TFT SET 2 - Rise of the Elements (patch 9.22) | Teamfight Tactics Potyczki Taktyczne | TFT poradnik, wskazówki
Ostatnia aktualizacja: 23 października 2019
Wraz z patchem 9.22 do Teamfight Tactics trafi olbrzymia ilość zmian. Nowe postacie, nowa plansza, nowe zasady i nowe przedmioty. W tym rozdziale znajdziesz opis wszystkich synergii oraz postaci.
Origins / Pochodzenie
Origin | Synergia | Bohaterowie |
Crystal (Kryształ) | 2/4 - kryształy mogą przyjąć maksymalnie 100/60 obrażeń od pojedynczego ataku. | Skarner, Ashe, Taric, Lux |
Desert (Pustynia) | 2/4 - obniża pancerz wszystkich przeciwników o 50%/90% | Renekton, Azir, Sivir, Kha'Zix |
Electric (Elektryczność) | 2/3/4 - jednostki elektryczne rażą pobliskich przeciwników za 60/200/500 obrażeń przy trafieniu krytyka lub otrzymaniu krytyka. | Ornn, Volibear, Zed, Lux |
Forest (Las) | 3 - na początku walki losowy leśny czempion tworzy kopię samego siebie. | Ivern, Maokai, LeBlanc, Qiyana, Lux |
Glacial (Mroźni) | 2/4/6 - podstawowe ataki Mroźnych mają 20/40/60% szansy ogłuszenia celu na 1.5 sekundy | Warwic, Braum, Volibear, Ezreal, Olaf, Lux |
Inferno (Płomienie) | Zaklęcia Inferno podpalają ziemię pod celem i zadają 80/175/275% obrażeń zaklęcia przez 5 sekund. | Zyra, Diana, Varus, Kindred, Qiyana, Annie, Lux |
Light (Światło) | 3/6/9 - Jak bohater Światła ginie, pozostali bohaterowie światła otrzymują bonusowe 10/25/50% prędkości ataku oraz zostają uleczeni o 25% maksymalnego zdrowia. | Nasus, Vayne, Jax, Aatrox, Soraka, Yorick, Lux |
Mountain (Góra) | 2 - na początku bitwy losowy bohater otrzymuje tarczę 1500HP | Taliyah, Malphit |
Ocean | 2/4/6 - wszyscy sojusznicy otrzymują regenerację many 10/20/40 co 4 sekundy. | Vladimir, Syndra, Thresh, Nautilius, Qiyana, Nami, Lux |
Poison (Trucizna) | 3 - jednostki Trucizny nakładają na cel Neurotoksynę, która zwiększa koszt zaklęć przeciwnika o 50% | Kog'Maw, Dr. Mundo, Twitch, Singed |
Shadow (Cień) | 2/4 - jednostki cienia zadają 50/100% więcej obrażeń przez 5 sekund od startu bitwy. Resetuje się na Cieniu, który zabił jednostkę/na każdym Cieniu, jeżeli dowolny Cień zabił jednostkę. | Malzahar, Kindred, Sion, Veigar, Master Yi, Lux |
Steel (Stal) | 2/3/4 - jednostki Stali otrzymują 2/3/4 niewrażliwości na ataki, jak ich zdrowie spadnie do 50%. | Rek'Sai, Nocturn, Lux |
Wind (Wiatr) | 2/3/4 - wszyscy sojusznicy otrzymują 25/40/60% szansy na unik. | Qiyana, Janna, Yasuo, Lux |
Klasy
Klasa | Synergia | Bohaterowie |
Assassin (Zabójca) | 3/6/9 - obrażenia od krytyków zwiększone o 75/150/225%, a szansa na krytyk o 10/25/40% dla wszystkich assassynów. | Diana, LeBlanc, Nocturn, Qiyana, Kha'Zix, Zed |
Alchemist (Alchemik) | 1 - Alchemik ignoruje kolizję z innymi jednostkami i nigdy nie przestaje się ruszać. | Singed |
Avatar | 1 - pochodzenie od żywiołu na planszy w przypadku Avatara liczy się podwójnie. | Lux |
Berserker | 3/6 - Na początku walki Berserker skacze do najbliższego wroga. Ma wtedy 40/80% szansy na trafienie wszystkich wrogów przed sobą. | Renekton, Jax, Volibear, Dr. Mundo, Sion, Olaf |
Blademaster (Mistrzowie Miecza) | 3/6/9 - 35% szansy przy trafieniu na wykonanie jednego/dwóch/czterech dodatkowych ataków. | Aatrox, Sivir, Master Yi, Yasuo |
Druid | 2 - Druidzi regenerują 40 życia na sekundę. | Ivern, Maokai |
Mage (Mag) | 3/6 - Magowie mają 50/100% szansy na podwójne użycie zaklęcia. | Taliyah, Vladimir, Syndra, Veigar |
Ranger (Zwiadowcy) | 2/4/6 - przy każdym ataku Zwiadowcy mają 30/65/100% szansy na podwojenie swojej prędkości ataku na 3 sekundy. | Vayne, Varus, Ashe, Ezreal, Kindred, Twitch |
Predator (Łowca) | 3 - zadając obrażenia natychmiast zabija cel, który posiada mniej niż 20% zdrowia. | Kog'Maw, Warwick, Rek'Sai, Skarner |
Summoner (Przyzywacz) | 3/6 - przyzwane jednostki mają 40/100% więcej zdrowia i czasu przyzwania. | Zyra, Malzahar, Azir, Annie, Yorick, Zed |
Warden (Strażnik) | 2/4/6 - Strażnik otrzymuje 100/250/400% pancerza. | Nasus, Ornn, Braum, Thresh, Nautilius, Malphite, Taric |