klasy są dobre we wczesnej fazie gry, inne w środkowej, a jeszcze inne w później. Pamiętaj o tym i nie bój się zmieniać strategii i sprzedawać części bohaterów.

Poniżej znajdziesz tabelki ze wszystkimi synergiami. Cyferki na początku opisu oznaczają liczbę bohaterów danego pochodzenia / klasy, która jest potrzebna do synergii. Dodatkowo niektóre synergie mają kilka poziomów uzależnionych od liczby bohaterów danego pochodzenia/klasy.

Origins / Pochodzenie

Origin

Synergia

Bohaterowie

Demon (Demony)

2/4/6 - przy trafieniu ma 40% szansy na spalenie 20 many przeciwnika i odzyskanie 15/30/45 many.

Varus, Morgana, Aatrox, Swain, Elise, Evelynn, Brand

Dragon (Smoki)

2 - Smoki otrzymują 83% odporności na magię.

Shyvana, Aurelion Sol, Pantheon.

Exile (Wygnaniec)

1 - Exile zaczyna walkę z tarczą o wartości 100% posiadanego zdrowia, jeżeli został ustawiony przynajmniej dwa pole od innych jednostek.

Yasuo.

Glacial (Mroźni)

2/4/6 - przy trafieniu wroga ma 25%/35%/45% na ogłuszenie go na 2 sekundy.

Braum, Ashe, Sejuani, Lissandra, Volibear, Anivia

Hextech

2/4 - Na początku walki rzucasz bombę, która na 8 sekund wyłącza przedmioty wrogów na obszarze 1/2 pól od celu.

Camille, Jayce, Vi, Jinx

Robot

Zaczyna bitwę z pełną maną.

Blitzcrank

Imperial (Imperialni)

2/4 - podwójne obrażenia dla jednego/wszystkich bohaterów z frakcji Imperial.

Draven, Darius, Katarina, Swain.

Noble (Szlachta)

3/6 - +50 pancerza i 25 leczenia przy trafieniu dla losowego towarzysza/całej armii.

Fiora, Vayne, Leona, Garen, Lucian, Kayle

Ninja

1/4 - 50/70 punktów do obrażeń AD i AP dla ninja.

Kennen, Shen, Zed, Akali

Pirate (Piraci)

3 - otrzymujesz max. 4 dodatkowe monety za każdą rundę PVP.

Graves, Gankplank, Pyke, Miss Fortune, Twisted Fate

Yordle

3/6 - Ataki przeciwko twoim Yordlom mają 35%/60% szansy na nietrafienie.

Tristana, Poppy, Kennen, Lulu, Veigar, Gnar

Phantom

2 - przeklina losowego bohatera przeciwnika obniżając jego zdrowie do 100 punktów.

Mordekaiser, Karthus, Kindred

Wild (Dzicy)

2/4 - każdy atak daje buff Fury. Można mieć max 5 na jednej jednostce. Każdy zwiększa o 12% szybkość ataku. Działa tylko dla jednostek Wild / dla wszystkich + ataki nie mogą nie trafić.

Warwick, Ahri, Gnar, Nidalee, Rengar.

Void (Mieszkańcy Pustki)

3 - Mieszkańcy Pustki zadają obrażenia nieuchronne.

Kha'zix, Rek'sai, Kassadin, Cho'goth

Klasy

Klasa

Synergia

Bohaterowie

Assassin (Zabójcy)

3/6/9 - obrażenia od krytyków zwiększone o 75/150/225%, a szansa na krytyk o 10/25/40% dla wszystkich assassynów.

Kha'zix, Zed, Evelynn, Akali, Pyke, Katarina, Rengar

Blademaster (Mistrzowie Miecza)

3/6/9 - 35% szansy przy trafieniu na wykonanie jednego/dwóch/czterech dodatkowych ataków.

Fiora, Aatrox, Draven, Shen, Gankplank, Yasuo, Camile.

Brawler (Osiłkowie)

2/4/6 - +250/+500/+900 punktów życia dla wszystkich brawlerów.

Warwick, Blitzcrank, Cho'goth, Rek'sai, Volibear, Vi.

Elementalist (Mistrzowie Żywiołów)

3 - w każdej bitwie przyzywa Żywiołaka.

Lissandra, Brand, Kennen, Anivia

Guardian (Strażnicy)

2/4/6 - wszyscy sojusznicy ignorują 25/35/65 obrażeń ze wszystkich źródeł.

Darius, Mordekaiser, Sejuani, Garen, Poppy, Kayle.

Gunslinger (Rewolwerowcy)

2 - +50 pancerza dla bohaterów, którzy zaczynają obok nich starcie.

Braum, Leona, Pantheon.

Knight (Rycerze)

2/4/6 - 50% szansy na zaatakowanie jednej/dwóch/trzech dodatkowych jednostek w zasięgu ataku.

Graves, Lucian, Miss Fortune, Tristana, Gankplank, Jinx.

Ranger (Zwiadowcy)

2/4 - przy każdym ataku Zwiadowcy mają 30/70% szansy na podwojenie swojej prędkości ataku na 3 sekundy.

Vayne, Ashe, Varus, Kindred.

Shapeshifter (Zmiennokształtni)

3/6 - przy przemianie dostają 60/120% dodatkowego zdrowia.

Nidalee, Shyvana, Elise, Gnar, Swain, Jayce.

Sorcerer (Czarodzieje)

3/6/9 - zwiększa obrażenia magiczne armii o 45/100/175 punktów.

Kassadin, Lulu, Morgana, Karthus, Ahri, Veigar, Aurelion Sol, Twisted Fate.