D. Dziwne wydarzenia na archipelagu... | Piraci z Karaibów poradnik Piraci z Karaibów
Ostatnia aktualizacja: 21 sierpnia 2019
D. Dziwne wydarzenia na archipelagu. Pomóż kościołowi
Ten wątek możesz rozpocząć bądź kiedy, podczas wizyty na Douwesen. Nie będziesz go jednak w stanie ukończyć, jeśli wcześniej przejdziesz głównym wątkiem poza zdobycie Greenford (rozdział 16). Ponadto połączony on jest z innym wątkiem pt. "Pomóż kościołowi", który możesz rozpocząć niezależnie - od rozmowy z księdzem w Redmond. Przez wzgląd na ich wzajemną zależność zdecydowałem się opisać je oba razem.
Wątek rozpoczniesz od rozmowy z trzema kobietami stojącymi pod ratuszem w Douwesen. Dowiesz się od nich o porwanych dzieciach i o niemożności zmuszenia gubernatora do działania. | Udaj się zatem do gubernatora i przedstaw mu problem osobiście. Zostaniesz przez niego wynajęty do poprowadzenia śledztwa. |
Idź do tawerny i porozmawiaj z kapitanem statku kupieckiego, który to kapitan widział fregatę odpływającą z Douwesen z porwanymi dziećmi. Kapitan siedzi przy drzwiach i nazywa się po prostu Gheraed Drabbe. | Tropem fregaty płyń do Greenford i zamień dwa słowa z miejscowym karczmarzem. |
Więcej dowiesz się od siedzącego przy stole nawigatora ze statku, który został niedawno zaatakowany przez szukaną przez Ciebie fregatę. | Zgodnie z sugestią nawigatora płyń na Quebradas Costillas. Tradycyjnie po informacje skieruj kroki do tawerny. Od jej właścicielki wiele się nie dowiesz i trop się tutaj pozornie urwie. |
Płyń na Redmond i porozmawiaj z księdzem. Przyjmij od niego misję przebadania sprawy księdza z Greenford i tym samym rozpoczniesz wątek pt. "Pomóż kościołowi". | Swoje poszukiwania rozpocznij od rozmowy z dwójką księży z kościoła w Greenford. To, jak rozmowę poprowadzisz nie ma wielkiego znaczenia. |
Zostało jeszcze 66% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie